AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.841
Is het bij jullie ook zo dat als je libido extreem is dat ze elke dag te veel is en als je off gaat of libido poos laag is. Dat je lul van goud is.

Gaat hier namelijk altijd zo. Zodra het doosje clomid aangebroken word kan ik zowat de zeden politie wel bellen

Neen libido van de tegenpartij is 90 % van de tijd laag. Dat vind ze zelf ook niet altijd even leuk. Kan je wat vergelijken met mannen die erectie/libido stoornissen hebben. Wij hebben daar een oplossingen voor. Nu nog zo iets voor de vrouwen uitvinden...

Zeden politie... Man geniet ervan het is over voordat je het beseft. Ik vraag al maanden om is goed misbruikt te worden door men vrouwtje :roflol:

• #2.842
Neen libido van de tegenpartij is 90 % van de tijd laag. Dat vind ze zelf ook niet altijd even leuk. Kan je wat vergelijken met mannen die erectie/libido stoornissen hebben. Wij hebben daar een oplossingen voor. Nu nog zo iets voor de vrouwen uitvinden...

Zeden politie... Man geniet ervan het is over voordat je het beseft. Ik vraag al maanden om is goed misbruikt te worden door men vrouwtje :roflol:

Hmm ja dat misbruiken durft die van mij ook niet zo goed. 6/7 wijntjes later dan word het al wat erger dan kan het meeste al wel haha.

Verschillen ook wat in leeftijd toch? Ben zelf 25 en zij 23

Ja dat kan zeker.

Trouwfeesten en zo met vrouwen die teveel wijn drinken... Dat zijn de feesjes bro dat zijn de feesjes :D
Vrouwen doen zich altijd gedesinteresseerd voor, maar vanaf dat de alcohol vloeit heb je plots overal handen aan je lijf :rolleyes:

Ik dacht dat ik in het log was van een iron warrior.

Blijkbaar is het veranderd in Tina forum :p

Wacht even, ik moet even alles opsommen.
Dus jij hebt een torenhoog libido, terwijl dat van je vrouw heel laag ligt. Je word openlijk bekeken door anderen vrouwen die zelfs met je flirten waar je vrouw bij staat, en je bedankt vriendelijk?

Oké

Je bent een baas, niks aan toe te voegen. Ik las al stilletjes mee, maar moet dit toch even zeggen.

• #2.847
Wacht even, ik moet even alles opsommen.
Dus jij hebt een torenhoog libido, terwijl dat van je vrouw heel laag ligt. Je word openlijk bekeken door anderen vrouwen die zelfs met je flirten waar je vrouw bij staat, en je bedankt vriendelijk?

Oké

Je bent een baas, niks aan toe te voegen. Ik las al stilletjes mee, maar moet dit toch even zeggen.

In sommige gevallen gewoon waar mijn vrouw bij staat bro. Maar dat vind ze minder erg omdat ze er dan bij is en ze weet toch dat ik niet hap.
Maar het is verdomd moeilijk met momenten als je al een hele week thuis intiem word afgewezen met de bekende uitvluchten en je dan ineens iemand voor je staan hebt die je helemaal niet afwijst en er dan nog heel lekker uitziet en een babbel heeft... Dan moet je karakter hebben hoor. Als je dan effe een zwak moment hebt is het gebeurd hoor :o

Ik vermoed dat ikke20 zijn vrouw een normaal libido heeft (= 1a2 x per week).

De tren zorgt er gewoon voor dat ikke20 het libido heeft van een geil jong veulen :P

1 a 2x per week is echt wel weinig libido hoor.
Nog nooit een vrouw gehad die dat wel genoeg vond.

• #2.856
1 a 2x per week is echt wel weinig libido hoor.
Nog nooit een vrouw gehad die dat wel genoeg vond.

Dat is idd weinig ja. Ik kan met 1 x week leven zolang dat die 1 x maar een degelijke sessie is met alles erop en eraan. En niet enkel 1 ronde en klaar.
Als ik 2 weken moet wachten en ik krijg dan na 10 minuten te horen dat ik mag gaan klaarkomen nadat ik ze net 45 minuten grondig gemasseerd heb en al de reutemeteut erbij. Tja dan heb ik wel effe zoiets van :scold:
Maar ja we zien ze graag he.

• #2.857
Ik vermoed dat ikke20 zijn vrouw een normaal libido heeft (= 1a2 x per week).

De tren zorgt er gewoon voor dat ikke20 het libido heeft van een geil jong veulen :P

Ik heb een goed libido ja en met tren erbij word dat niet erger, enkel viezer en word ik stouter :D

• #2.860
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven