XXL Nutrition

13 jaar

Nou wat een vermaak, wekt bij mij vrijwel alleen agressie op, maar dat zou ook meer over mij kunnen zeggen. Daar ben ik me van bewust.

Je weegt 49kg, de enige oefening die je nog moet doen is met je handen eten in je mond stoppen.

Enne
6 blokjuhss voor je topic
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lezen! En ga naar dutchfitness.com. Niemand gaat jou serieus nemen. Het gaat hier over Bodybuilding, mocht je dat nog niet zijn opgevallen.

Laatst bewerkt:
:sl*t:

hey jochie dit si een bodybuilding forum niemand zal je hier serieus nemen als je een sixpack wilt trainen. Ik zelf vind je nogal jong om daadwerkelijk met KT te beginnen en je hebt duidelijk de goede motivatie ( ik wil een sixpack) er niet voor.

Een sixpack gaat je niet ineens de populairste jongen van de klas maken en niet alle meiden vallen ineens op je omdat je een sixpack hebt.

Kom over een jaar terug als je dan serieuze motivatie hebt gevonden en begin dán met trainen.

hey jochie dit si een bodybuilding forum niemand zal je hier serieus nemen als je een sixpack wilt trainen. Ik zelf vind je nogal jong om daadwerkelijk met KT te beginnen en je hebt duidelijk de goede motivatie ( ik wil een sixpack) er niet voor.

Een sixpack gaat je niet ineens de populairste jongen van de klas maken en niet alle meiden vallen ineens op je omdat je een sixpack hebt.

Kom over een jaar terug als je dan serieuze motivatie hebt gevonden en begin dán met trainen.
Aldus de 15 jarige met zijn onmetelijke levenswijsheid.

Ervaring mee? :aai:

Nou geloof mij op de leeftijd van 13 t/m 18 is dit wel degelijk zo dat de meiden op je vallen altans in west-friesland, stelltje breezersletjes hierow.

En ik maar denken dat TS een wijf is :roflol:

Full body of GTFO.

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jul 2011 om 19:53 ----------

ik wist dat mn leeftijd erin zetten een b*ch ging worden.. :P is de manier waar ik mensen van mijn leeftijd op aanspreek niet zozeer denigrerend bedoeld als vriendschappelijk.
Daarom heb ik m'n leeftijd er ook niet instaan. Ben zelf 11 jaar en als ik dat erin zet neemt niemand me meer serieus.

:fa:

Will je een lekker koekje

haha ik zit me hier kapot te lachen hoe jullie die jongen in de zeik zetten

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 00:09 ----------

ik zou gewoon een mailtje naar The Situation sturen, die kan je wel helpen KIDDING~!

mijn vetpercentage is 70% ;)

Terug
Naar boven