AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.341
  • Like
Waarderingen: GruX
  • #2.342
hoeveel volume draai je per training?

Ik train op gevoel. Hoeveel volume? Sets? reps? Word allemaal pas beslist tijdens het trainen. Bij mij moet je niet afkomen met 3 oefeningen per spiergroep en dan 3 werk setjes van 10 reps... :D

• #2.343
Merk je daar iets van, van 25mg anavar PWO?

Ik heb zelf nog 100 tabs winstrol liggen, maar door haaruitval afgelopen jaar durf ik ze niet nemen. Ik had al gedacht om misschien 20mg PWO te nemen, omdat invloed op haaruitval dan miniem zal zijn (vermoed ik?). Maar vraag me af of dat zin heeft.

Ik merk dat ja.

Probeer het gewoon zou ik zeggen, wat heb je te verliezen?

• #2.344
Ikke wat is jouw visie/ervaring om BPC 157 als pre/postworkout te gebruiken, alleen op trainingsdagen...wellicht ook minder spierpijn?
Andere dagen neem ik 's morgens

Ik heb de BPC een week niet gebruikt omdat ik met de Peg mgf gestart was. En met die Peg mgf herstel je pokke snel. Spierpijn is miniem en zelfs na een zware dag op het werk (fysiek) merk ik dat ik sneller herstel. Toeval of is het echt de mgf?

Als je echt iets wil om snel te herstellen van trainingen en dergelijk moet je eens PEG MGF zetten. Daar is die BCP peanuts tegen.

Ik heb de BPC een week niet gebruikt omdat ik met de Peg mgf gestart was. En met die Peg mgf herstel je pokke snel. Spierpijn is miniem en zelfs na een zware dag op het werk (fysiek) merk ik dat ik sneller herstel. Toeval of is het echt de mgf?

Als je echt iets wil om snel te herstellen van trainingen en dergelijk moet je eens PEG MGF zetten. Daar is die BCP peanuts tegen.

Het ging mij om BPC 157
Het zal niet veel uitmaken denk ik pre of post..:)

Zie Bosco's come back
wellicht 2017 :)
Daar gok ik de mijne ook ergens! Maar misschien wel eerder. 5 weken niet door verbouwing kunnen trainen na net 3 maand off te zijn. Alles verdwijnt voor de zon. Maar goed extra motivatie om extra te knallen :-)

Daar gok ik de mijne ook ergens! Maar misschien wel eerder. 5 weken niet door verbouwing kunnen trainen na net 3 maand off te zijn. Alles verdwijnt voor de zon. Maar goed extra motivatie om extra te knallen :-)

Ik heb n jaar achterstand opgelopen door een verbrijzelde enkel vanwege een verkeersongeval
(Zie Bosco's Ongeval) SHIT HAPPENS!!

• Like
Waarderingen: GruX
Ja eerste keer dat ik de test 400 ga gebruiken. Maatje van me vond hem geweldig :D
Omdat ik voorlopig genoeg stock heb ben ik er niet meer zo mee bezig maar; Hoe is het nou afgelopen met bv die Deca 180/300mg /ml en die shit batch(es) tabs? Is daar nog een onderbouwde reactie op gegeven of..? Twijfel voor mijn volgende blast nogal tussen dit merk en hetgeen ik nu gebruik. Beide top aangeschreven maar door die tests destijds ben ik iets wantrouwiger geworden. Zolang we geen merken bespreken mag dit gewoon volgens mij, zo niet kan je het ook even PMen indien ambitie :P

• #2.351
De officiele uitleg was:
De deca was aangekocht via een niet officiele verdeler. Ze hebben dan maar zelf wat flesjes opgestuurd naar het lab en daar kwam de deca 300 uit op 320 mg/ml of zoiets. Primo hebben ze ook getest en was net iets boven de 100 mg/ml.
De tabs waren idd slecht gedoseerd en staken ze op de verouderde apparatuur en ze gingen daar vernieuwingen/verbeteringen uitvoeren.

Ik geloof zelf niet echt dat ze hun tabs opzettelijk lager gedoseerd hebben als je kijkt naar hun tabs. Dat zijn geen standaard witte pillen zoals bij de standaard merken hier waarvan de onderste van verpulvert zijn.
Hun tabs zijn beenhard en er zit een soort van coating op. Wiite tabs heb ik nog niet gezien bij hun.

De officiele uitleg was:
De deca was aangekocht via een niet officiele verdeler. Ze hebben dan maar zelf wat flesjes opgestuurd naar het lab en daar kwam de deca 300 uit op 320 mg/ml of zoiets. Primo hebben ze ook getest en was net iets boven de 100 mg/ml.
De tabs waren idd slecht gedoseerd en staken ze op de verouderde apparatuur en ze gingen daar vernieuwingen/verbeteringen uitvoeren.

Ik geloof zelf niet echt dat ze hun tabs opzettelijk lager gedoseerd hebben als je kijkt naar hun tabs. Dat zijn geen standaard witte pillen zoals bij de standaard merken hier waarvan de onderste van verpulvert zijn.
Hun tabs zijn beenhard en er zit een soort van coating op. Wiite tabs heb ik nog niet gezien bij hun.

Maw: ze krijgen voorlopig het voordeel van de twijfel? :)

• #2.354
Yep.

+ Ik ga er goed op en blijf er telkens goed op gaan. Zit nu op hun primo en daar heb je echt geen gram per week van nodig om iets te voelen hoor :D

Yep.

+ Ik ga er goed op en blijf er telkens goed op gaan. Zit nu op hun primo en daar heb je echt geen gram per week van nodig om iets te voelen hoor :D
Sowieso dat m'n wedstrijdvoorbereiding hierop wordt gedaan. Sluit me helemaal bij je aan wat ik in m'n vorige cut blast heb gezien was insane in een tijd van 3 weken was ik getrensformeerd maar hier krijgt de naam tren dan ook echt waar voor z'n geld.... :p

• #2.356
Hgh gaat terug naar 2iu/dag. Linkerpols begint weer gevoelloos te worden snachts en men pols voelt ook verstuikt aan. Niet gezellig maar teken dat de hgh legit is en misschien toch wat overgedoseerd zoals ze beweren. 10 iu zou eerder naar 15 iu/ vail gaan en ik begin ze te geloven haha.
Ook slapen als een baby en vol staan als een ballon haha.
De mk 677 doet ook zijn ding want men eetlust begint toe te nemen.

Ondanks dat de progressie goed is na 2-3 weken wil ik meer ..... maar dat is een bijwerking van onze hobby :D

• #2.357
Ah ja.. De pomp tijdens de training daarnet, schouders+ armen was goddelijk :p

Mooi man! Huidige BC kan ik mooi afmaken op me huidige merk. Volgende BC periode na OFF time zal weer de supermarkt met een S zijn!

Niet tevreden over je merk miss? Toevallig NL merk?
Wel tevreden hoor. Gewoon prima aangeschreven. en nee geen NLse. Heb ook geen enkele twijfel of mijn gear wel goed is. Maar waar we over praten word toch wel héél lovend over gesproken. Was ook mijn eerste cycletje mee en was ook te spreken. Echter daarna volgden wat slechte labresultaten waardoor ik even een switch maakte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven