- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wtf. Belachelijk ook dat vrouwen niet kunnen worden aangeklaagd voor verkrachting. Denk dat de tijd dat vrouwen voorgetrokken volgens de wet wel over mag zijn.
Ook dat gezeik van alimentatie enzo, zet dat allemaal lekker stop.

en vrouwen krijgen na een scheiding altijd de kinderen al zijn de vrouwen nog ze gestoord

en vrouwen krijgen na een scheiding altijd de kinderen al zijn de vrouwen nog zo gestoord
Had hier laatst een discussie over met een jonge gozer van in de 20, gast werd gewoon boos omdat ik ongeveer hetzelfde zei."De huidige wet in Nieuw-Zeeland stelt dat enkel een man van verkrachting beschuldigd kan worden."
Mooi voorbeeld van hoe de man steeds gediscrimineerd wordt. Stel je eens voor dat het omgekeerde waar zou zijn, ondenkbaar. En al die feministen maar janken over ongelijkheid. Zelfs in West-Europese landen incl. Nederland en België is er nog genoeg discriminatie van mannen ten opzichte van vrouwen.
Had hier laatst een discussie over met een jonge gozer van in de 20, gast werd gewoon boos omdat ik ongeveer hetzelfde zei.
Zolang mannen graag dom blijven, whiteknighten en zich laten leiden door lust gaat dit niet veranderen.
"Women want total freedom or rather – to call things by their names – total licence. If you allow them to achieve complete equality with men, do you think they will be easier to live with? Not at all. Once they have achieved equality, they will be your masters.” - Cato the Elder 234–149 B.C
Zelf als de 11-jarige akkoord zou gaan is het verkrachting en verdient die t**f een brandend ijzen in haar foef, en dan de doodstraf. Klaar!

We hebben het hier niet over de Islam. GTFO met je achterlijke praatjes.Islam is vrede!
9 jarigen huwelijken is natuurlijk niet vreemd.![]()
klopt niet, na de scheiding van mn ouders zijn mn broer, zus en ik allemaal bij onze vader gebleven![]()
het was omgekeerd, wij wilden niet bij haar wonenWas er een reden dat je moeder niet meer full time voor jullie wilden zorgen?
14 en 13 kan ik me nog wat bij voorstellen maar een kind van 10 is nog erg jong.
Voor jou en voor mij is het misschien heel normaal dat een vader voor zijn kind of kinderen zorgt maar als je diep nadenkt is de band die de moeder met het kind heeft heel erg diep, het kind heeft immers 9 maanden binnen in haar lichaam geleefd en is uit haar gekomen.
Daarom vind ik het heel vreemd als een moeder de kinderen achterlaat.
De moeder van mijn zoon heeft dit op een gegeven moment gedaan toen zij er niet meer uit kwam en is voor een jaar naar het buitenland vertrokken.
Een vriendin van mij kon de ruzies en het vreemdgaan van haar man niet meer aan en heeft alles achter gelaten, de kinderen ook doelbewust bij hem want ze waren heel vermogend en zij wilde niks van hem hebben, geen cent en is zo gescheiden, de kids krijgen ooit 1 dag wel alles.
Toch zag ik vaak dat er wel pijn in haar ziel leeft door deze beslissing.

Ga aub terug naar ellegirlZelf als de 11-jarige akkoord zou gaan is het verkrachting en verdient die t**f een brandend ijzen in haar foef, en dan de doodstraf. Klaar!