MuscleMeat

13 jaar

Gast niemand neemt je serieus, ga gewoon buiten spelen en kom over 3 jaar terug.

Je bent eigenlijk al te laat begonnen om een sixpack te krijgen, erg dom van je, had je kunnen weten.
Als je een sixpack wil had je al vanaf 4 jaar moeten beginnen.

Nu heb je met geluk op je 16e 1,5 blokjuh op je buik, op je 18e 3,8blOkjUhs en op je 21ste een complete sixpack.

• Topic Starter Topic Starter
Je bent eigenlijk al te laat begonnen om een sixpack te krijgen, erg dom van je, had je kunnen weten.
Als je een sixpack wil had je al vanaf 4 jaar moeten beginnen.

Nu heb je met geluk op je 16e 1,5 blokjuh op je buik, op je 18e 3,8blOkjUhs en op je 21ste een complete sixpack.

Ok op je 4e? XD

Gast dan zou mn broertje nu moeten beginnen :S

• Topic Starter Topic Starter
Als er nog meer mensen normale reacties hebben :P
Ik zou zeggen plaats ze!

Volgens mij kom jij in de top 5 van meeste domme *informatievrager* ooit

volgens mij ben jij best wel lelijk?

Ojeeeh, een 16 jarige die een 13 jarige pest. Kan het nog triester op DBB.

Dit is het enige antwoord.

Gast niemand neemt je serieus, ga gewoon buiten spelen en kom over 3 jaar terug.

Meer niet, je bent nog een kind ga genieten en buiten spelen. Wat je nu doet, hou je 1 week vol en dan houd het op. Geniet gewoon van je vakantie en begin op je 16de.

Hallo iedereen ik ben 13 jaar en ik wil graag een sixpack trainen:p
Ik doe nu elke dag cardio (hardlopen)
en om de dag buikspieroefeningen namelijk 30 situps
En ik let al goed op mn voeding ik weeg 49.1 kilo en ik ben 1.68 lang
Ik weet niet of dit een goed gewicht is en wat mijn vetpercentage
Daarom heb ik een paar vragen over mijn trainingen

1 wat is een goed dieët?
2 Kan iemand mij vertellen wat mijn vetpercentage is?
3 Is dit een goed trainingschema?
4 Heb je een ander beter trainschema zoja show me dat
5 Je mag heus wel reacties posten hoor!

1.Jij moet niet op dieet gaan maar juist gaan eten! Kijk in de sectie over voeding op het forum.

2.Jou vetpercentage moet je laten meten in een gym met huidplooimeter.

3.Wat je nu beschrijft is geen trainingsschema

Nou vertel eens wat je eet op een dag, train je in een sportschool?

Ga gewoon eens buiten spelen. Kom over 3 jaar terug, doei.
Vind het zelf een goede leeftijd om de techniek een beetje te leren en te oriënteren.. Mits je de goede doelen heb natuurlijk, toen ik 13 was en ermee begon was mijn doel niet een sickspack om de vrouwen helemaal loco te maken.

Vind het zelf een goede leeftijd om de techniek een beetje te leren en te oriënteren.. Mits je de goede doelen heb natuurlijk, toen ik 13 was en ermee begon was mijn doel niet een sickspack om de vrouwen helemaal loco te maken.

Toen ik 13 was speelde ik buiten, wist niet eens wat fitness was. En speelde al vanaf mijn 6de basketbal. Rende als een idioot buiten, bouwde boomhutten en at gewoon met mijn ouders normaal mee.

Snap niet dat je nu al dingen wilt doen, gewoon lekker genieten. Alsof je veel dingen gaat leren op die leeftijd. 1 op de 1 miljoen zal er mss door mee gaan.

Toen ik 13 was speelde ik buiten, wist niet eens wat fitness was. En speelde al vanaf mijn 6de basketbal. Rende als een idioot buiten, bouwde boomhutten en at gewoon met mijn ouders normaal mee.

Snap niet dat je nu al dingen wilt doen, gewoon lekker genieten. Alsof je veel dingen gaat leren op die leeftijd. 1 op de 1 miljoen zal er mss door mee gaan.
Vond het van kleins af aan al fascinerend om naar die grote gespierde mannen in slipjes te zien (No homo..) en ik wou dan ook zo worden, maar had geen idee hoe. Gelukkig had ik veel mensen om mij heen die vaak in de sportschool te bespeuren waren en mij er mee konden helpen toen ik eenmaal begon op mijn dertiende, anders zou ik misschien wel gestrand zijn als een sickspack trainende ecto.. Of althans, tot ik de hersencapaciteiten had om schema's, onderzoeken en boeken te snappen die ik nu op mijn zestiende wel heb.
Echter is mijn verhaal totaal anders dan die van TS. TS wilt gewoon KEIHARDE BLOKJUHS.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven