XXL Nutrition

11-jarige Nieuw-Zeelander bezwangert mama (36) van vriendje

Zelf als de 11-jarige akkoord zou gaan is het verkrachting en verdient die t**f een brandend ijzen in haar foef, en dan de doodstraf. Klaar!

Wtf. Belachelijk ook dat vrouwen niet kunnen worden aangeklaagd voor verkrachting. Denk dat de tijd dat vrouwen voorgetrokken volgens de wet wel over mag zijn.
Ook dat gezeik van alimentatie enzo, zet dat allemaal lekker stop.

"De huidige wet in Nieuw-Zeeland stelt dat enkel een man van verkrachting beschuldigd kan worden."

Mooi voorbeeld van hoe mannen steeds gediscrimineerd worden als het gaat over relaties en coïtus. Stel je eens voor dat het omgekeerde waar zou zijn, ondenkbaar. En al die feministen maar janken over ongelijkheid. Zelfs in West-Europese landen incl. Nederland en België is er nog genoeg discriminatie van mannen ten opzichte van vrouwen. Zoals de vorige poster zegt alimentatie, regulering m.b.t. het huwelijk enz.

Wtf. Belachelijk ook dat vrouwen niet kunnen worden aangeklaagd voor verkrachting. Denk dat de tijd dat vrouwen voorgetrokken volgens de wet wel over mag zijn.
Ook dat gezeik van alimentatie enzo, zet dat allemaal lekker stop.

alimentatie is niet enkel voor vrouwen, verder heb je wel gelijk. Vooral ook absurd/belachelijk dat vrouwen wettelijk alle beslissingen mogen nemen ivm abortus, maar mannen, ook indien ze het kind niet willen, hoe dan ook verplicht worden tot kinderalimentatie. Slaat op niks:roflol:

en vrouwen krijgen na een scheiding altijd de kinderen al zijn de vrouwen nog zo gestoord

en vrouwen krijgen na een scheiding altijd de kinderen al zijn de vrouwen nog zo gestoord

Klopt helemaal.
Na anderhalf jaar kreeg ik me jongen terug, zwaar beschadigd en verwaarloosd.
Al die tijd luisterde de instanties niet naar mij omdat mijn ex mij afgeschilderd had als een beest en dat slikten de linkse feminstjes met hun paarse brillen en leipe kralen kettingen als zoete koek.

Toen het zover was dat de boel ontplofte en ik die jongen terug ging halen en hun vroeg waarom niemand eerder wat gedaan/ingegrepen had gaven ze simpelweg geen antwoord en vonden ze mijn vraagstelling dwingend.

O.T Zeker verkrachting dit, ik kon het ook wel met 11 en had wel de stille wens maar toch weet je van binnen wel dat de tijd gewoon nog niet rijp er voor is.

"De huidige wet in Nieuw-Zeeland stelt dat enkel een man van verkrachting beschuldigd kan worden."

Mooi voorbeeld van hoe de man steeds gediscrimineerd wordt. Stel je eens voor dat het omgekeerde waar zou zijn, ondenkbaar. En al die feministen maar janken over ongelijkheid. Zelfs in West-Europese landen incl. Nederland en België is er nog genoeg discriminatie van mannen ten opzichte van vrouwen.
Had hier laatst een discussie over met een jonge gozer van in de 20, gast werd gewoon boos omdat ik ongeveer hetzelfde zei.
Zolang mannen graag dom blijven, whiteknighten en zich laten leiden door lust gaat dit niet veranderen.

"Women want total freedom or rather – to call things by their names – total licence. If you allow them to achieve complete equality with men, do you think they will be easier to live with? Not at all. Once they have achieved equality, they will be your masters.” - Cato the Elder 234–149 B.C

Had hier laatst een discussie over met een jonge gozer van in de 20, gast werd gewoon boos omdat ik ongeveer hetzelfde zei.
Zolang mannen graag dom blijven, whiteknighten en zich laten leiden door lust gaat dit niet veranderen.

"Women want total freedom or rather – to call things by their names – total licence. If you allow them to achieve complete equality with men, do you think they will be easier to live with? Not at all. Once they have achieved equality, they will be your masters.” - Cato the Elder 234–149 B.C

Eensch

brb-using-imagination-since-no-pics.jpg

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 23:49 ----------

Als je nu dus online aan het gamen bent en een klein jochie zegt; "I ****ed your mom", dan is er een kans dat hij geen grapjes maakt!

Moet je moeder wel 36 jaar zijn, wat bij de meeste hier ook niet helemaal zuiver zou zijn.

Was er een reden dat je moeder niet meer full time voor jullie wilden zorgen?
14 en 13 kan ik me nog wat bij voorstellen maar een kind van 10 is nog erg jong.

Voor jou en voor mij is het misschien heel normaal dat een vader voor zijn kind of kinderen zorgt maar als je diep nadenkt is de band die de moeder met het kind heeft heel erg diep, het kind heeft immers 9 maanden binnen in haar lichaam geleefd en is uit haar gekomen.
Daarom vind ik het heel vreemd als een moeder de kinderen achterlaat.

De moeder van mijn zoon heeft dit op een gegeven moment gedaan toen zij er niet meer uit kwam en is voor een jaar naar het buitenland vertrokken.

Een vriendin van mij kon de ruzies en het vreemdgaan van haar man niet meer aan en heeft alles achter gelaten, de kinderen ook doelbewust bij hem want ze waren heel vermogend en zij wilde niks van hem hebben, geen cent en is zo gescheiden, de kids krijgen ooit 1 dag wel alles.
Toch zag ik vaak dat er wel pijn in haar ziel leeft door deze beslissing.

Was er een reden dat je moeder niet meer full time voor jullie wilden zorgen?
14 en 13 kan ik me nog wat bij voorstellen maar een kind van 10 is nog erg jong.

Voor jou en voor mij is het misschien heel normaal dat een vader voor zijn kind of kinderen zorgt maar als je diep nadenkt is de band die de moeder met het kind heeft heel erg diep, het kind heeft immers 9 maanden binnen in haar lichaam geleefd en is uit haar gekomen.
Daarom vind ik het heel vreemd als een moeder de kinderen achterlaat.

De moeder van mijn zoon heeft dit op een gegeven moment gedaan toen zij er niet meer uit kwam en is voor een jaar naar het buitenland vertrokken.

Een vriendin van mij kon de ruzies en het vreemdgaan van haar man niet meer aan en heeft alles achter gelaten, de kinderen ook doelbewust bij hem want ze waren heel vermogend en zij wilde niks van hem hebben, geen cent en is zo gescheiden, de kids krijgen ooit 1 dag wel alles.
Toch zag ik vaak dat er wel pijn in haar ziel leeft door deze beslissing.
het was omgekeerd, wij wilden niet bij haar wonen:)

Hypocriet gezeik.

You wish.
Ik had er met liefde 1 gedaan. IT'S THE LAW

Terug
Naar boven