AndroidHealthClinic

15 jaar bodybuilder

ik maakte in het begin iig de zelfde gains als nu, terwijl ik in het begin geen voedingsschema had en in vet% ben gezakt

nu wel voedingschema's betere vorm en even veel spiergroei maar ik kom aan in vet

Baal er wel van dat ik zo laat ben begonnen met goed voedingsschema:(

Kan wel moeilijk gaan doen nu, maar dat hangt toch aan een aantal factoren af. Iemand die net begint met trainen heeft vaak een slecht voedingsschema en een klote trainingsschema. Als je eenmaal een tijdje bezig bent, dan zal je afwisselen van trainingsschema's en een veel beter voedingsschema hebben:rolleyes:? Eventueel het gebruik van supps. Dus ik vind het bullshit haha, maar dat zal wel weer per persoon verschillen natuurlijk;)

dit is toch aardig een feit, maar oke, als jij weer zo nodig mieren moet gaan nken doe je dat toch lekker!

@ killy, zullen we hem gewoon gelijk geven want dat krijgen we toch nooit van hem,

Laat hem maar de gains van zijn leven maken als die langer bezig is, alleen maar leuk voor hem

haha yes krijg me gelijk
maar ik snap wel wat jullie bedoelen ;)

beertje, ik denk dat we maar eens samen moeten komen voor een grondig ruggespraak geval, keer biertje pakken?

DIt is wel zo'n geval dat aardig wat anti deprisiva + alcohol nodig heeft

Helemaal goed brah, laat jij jou secretaresse mijn secretaresse bellen en dan gaan we lunchen.

@ ecto19, we laten je weten wat er uit het gesprek voorkomt aangaande jou toekomst op dit forum

Deze kloon is wel erg slecht :roflol:

62 kilo woog ik toen ik.. 14 was

Spieren leuk, spieren zijn fijn
jouw lelijkheid echter, zal over 3 jaar alleen nog maar erger zijn ;)

Groetjes, Umad

tja, gelukkig kan ik mijn ogen dicht doen en net alsof doen alsof al die puisten op mijn toekomistge lelijke vriendin eigenlijk honderde kleine tietjes zijn!

nog steeds geen foto's ?

Terug
Naar boven