- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die lats en schouders zijn ook echt nice! Indd nummer 2 had behoorlijk wat massa maar stond er wat softer bij vooral als je hem naast die Alex zet die echt ripped stond.Mijn maat is echt heel aesthetisch en zijn verhoudingen zijn perfect. Met de benen kan hij niet mee maar daar word volgend jaar hard aan gewerkt. De linker was 2de maar mijn maatje stond beter in shape, harder, droger en zijn posing was beter. Ze hebben hem 2de geplaatst omdat het massaverschil iets te groot was en daar kan ik mee leven. Blijft nog altijd bodybuilding.
Nu eerst Iron man waar we zwaarder gaan komen en minstens even hard en droog, geen gewichtsklasse beperking nu want doen enkel junioren mee.
Mijn maatje is nog vrij groen op alle gebied en als we volgend jaar gas gaan geven en de proteinen omhoog gaan gooien gaat het pas knallen. Word er zeker eentje om te volgen![]()
ik vind het net beter dan die andere tweeje maatje zijn tanning vind ik ook wat weinig ikke 20
daarvoor gekozen met speciale reden?

Glans olie is besteld. Hij had eentje bij maar was slecht geworden. Opgelost met pam spray maar heb liever glansolie.Ziet er goed uit. Misschien volgende keer wat meer olie gebruiken dat alles wat beter uitkomt ;-)

Oké, adviseer jij me ook, ondanks de 0,9kg loss deze week, nog even deze cal aan te houden en pas volgende week te verhogen indien ik weer wat gewicht verloren ben? Zit nu nog zo'n 250 in deficit.Laatste keer dat ik met t3 stopte knalde mijn metabolisme nog wel enkele weken op volle toeren.
Toegenomen eetlust is normaal als je tren stopt en gaat cruisen. Je lichaam voelt zich gewoon terug beter in zijn vel.
Oké, adviseer jij me ook, ondanks de 0,9kg loss deze week, nog even deze cal aan te houden en pas volgende week te verhogen indien ik weer wat gewicht verloren ben?
(ook in trencycles hou je vocht vast).heb ik ook gemerkt idd, oog nog een tikkeltje harder dan in de cutcycle zelf. Oké dan kijk ik wat volgende week me brengt. De bedoeling is om uiteindelijk toch 3-4 op onderhoud te zitten alvorens de bulkblast begint.Is vocht wat je kwijt bent, niet druk om maken(ook in trencycles hou je vocht vast).