XXL Nutrition

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.381
Stop er maar mee mannen.... straks krijgen we weer waarschuwingen en worden er posts verwijderd.

Pics van de Atlas/Alex ben benieuwd.
Gaat goed Ikke, geloof ook best dat je kan begeleiden je log altijd met plezier gevolgd (en nu nog steeds natuurlijk)

• #2.383
Alex rechts, midden staat men maatje.

xeimbt.jpg

• #2.384
ftj3o0.jpg

• Like
Waarderingen: vntl
Nou boven lichaam heeft je maatje Alex toch imo... Veel aesthetischer.

Benen zit het verschil in, Linker heb ik een heletijd gevolgd en zag er ook uit vooral de rug.

• #2.386
Mijn maat is echt heel aesthetisch en zijn verhoudingen zijn perfect. Met de benen kan hij niet mee maar daar word volgend jaar hard aan gewerkt. De linker was 2de maar mijn maatje stond beter in shape, harder, droger en zijn posing was beter. Ze hebben hem 2de geplaatst omdat het massaverschil iets te groot was en daar kan ik mee leven. Blijft nog altijd bodybuilding.

Nu eerst Iron man waar we zwaarder gaan komen en minstens even hard en droog, geen gewichtsklasse beperking nu want doen enkel junioren mee.

Mijn maatje is nog vrij groen op alle gebied en als we volgend jaar gas gaan geven en de proteinen omhoog gaan gooien gaat het pas knallen. Word er zeker eentje om te volgen ;)

Mijn maat is echt heel aesthetisch en zijn verhoudingen zijn perfect. Met de benen kan hij niet mee maar daar word volgend jaar hard aan gewerkt. De linker was 2de maar mijn maatje stond beter in shape, harder, droger en zijn posing was beter. Ze hebben hem 2de geplaatst omdat het massaverschil iets te groot was en daar kan ik mee leven. Blijft nog altijd bodybuilding.

Nu eerst Iron man waar we zwaarder gaan komen en minstens even hard en droog, geen gewichtsklasse beperking nu want doen enkel junioren mee.

Mijn maatje is nog vrij groen op alle gebied en als we volgend jaar gas gaan geven en de proteinen omhoog gaan gooien gaat het pas knallen. Word er zeker eentje om te volgen ;)
Die lats en schouders zijn ook echt nice! Indd nummer 2 had behoorlijk wat massa maar stond er wat softer bij vooral als je hem naast die Alex zet die echt ripped stond.

ja goed fysiek maar benen zijn zeer belangrijk(ik zeg dit omdat vooral omdat mijn benen en kuiten mijn sterke delen zijn).

Ziet er goed uit. Misschien volgende keer wat meer olie gebruiken dat alles wat beter uitkomt ;-)

je maatje zijn tanning vind ik ook wat weinig ikke 20

daarvoor gekozen met speciale reden?

• #2.392
De reden? Zuinige hollanders is de reden.
Heeft zich laten tannen op de wedstrijd zelf. Had er al 2 lagen op zitten en toen moest hij op voor de junioren, deze foto's dus en ik dacht van f**k toen ik in de zaal zat te kijken.
Direct backstage gegaan en gevraagd voor direct een 3 de laag. Ze sputterden eerst nog goed tegen maar men kopje werd wat rood denk ik en hij heeft dan zijn 3 de laag gekregen. Toen was zijn tan perfect.

Langs de ene kant is het wel mooi zo licht als je hard en droog staat. De andere twee waren aan het zweten als een rund tijdens het poseren en mijn maatje stond er zonder ook maar 1 druppel zweet tussen. Dat noemen ze juist pieken :D

Mannen, jullie nuchtere kijk op mijn situatie zou zeer gewaardeerd worden :D

Sinds ik de T3 heb laten vallen is mijn eetlust aardig wat toegenomen. Tegelijkertijd, het moment dat ik de T3 dropte, 1 week daarvoor ben ik met Tren gestopt. Is het droppen van de Tren de reden dat ik meer honger ben gaan krijgen?

Daarbij, ik zet zometeen pin 2 van de cruise en ben afgelopen week (na het droppen van T3) bijna een kilo afgevallen en een tikkeltje droger wat wel mooi is natuurlijk, maar je zou zeggen dat mijn T3 juist (redelijk) plat zou moeten liggen? Dus eerder op gewicht blijven/aankomen ipv afvallen.

Zal ik deze cal toch nog even aanhouden en kijken wat volgende week me brengt of verhogen met 100? De bedoeling is om mijn nieuwe onderhoud op te zoeken, daar 3-4wk op te zitten alvorens de bulkblast te beginnen. Wat denken jullie?

Stoppen met tren is idd de reden van je toegenomen eetlust! Zou idd nog even op je huidige kcal blijven.

• #2.397
Laatste keer dat ik met t3 stopte knalde mijn metabolisme nog wel enkele weken op volle toeren.
Toegenomen eetlust is normaal als je tren stopt en gaat cruisen. Je lichaam voelt zich gewoon terug beter in zijn vel.

Laatste keer dat ik met t3 stopte knalde mijn metabolisme nog wel enkele weken op volle toeren.
Toegenomen eetlust is normaal als je tren stopt en gaat cruisen. Je lichaam voelt zich gewoon terug beter in zijn vel.
Oké, adviseer jij me ook, ondanks de 0,9kg loss deze week, nog even deze cal aan te houden en pas volgende week te verhogen indien ik weer wat gewicht verloren ben? Zit nu nog zo'n 250 in deficit.

Oké, adviseer jij me ook, ondanks de 0,9kg loss deze week, nog even deze cal aan te houden en pas volgende week te verhogen indien ik weer wat gewicht verloren ben?

Is vocht wat je kwijt bent, niet druk om maken :) (ook in trencycles hou je vocht vast).

Is vocht wat je kwijt bent, niet druk om maken :) (ook in trencycles hou je vocht vast).
heb ik ook gemerkt idd, oog nog een tikkeltje harder dan in de cutcycle zelf. Oké dan kijk ik wat volgende week me brengt. De bedoeling is om uiteindelijk toch 3-4 op onderhoud te zitten alvorens de bulkblast begint.

Dus als ik gewicht blijf verliezen ga ik rustig uppen vanaf volgende week en wachten tot het stabiel blijft :)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven