Fitness Seller

105 kg 16 jaar.

BMI kan niet worden gebruik als betrouwbare maat voor overgewicht bij een individu.. En al helemaal niet bij een bodybuilder aangezien de verschillen in spier (bot- en vetweefsel ook) niet worden meegewogen.
Of je moet dit als een troll bedoelen o.i.d.

Ik zeg niet dat het nauwkeurig hoeft te zijn maar je kan zijn vetpercentage toch schatten en daaruit kan je toch echt wel zien dat dit nooit kan kloppen...

Hmm t is inderdaad wel erg moeilijk te geloven.. volgens mij is Jay Cutler ongeveer die lengte en gewicht on stage (natuurlijk wel een stuk droger) maar dan nog kom je zelf als je 2 x zo groot was nog niet eens in de buurt..

Dus opzich niet vreemd dat bijna niemand dit gelooft toch?
Wel zeker zwaar respect voor je fysiek hoor zeker op die leeftijd.. neem aan dat je een hoop dingen misloopt (uitgaan zuipen chicks enz) om dit op zo''n jonge leeftijd al te bereiken.

En idd show us some legs!!

Groet,

Diced

Als dit je beste argument is om zijn lichaamsgewicht te verdedigen dan zal je toch wel beter moeten doen ... Anderzijds is dit een super stomme opmerking want als je een beetje research zou doen dan zou je beter weten (maar ja sommige hier denken het allemaal al te weten)

hij gelooft het ook niet hoor

Hmm t is inderdaad wel erg moeilijk te geloven.. volgens mij is Jay Cutler ongeveer die lengte en gewicht on stage (natuurlijk wel een stuk droger) maar dan nog kom je zelf als je 2 x zo groot was nog niet eens in de buurt..

Wel zeker zwaar respect voor je fysiek hoor zeker op die leeftijd.. neem aan dat je een hoop dingen misloopt (uitgaan zuipen chicks enz) om dit op zo''n jonge leeftijd al te bereiken.

Groet,

Diced
Lol cutler weegt toch egt wel wat zwaarder als 106kg on stage hoor haha.

geloof er niks van..

ik denk dat hij alles in lbs heb opgeschreven dan klopt het wel zon beetje;)

ik verwacht motherfocking grote wheels te zien gezien die 8x175sq

Groet,

Diced

Cutler is ~120-125kg on stage.

ik denk dat dit een type is die voor de aas gaat, maar dit kan een vooroordeel zijn.

kan best 106 kg zijn. Daarom roep ik ook al jaren dat stats geen hol zeggen.

maar ik vind je wel een juice type, is totaal niet erg maar zeg het dan gewoon.

Laatst bewerkt:
Oke oke nog zwaarder dan..:P excuse moi..

Maargoed alsnog of je hebt extreem zware botten, of er klopt hier iets niet..

groet,

Diced

problem

maar aan de andere kant heeft ie op zn hyves foto wel aanleg volgens mij, op zon foto waar die 14 is lijkt het wel of ie zwemsport doet ofzo, heeft ie spierballen en brede rug..en zon 70 kg, dan weegt jaar later 90 kg en daarna 106kg.
Kan ..

Gek ventje: I know.. daarom klopt er hier ook iets niet..

@ Moraalridder: in welke post claimt hij dan grotere guns te hebben dan 45 cm?

Gr. Diced

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven