MuscleMeat

105 kg 16 jaar.

Komen er nu beenfoto's van die buffel?

Ik heb het niet over mensen die compleet niets doen, maar bouwvakkers enzo, mijn schoonvader drukt op zn 46ste nog steeds 120, die heeft nooit kracht training gedaan.

Hier mee suggereer je dat hij dat al eerder deed (nog steeds), hij ging zeker op een dag even mee naar de sportschool om dat te laten zie, je zal wel erg goedgelovig zijn!

Deze ene persoon was een voorbeeld, er zijn er wel meer, jullie onderschatten de kracht die je met hard werken opbouwt, soms moeten wij steen blokken van meer dan 150 tillen.

Denk je dat ze in Zweden geen arbo dienst hebben?? Ben benieuwd wat voor "steen blokken" dat dan wel niet zijn.

Tuurlijk zijn er genetische wonderen, en zijn er mensen die door hun werk behoorlijk sterk worden. Maar dan alsnog zullen deze niet zomaar even 130kg benchen. Maar deze thread gaat over een zeer jong iemand, en als hij echt deze krachtstats heeft zal hij ons binnenkort vast wel bewijsmateriaal kunnen leveren omdat hij dan heel makkelijk hoge ogen kan gooien op een pl wedstrijd. Maar ik heb zo mijn twijfels.

zielig dat mensen echt geloven da dit 106kg is, hij is gvd nog geen 1.80m, hij zou nog ni eens door een deuropening mogen passen dan

Moest ik niet zo lui zijn zou ik dat fototje zoeken met 'the average IQ in this thread is lower than 50'.

Als je dit gelooft... de puntjes vul je zelf maar in.

Van
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Naar

In een jaar, toch knap gedaan.

Zoek de 106kg

Die twee bij elkaar misschien..

Verplaatst naar het grote superdude topic :D

Voor al die dat geloven dat deze jonge echt 105kg weegt even dit: 178cm en 105kg dat geeft je een BMI van 33,1... Kenners weten hiermee meer dan genoeg(maar misschien kan je toch even een foto van je voeten maken zodat we zeker niets over het hoofd zien)

Voor al die dat geloven dat deze jonge echt 105kg weegt even dit: 178cm en 105kg dat geeft je een BMI van 33,1... Kenners weten hiermee meer dan genoeg(maar misschien kan je toch even een foto van je voeten maken zodat we zeker niets over het hoofd zien)

Hahaha, praten over het BMI op een bodybuilding forum :roflol:

Natuurlijk gelooft niemand dat die 106 kilo is, hoef je niet eens serieus op te reageren lijkt me.

Hahaha, praten over het BMI op een bodybuilding forum :roflol:
Als dit je beste argument is om zijn lichaamsgewicht te verdedigen dan zal je toch wel beter moeten doen ... Anderzijds is dit een super stomme opmerking want als je een beetje research zou doen dan zou je beter weten (maar ja sommige hier denken het allemaal al te weten)

Als dit je beste argument is om zijn lichaamsgewicht te verdedigen dan zal je toch wel beter moeten doen ... Anderzijds is dit een super stomme opmerking want als je een beetje research zou doen dan zou je beter weten (maar ja sommige hier denken het allemaal al te weten)
BMI kan niet worden gebruik als betrouwbare maat voor overgewicht bij een individu.. En al helemaal niet bij een bodybuilder aangezien de verschillen in spier (bot- en vetweefsel ook) niet worden meegewogen.
Of je moet dit als een troll bedoelen o.i.d.

Terug
Naar boven