- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou wat een vermaak, wekt bij mij vrijwel alleen agressie op, maar dat zou ook meer over mij kunnen zeggen. Daar ben ik me van bewust.
Lezen! En ga naar dutchfitness.com. Niemand gaat jou serieus nemen. Het gaat hier over Bodybuilding, mocht je dat nog niet zijn opgevallen.

Aldus de 15 jarige met zijn onmetelijke levenswijsheid.hey jochie dit si een bodybuilding forum niemand zal je hier serieus nemen als je een sixpack wilt trainen. Ik zelf vind je nogal jong om daadwerkelijk met KT te beginnen en je hebt duidelijk de goede motivatie ( ik wil een sixpack) er niet voor.
Een sixpack gaat je niet ineens de populairste jongen van de klas maken en niet alle meiden vallen ineens op je omdat je een sixpack hebt.
Kom over een jaar terug als je dan serieuze motivatie hebt gevonden en begin dán met trainen.
Aldus de 15 jarige met zijn onmetelijke levenswijsheid.
is de manier waar ik mensen van mijn leeftijd op aanspreek niet zozeer denigrerend bedoeld als vriendschappelijk.hey jochie dit si een bodybuilding forum niemand zal je hier serieus nemen als je een sixpack wilt trainen. Ik zelf vind je nogal jong om daadwerkelijk met KT te beginnen en je hebt duidelijk de goede motivatie ( ik wil een sixpack) er niet voor.
Een sixpack gaat je niet ineens de populairste jongen van de klas maken en niet alle meiden vallen ineens op je omdat je een sixpack hebt.
Kom over een jaar terug als je dan serieuze motivatie hebt gevonden en begin dán met trainen.

Daarom heb ik m'n leeftijd er ook niet instaan. Ben zelf 11 jaar en als ik dat erin zet neemt niemand me meer serieus.ik wist dat mn leeftijd erin zetten een b*ch ging worden..is de manier waar ik mensen van mijn leeftijd op aanspreek niet zozeer denigrerend bedoeld als vriendschappelijk.

Aldus de 15 jarige met zijn onmetelijke levenswijsheid.
Ervaring mee?
Nou geloof mij op de leeftijd van 13 t/m 18 is dit wel degelijk zo dat de meiden op je vallen altans in west-friesland, stelltje breezersletjes hierow.
Are you serious?Misschien wil ik eerst me buik trainen? en dan de rest?
Je hebt het nog lang vol gehouden, ben zelf gestopt bij "ik ben 13 jaar"![]()