AndroidHealthClinic

15 jaar bodybuilder

we weten allemaal dat je in het begin de meeste gains maakt daar gaat het niet om ....maar deze snuiter begint gelijk over hoe goed hij wel niet is en wil gelijk wedstrijden doen prima maar als de leden hier dan om foto.s vragen en hij vervolgens niks van meer van zich laat horen is hij
totaal niet meer geloofwaardig ..dus dan kun je dit soort reactie.s
verwachten maarja wat wil je van een jochie van 15 jaar....

Had het over de gasten boven ons :P, niet de TS :).

we weten allemaal dat je in het begin de meeste gains maakt daar gaat het niet om ....maar deze snuiter begint gelijk over hoe goed hij wel niet is en wil gelijk wedstrijden doen prima maar als de leden hier dan om foto.s vragen en hij vervolgens niks van meer van zich laat horen is hij
Hohohohohoho :D :p

Laatst bewerkt:
Inderdaad en dat bedoelde ik ook met mijn post.

is gewoon terug een van die topics waar je wel moet off-topic gaan/ ze zouden iets moeten doen tegen die klonen bv: eerst 10 reacties geven voor je een topic kan maken.

Inderdaad en dat bedoelde ik ook met mijn post.

is gewoon terug een van die topics waar je wel moet off-topic gaan/ ze zouden iets moeten doen tegen die klonen bv: eerst 10 reacties geven voor je een topic kan maken.

Mogen ze van mij ook gelijk implementeren dat men eerst de zoekfunctie moet hebben gebruikt alvorens ze uberhaupt 'n eerste topic kunnen openen.

Muhahahaha epic topic dit hoe heb ik deze kunnen missen?:scratch:

hmmm 62 kg, dat woog ik toen ik.... ehmsz ehmsz... in groep 6 zat? xD

goede reply op zijn eerste post

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

wow wow wow take it easy skippy :roflol: 48 jaar en dan trash talken tegen een 15 jarige

I think you need to calm the **** down

ja ja omdat ik 48jr. ben moet ik dimmen ik hou mij nog in hahaha als je zo hoog inzet prima wil ik ook foto.s zien .. voor het geval jullie straks om mijn stats vragen ..... 1.60m ....82 kg.. 9%

Hmm, Ik ben nog maar paar maand begonnen met trainen en ik weeg nu ook ma 63 maar ik ben ook maar 163-165 ofzo :p

Mjah, ik probeer toch 3-5 keer in de week naar de fitness te gaan want ik zo toch ook wel ongeveer min 70kg willen halen :p Maar ik doe wel al 11 jaar kajak, mss dat dit wel wat geholpen heeft :p
Geduld hebben, en vooral veel eten. Niet zomaar veel eten maar echt ETEN.
Alleen dan ga jij die mooie 70 kg halen.

lol, ik ben 15 en weeg nu 71..
bijna niks vet, dus ik denk wel dat ik je own :p
60kg.. en bodybuilder? LOL
dan moet je nogal veel massa hebben voor jezelf al als bodybuilder te tone

:stupid:

Nice bump..

we want foto's :D

Terug
Naar boven