AndroidHealthClinic

13 jaar

Ok op je 4e? XD

Gast dan zou mn broertje nu moeten beginnen :S

gozer snap je nou echt niet dat je zwaar in de zeik word genomen ga aub niet posten op dit forum ga goed eten en kom om 2 jaar terug als je dan al iets slimmer ben als nu ;)
en alleen je buikspieren trainen is niet slim, buikspieren maar geen armen wat ga je dan doen? alleen je armen trainen en gaan buikspieren? tja dan zijn je buikspieren weer weg en zijn je armen goed getraind, ga gewoon alles trainen, benen, armen, buik, borst, rug, schouders.

---------- Post toegevoegd Mon 15 Aug 2011 om 16:17 ----------

Ok

S'ochtends Brinta (zoekopalsjenietweetwatdatis)
S'middags 2 bottehammen met melk
S'avonds ene dag pasta andere dag groente en aardappels

En nee train niet in sportschool

best wel weinig vind je niet?
uitgerekend eet ik 3-4x zo veel als jou en ben 15 :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 15 Aug 2011 om 16:23 ----------

hoi ik ben een 8 jarig jongetje en ik wil graag een sixpack. Nu weeg ik 21kilo bij 1.20 en ik wil graag weten wat mijn vetpercentage is en of jullie een goed dieet hebben. Mama zegt dat ik gewoon veel melk moet drinken dan word ik vanzelf groot en sterk. Ik heb noge een paar vraagjes 1. hoe oud waren jullie toen jullie konden lopen? 2. ik ben nog maagd, is dat raar?
3. wat is maagd eigenlijk? 4. ik wil een pokemonfeestje houden maar ik weet níet of ik nou wodka of whiskey moet inkopen? 5. ben ik homo?

amen.???

HAHAHAHA oke ik ga stuk hhwuha mama zeg dat ik een GOMAD dieét moet gaan volgen en dat goed is voor de opbouw van mijn spieren :zuip:

oke 13 jarige kerel je gaat beter niet zeuren of k*t vinden als je dit leest want ik neem hiervoor speciaal de tijd terwijl ik je eigenlijk veel liever in de zeik zal nemen zoals menig dbb lid hier. Mocht je het nog niet door hebben iedereen ****t hier met je en omdat ik zowat dood ga van het lachen plaats ik de feiten. lets go,

je bent 13, 13 jarige horen zich hier niet bezig mee te houden en mocht je egt gespierd willen worden gaat dit op zon jonge leeftijd waarschijnlijk ook niet werken, echter jij wilt een 6 pack even uitgaande van je leeftijd en van je gewicht zal je een skinny guy worden met dan wel blokjes ziet er dus gewoon niet uit.
je vetpercentage zal wel rond de 15% liggen aangezien je geen blokjes hebt en deze zichtbaar worden zo rond de 10% vet percentage.
een dieet hoef jij zeker niet te volgen, sterker nog op jouw leeftijd is het beter om ZOVEEL MOGELIJK te eten, eet alles wat je ziet wat los en vast zit en als je nog een stapje verder wilt gaan kan je een voedingsschema maken verdeeld in 6 kleinere maaltijden per dag zodat je voor later al enige weet hebt van bodybuilding.
Voor nu ga op een sport, wat vind je leuk? ga hier gewoon lekker in door en je zult een sportiever lijf krijgen wat later ook weer van pas komt omdat je al enige training heb gehad en dus bodybuilding ook beter zult oppakken.

als je tog nu al wilt gaan trainen kan je doen, ikzelf denk dat het weinig nut heeft omdat de pubertijd er ook aan komt en je wel flink zult gaan groeien en dan weer eindigt als een skinny dude.

kortom ga lekker veel eten, ga op een leuke sport, doe af en toe wat push ups weet ik veel, maak plezier en als je ''uitgegroeid'' bent ga je lekker fitnesse in een gym zoals het hoort met voedingsschemaen al.

hopelijk ben je er nu klaar mee want ik vind het daadwerkelijk erg triest voor je dat je zo wordt uitgelachen en het zelf niet eens door hebt. Mocht er nog iets zijn pm me dan bespaar je dat je wordt uitgelachen. TOPIC IS CLOSED PLEASEE **** PLEASEE!!!!

Ga beginnen met een sport. Op 13jarige leeftijd heeft het geen nut.. alleen maar gevaar voor mis groei :)

Altijd leuk dat iedereen hier in de rij staat om de onwetendheid van iemand anders belachelijk te maken voor hun eigen amusement.

OP is al een maand dit topic niet meer aan het volgen dus, bespaar je de moeite.

Altijd leuk dat iedereen hier in de rij staat om de onwetendheid van iemand anders belachelijk te maken voor hun eigen amusement.

OP is al een maand dit topic niet meer aan het volgen dus, bespaar je de moeite.
Niet alleen amusement maar ook vol te gooien met hun eigen onwetendheid.

Ik had vanaf me 8e een 4PAck. Geen grap!

Ik had vanaf me 8e een 4PAck. Geen grap!

tumblr_llj4lms4751qfkpelo1_500.jpg

Terug
Naar boven