MuscleMeat

105 kg 16 jaar.

Ik weet niet of jullie het zien, maar zijn vet% is wel heel hoog omhoog geschoten, als hij veel vocht ophoud en zich savonds gewogen heeft. zou hij toch echt wel eens 106kg kunnen wegen hoor.

en eeuh, 130kg bp op 2 trainingsjaartjes is echt wel niet ongeloofwaardig, zeker niet als je zijn startfysiek bekijkt.

Ik heb al veel gekkere dingen gezien met mijn eigen ogen.

Doe zo verder TS, bf% toch wat trugschroeven !

ben je turk kameraad? Zekers veel kebab geten waardoor die pukkels op je rug komen.
wel nette fysiek voor een 16 jarige knul. van die 106 kg maak je er maar max 80 van ;)

Oooo boy, ga nu maar gewoon trainen dan word je mischien nog ooit een keer als de TS zoals je er nu bij staat heb je nog een lange weg te gaan, mischien een kuurtje pakken? ;).
Ik heb mijn doel bereikt met mijn post. Jouw doel met deze post is mij nog steeds onduidelijk.

Valt er nog wat te rellen hier?

Hmm, i'm out

ik wacht nog steeds met smacht naar filmpjes

met wat?

ik heb in zweden een kerel leren kennen die zonder trainen 140 drukte na een paar oefen setjes, wel een bouwvakker dat helpt, maar 130-140 is niet super veel.
Ik heb het natuurlijk niet over volledige setjes.

Bench is voornamelijjk borst spier? Leg mij eens uitwaar een bouwvakker zijn borstspieren mee gebruikt? cement zak flyes?

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Iedereen heeft het over die laatste pic maar die pic is volgens TS uit 2009. Dus alleen op de eerste 2 pics weegt hij 105 deze 2 dus.

deze is dus uit 2009

Maar ik vind zelf foto 1 en 2 nog steeds geen 105 kilo uitstralen. Eerder 98kg maar goed we hebben nog geen wheels gezien.

Net of iemand die 7 kg verschil ziet bij zon hoog vp%

Sterker nog toen ik hier ooit foto's plaatste dachten ze dat ik minimaal 80 kg woog terwijl ik er 72 woog ofzo. Dus inschatten van foto's hoezwaar iemand is blijft altijd lastig. misschien als er iemand anders naast zou staan dat je een beter beeld zou krijgen?

Laatst bewerkt:
Bijna alles, afhankelijk van je techniek.

En waar leert een bouwvakker die techniek om te benchen? toevallig gegokt zeker?

Wel leuk trouwens, ik heb dit namelijk welleens irl mee gemaakt

Heb mij pa ooit een mee genomen naar een sportschool.

Benchte toen 80 kg 1x.

mijn pa is 1m80 96kg en 35 jaar lang bouwvakker.

Wat ik wel zag is dat hij een hele goede grip had(sterke onderarmen)

Verder biceps waren toen betreft kracht erg goed.

Laatst bewerkt:
Wat die kerel bedoelde is dat sommige mensen gewoon van nature heel sterk zijn, als die mensen dan ook nog eens een beroep beoefenen waar ze dagelijks met zware gewichten sleuren kan het prima dat zij zeer sterk zijn zonder enige vorm van krachttraining. 130kg bench is echter overdreven.

Wat die kerel bedoelde is dat sommige mensen gewoon van nature heel sterk zijn, als die mensen dan ook nog eens een beroep beoefenen waar ze dagelijks met zware gewichten sleuren kan het prima dat zij zeer sterk zijn zonder enige vorm van krachttraining. 130kg bench is echter overdreven.

True, dat weet ik zelf ook wel. En dat was ook mijn punt het ging om die 130kg no way dat dat lukt:)

als je bv bij de beste genen (jay cutler)
zijn pics ziet toen hij 17/18 was voordat hij ging trainen ziet hij er ook wel uit alsof hij 120kg benched (weet niet of iemand de foto's ergens heeft staan?)
dusja, TS zal wel goede genen hebben al zou het waar zijn/ hoog vp

Ik smith benchde 150kg op mijn 17de kan wel best eigenlijk :p

Het is niet voor niks dat ik de rest uit je post niet heb meegenomen in de quote he ;)

Dat van volledige setjes? Dat heb ik er wel in opgenomen:).

No way dat iemand ongetraind 140 kg kan drukken. En dan bedoel ik in PL goedgekeurde lift.

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Ik smith benchde 150kg op mijn 17de kan wel best eigenlijk :p

Ja maar jij bent dan ook sezer0sezer:)

Terug
Naar boven