MuscleMeat

105 kg 16 jaar.

ik snap niet wat jullie haten op de jongen

Dit topic is aan:popcorn:

nooit 106kg,hooguit 80kg.
ik ken mensen van jouw lengte die meer dan 100kg wegen en die hebben gekuurd en zijn veel breder dan dat.

Houd je bek moraalridder. Dit is waar DBB op gefundeerd is. Mysteries ontrafelen en trollen.

Oooo boy, ga nu maar gewoon trainen dan word je mischien nog ooit een keer als de TS zoals je er nu bij staat heb je nog een lange weg te gaan, mischien een kuurtje pakken? ;).

Laatst bewerkt:
je wilt zeggen dat je op die ene foto 14 bent :D?

Ik snap ook niet dat er van leeftijd een probleem wordt gemaakt. Met de juiste hormonen heb je op je 12 jaar baardgroei en een 170 kg squat. Misschien is deze jonge gewoon een vroege vogel?

Zware ballen , grote plasser ?:D

ik snap niet wat jullie haten op de jongen

vxm629.jpg

sta te popelen op die filmpjes met een lepel in de mond

post is een keer een filmpje

1m78 en 106kg
no way ;)

dexter jackson (1x MO 3x arnold classic)
is 1m68 met competitiegewicht van 105kg en 111kg buiten

misschien is de aantrekkingskracht van de aarde op de plaats waar jij woont zodanig groot dat je weegschaal 106kg aangeeft ;)

1m78 en 106kg
no way ;)

dexter jackson (1x MO 3x arnold classic)
is 1m68 met competitiegewicht van 105kg en 111kg buiten

misschien is de aantrekkingskracht van de aarde op de plaats waar jij woont zodanig groot dat je weegschaal 106kg aangeeft ;)

mss zit er gewoon een grote steen waar zijn hersenen horen te zitten.

hmm heb nog een verklaring
in andere talen lezen we van links naar rechts (87 frans: quatre-vingt sept nederlands: zevenentachtig)
dus dan word zijn 106 : 601
en weegschalen zijn tot op 0.1kg nauwkeurig

dus 60,1kg
mysterie opgelost :p

Hehe, die is wel vergezocht :P
Maar ach, als hij zegt dat 't 106 is... Who am I to say it's not. ( ookal ziet het er niet naar uit, maar goed. )

Boeiend hoe zwaar hij is, ookal was hij 200kg, vind hem nog steeds lelijk :p

• Like
Waarderingen: Guts
Terug
Naar boven