XXL Nutrition

13 jaar

• Topic Starter Topic Starter
1.Jij moet niet op dieet gaan maar juist gaan eten! Kijk in de sectie over voeding op het forum.

2.Jou vetpercentage moet je laten meten in een gym met huidplooimeter.

3.Wat je nu beschrijft is geen trainingsschema

Nou vertel eens wat je eet op een dag, train je in een sportschool?

Ok

S'ochtends Brinta (zoekopalsjenietweetwatdatis)
S'middags 2 bottehammen met melk
S'avonds ene dag pasta andere dag groente en aardappels

En nee train niet in sportschool

:roflol: Zoek op als je niet weet wat dat is.

Ok

S'ochtends Brinta (zoekopalsjenietweetwatdatis), ow dear lord.....

Doe maar niks meer vragen en even heel goed de voedingssectie doorlezen!

En lid worden bij een gym waar je wat begeleiding kunt krijgen.

not_again_cat.jpg

valt me wel op dat ze steeds jonger en jonger worden ???, whats next ... een 8 jarige die een sixpack wilt? :rolleyes:

hoi ik ben een 8 jarig jongetje en ik wil graag een sixpack. Nu weeg ik 21kilo bij 1.20 en ik wil graag weten wat mijn vetpercentage is en of jullie een goed dieet hebben. Mama zegt dat ik gewoon veel melk moet drinken dan word ik vanzelf groot en sterk. Ik heb noge een paar vraagjes 1. hoe oud waren jullie toen jullie konden lopen? 2. ik ben nog maagd, is dat raar?
3. wat is maagd eigenlijk? 4. ik wil een pokemonfeestje houden maar ik weet níet of ik nou wodka of whiskey moet inkopen? 5. ben ik homo?

amen.???

hoi ik ben een 8 jarig jongetje en ik wil graag een sixpack. Nu weeg ik 21kilo bij 1.20 en ik wil graag weten wat mijn vetpercentage is en of jullie een goed dieet hebben. Mama zegt dat ik gewoon veel melk moet drinken dan word ik vanzelf groot en sterk. Ik heb noge een paar vraagjes 1. hoe oud waren jullie toen jullie konden lopen? 2. ik ben nog maagd, is dat raar?
3. wat is maagd eigenlijk? 4. ik wil een pokemonfeestje houden maar ik weet níet of ik nou wodka of whiskey moet inkopen? 5. ben ik homo?

amen.???

:roflol::roflol:

Sorry maar dit soort vragen kan je verwachten met een sectie die tieners & beginners heet. Ben bang dat de vragensteller echt serieus is in tegenstelling tot reacties die overigens wel erg grappig zijn..

1 wat is een goed dieët?
Omdat je 13 bent kan je beter niet op voeding gaan letten omdat je 13 bent.
Eet gewoon wat je van hun uit mee hebt gekregen....pijnenburg ofzo

2 Kan iemand mij vertellen wat mijn vetpercentage is?
Kan je zo niet weten

3 Is dit een goed trainingschema?
Nee ik zou naar fitnesscentrum gaan

4 Heb je een ander beter trainschema zoja show me dat
?

5 Je mag heus wel reacties posten hoor!

6 pack topics zijn baas!

goed topic, erg veel geleerd hier!

Ok

S'ochtends Brinta (zoekopalsjenietweetwatdatis)

Eet je s'avonds geen vlees? en s'middags eet je dus 2 boterhammen met melk? waar kan je melk in vaste vorm kopen? want als ik de melk op me boterham doe wordt ie zo soppig.

Eet je s'avonds geen vlees? en s'middags eet je dus 2 boterhammen met melk? waar kan je melk in vaste vorm kopen? want als ik de melk op me boterham doe wordt ie zo soppig.

hij bedoelt natuurlijk melk in een glaasje pff flauw dit weer zeg

@TS:sterf
:trollface:

Laatst bewerkt:
Waarom mogen 13 jarigen hier lid worden?

Terug
Naar boven