Fitness Seller

15 jaar bodybuilder

je stats zeggen wat anders.

Lol, met 'hele goede genen' had je nu eerder 82-90kg gewogen I guess.

Hallo, ik ben 15 jaar (over 3 maanden 16), en ik train nu ongeveer 1 jaar.
Ik heb zeker de genen om goed breed en gespierd te worden, want in dit jaar ben ik zo erg gegroeid dat mensen dit pas bereiken na 2.5 jaar (meestal).
Nu wil ik me gaan richten op wedstrijden, en supplimenten. Hoe kan ik me het beste voorbereiden op wedstrijden, heb ik dan een personal trainer nodig? En welke supplimenten moet ik gebruiken?
Ik let niet echt op mijn voeding, gewoon bijna elke dag vlees, groenten en aardappelen en 1x in de week macdonalds of kebab ofso :).
lengte: 1.77
gewicht: 62kg
bf: 13.7%

he looser waar blijf je nu met je foto.s of ben je weer je luiers aan het
verschonen ....

62kg dat is ****ing ondergewicht man.. dat wegen de meeste voordat ze beginnen met trainen en jij zegt dat mensen dat zouden zijn na 2.5 jaar?

wtf

62kg dat is ****ing ondergewicht man.. dat wegen de meeste voordat ze beginnen met trainen en jij zegt dat mensen dat zouden zijn na 2.5 jaar?

wtf

hahaha hij is zo geschrokken dat hij niet meer durft te reageren zit lekker in zijn kamertje met zijn ..lego.. aan het spelen

Hij zegt hij heeft de genen om breed en gespierd te worden :D:o

62kg woog ik ook na mijn eerste 2 maanden trainen ja bij dezelfde lengte :roflol:

Iemand moet hem vertellen dat je in het begin de beste gains maakt.

Of hij woog een jaar terug maar 40 kg met een vetpercentage van 35

Iemand moet hem vertellen dat je in het begin de beste gains maakt.

Of hij woog een jaar terug maar 40 kg met een vetpercentage van 35

Waarom?

Ik vind dat dat niet zo is, als je discipline hebt en je doelen goed opstelt kunnen je gains later beter zijn dat in het begin.;)

Waarom?

Ik vind dat dat niet zo is, als je discipline hebt en je doelen goed opstelt kunnen je gains later beter zijn dat in het begin.;)
Als je nog niet getraind hebt schrikt je lichaam en zal het sneller groeien, naarmate het aan de training went zal het minder snel groeien

Als je nog niet getraind hebt schrikt je lichaam en zal het sneller groeien, naarmate het aan de training went zal het minder snel groeien

Kan wel moeilijk gaan doen nu, maar dat hangt toch aan een aantal factoren af. Iemand die net begint met trainen heeft vaak een slecht voedingsschema en een klote trainingsschema. Als je eenmaal een tijdje bezig bent, dan zal je afwisselen van trainingsschema's en een veel beter voedingsschema hebben:rolleyes:? Eventueel het gebruik van supps. Dus ik vind het bullshit haha, maar dat zal wel weer per persoon verschillen natuurlijk;)

Terug
Naar boven