BeUrt
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het niet over mensen die compleet niets doen, maar bouwvakkers enzo, mijn schoonvader drukt op zn 46ste nog steeds 120, die heeft nooit kracht training gedaan.
Deze ene persoon was een voorbeeld, er zijn er wel meer, jullie onderschatten de kracht die je met hard werken opbouwt, soms moeten wij steen blokken van meer dan 150 tillen.
Hij oogt daar wel een stuk kleiner.

Die 106kg zie ik er ook niet in nee.
wat een rotkop heeft ie
maar no way 106 kg, nog in de verste verte niet.
?
Voor al die dat geloven dat deze jonge echt 105kg weegt even dit: 178cm en 105kg dat geeft je een BMI van 33,1... Kenners weten hiermee meer dan genoeg(maar misschien kan je toch even een foto van je voeten maken zodat we zeker niets over het hoofd zien)

Als dit je beste argument is om zijn lichaamsgewicht te verdedigen dan zal je toch wel beter moeten doen ... Anderzijds is dit een super stomme opmerking want als je een beetje research zou doen dan zou je beter weten (maar ja sommige hier denken het allemaal al te weten)Hahaha, praten over het BMI op een bodybuilding forum![]()
BMI kan niet worden gebruik als betrouwbare maat voor overgewicht bij een individu.. En al helemaal niet bij een bodybuilder aangezien de verschillen in spier (bot- en vetweefsel ook) niet worden meegewogen.Als dit je beste argument is om zijn lichaamsgewicht te verdedigen dan zal je toch wel beter moeten doen ... Anderzijds is dit een super stomme opmerking want als je een beetje research zou doen dan zou je beter weten (maar ja sommige hier denken het allemaal al te weten)