Black Cobra
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 56
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu wil ik me gaan richten op wedstrijden, en supplimenten. En welke supplimenten moet ik gebruiken?

ik noem mezelf geen bodybuilder of maak zoke logs aan
dus![]()
Je meld je wel aan op een bodybuilding forum nerd je post altijd wat dom ga eens trainen en zet eens wat doelen man alsjeblieft zeg.

Je meld je wel aan op een bodybuilding forum nerd je post altijd wat dom ga eens trainen en zet eens wat doelen man alsjeblieft zeg.
Goede comback brah
Hallo, ik ben 15 jaar (over 3 maanden 16), en ik train nu ongeveer 1 jaar.
Ik heb zeker de genen om goed breed en gespierd te worden, want in dit jaar ben ik zo erg gegroeid dat mensen dit pas bereiken na 2.5 jaar (meestal).
Nu wil ik me gaan richten op wedstrijden, en supplimenten. Hoe kan ik me het beste voorbereiden op wedstrijden, heb ik dan een personal trainer nodig? En welke supplimenten moet ik gebruiken?
Ik let niet echt op mijn voeding, gewoon bijna elke dag vlees, groenten en aardappelen en 1x in de week macdonalds of kebab ofso.
lengte: 1.77
gewicht: 62kg
bf: 13.7%
62kg dat is ****ing ondergewicht man.. dat wegen de meeste voordat ze beginnen met trainen en jij zegt dat mensen dat zouden zijn na 2.5 jaar?
wtf
Iemand moet hem vertellen dat je in het begin de beste gains maakt.
Of hij woog een jaar terug maar 40 kg met een vetpercentage van 35

Als je nog niet getraind hebt schrikt je lichaam en zal het sneller groeien, naarmate het aan de training went zal het minder snel groeienWaarom?
Ik vind dat dat niet zo is, als je discipline hebt en je doelen goed opstelt kunnen je gains later beter zijn dat in het begin.![]()
Als je nog niet getraind hebt schrikt je lichaam en zal het sneller groeien, naarmate het aan de training went zal het minder snel groeien
? Eventueel het gebruik van supps. Dus ik vind het bullshit haha, maar dat zal wel weer per persoon verschillen natuurlijk