MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat had ik al door backstage op de JBC, dat Bijnenbuilding een geile beer is :roflol: Iedereen in spanning en gefocused op de wedstrijd. Hij alleen maar bikini chicks aan het spotten en vertellen wat die ermee van plan was :P
hahaha ik zeg gewoon wat iedereen denkt jongens :D
maar zolang ik het bij praten hou is er geen probleem toch? hahaha

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.802
Kreeg om 22u zin om lichtjes te gaan trainen, beetje hersteltraining doen, dus om 22u30 nog even naar de gym gereden. Handig die 24/24 regel :cool:

Gewicht is wat gedropt naar 88.5 kg maar ben nog steeds content met de huidige shape. 90 kilo steady vasthouden binnenkort komt wel goed.

• #2.803
2d14dad.jpg

Nette shape man!

goede shape inderdaad!

Je kunt beter niks meer zeggen want je praat poep. Vervuiling van de log.
Ik neem je niet kwalijk dat je er geen verstand van hebt maar deze onzin moet je niet verkondigen. Als je uitleg wilt stuur je maar n pb

ik zeg wat ik er persoonlijk over van denk, ik ga niet mee in die drama queen opstelling thats all.

Ik ben geen arts dus mijn mening niet klakkeloos overnemen, doe je onderzoek!

@ikke 20 Vroeg me eigenlijk af hoe je benen zijn ? :D

• #2.810
@ikke 20 Vroeg me eigenlijk af hoe je benen zijn ? :D

Niet goed maar dat is geen geheim :p
Gewicht zit bij mij op de bovenkant.
Kuiten zijn onbestaande en boven benen zijn maar zozo. Ik heb dat opgegeven. Is wel makkelijker nu om broeken te vinden...

Maar ja ik moest kiezen tussen dikke kuiten of dikke armen/borst en heb dan maar voor het laatste gekozen. Je kan niet alles hebben he :roflol:

Hoe zit het met jouw benen?

mijn benen zijn in proportie met het bovenlichaam heb niet te klagen alles kan beter en groter natuurlijk .. maar heb niet de genen zoals jonathan .. maar ze zijn zeker niet klein :D

en nee idd @ikke20 je kan niet alles hebben en met jou job snap ik ook erges wel dat er geen buffel poten onder kunnen hangen en dan nog maar te spreken van gewricht pijnn

• #2.814
Borstklier (links)is terug aan het shrinken en recht is bijna volledig weg en terug pijnloos.
Wat ik gedaan heb is andere arimidex genomen, nolva op 20 mg/dag en de caber nog steeds op 0.5 mg 2xweek en de test er volledig uit sinds vorige week. Dus zat effe alleen op para en mast en dat heeft geholpen. Gewicht beetje gezakt maar wel iets leaner.
Tijd voor het volgende experiment.... heb gemerkt dat die trenmix heftig is en dat triggert mij.
Dus ik ga daar even mee verder deze week. Test ga ik pas over 7 dagen terug zetten op een lage dosis.
Ik ga de trenmix op 0.25 ml zetten per dag wat neerkomt op 25 mg tren Ace en 25 mg mast prop. Uppen kan nog altijd indien nodig. Proviron op 25 mg/dag. Allemaal zeer laag maar ik reageer er heftig op. Als ik mijn 88-89 kg kan houden en 2% droger en harder kan komen ben ik blij.
Daarna zien we wel verder.
Trainingen gaat dagelijks worden(proberen toch) maar lagere intensiteit en lager volume,fullbody.

• #2.815
Deze morgen de 90 kilo aangetikt terwijl ik leaner word en men voeding vrij laag zit (ong.3000 kcals). Goeie tren :D
De proviron heb ik nog niet genomen omdat alles daar beneden nog veel te goed werkt. Echt vettig geil :o
De hgh heb ik nu op 2.5iu/dag x 2. smorgens en savonds.

• #2.816
Glute gains :cool: , biceps worden dikker en er begint veel leven in te komen als ik ze opspan.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Sexy pose :D

ge zou is ne foto van de rug moete pakke...da ziet er echt gestoord uit bij u

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven