Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan wel moeilijk gaan doen nu, maar dat hangt toch aan een aantal factoren af. Iemand die net begint met trainen heeft vaak een slecht voedingsschema en een klote trainingsschema. Als je eenmaal een tijdje bezig bent, dan zal je afwisselen van trainingsschema's en een veel beter voedingsschema hebben? Eventueel het gebruik van supps. Dus ik vind het bullshit haha, maar dat zal wel weer per persoon verschillen natuurlijk
![]()
dit is toch aardig een feit, maar oke, als jij weer zo nodig mieren moet gaan nken doe je dat toch lekker!
nee, geen feit maar uit persoonlijke ervaring gebleken dat het bij de meerderheid het wel zo is
Hou maar op met juichen want we zijn er nog niet uit of we je gelijk geven of niethaha yes krijg me gelijk
maar ik snap wel wat jullie bedoelen![]()
Hou maar op met juichen want we zijn er nog niet uit of we je gelijk geven of niet
Is goed, als je tot die tijd helemaal niets post zou dat geweldig zijn

Helemaal goed brah, laat jij jou secretaresse mijn secretaresse bellen en dan gaan we lunchen.
@ ecto19, we laten je weten wat er uit het gesprek voorkomt aangaande jou toekomst op dit forum
Graag een extra limo voor mijn entourageLaat je wel oppikken door mijn bouncer met mijn limo
Deze kloon is wel erg slecht
62 kilo woog ik toen ik.. 14 was
Hij is zelf 15Deze kloon is wel erg slecht
62 kilo woog ik toen ik.. 14 was

zullen we eens kijken hoeveel ik weeg als ik even oud ben als jij nu bent!
U mirin brah?

Spieren leuk, spieren zijn fijn
jouw lelijkheid echter, zal over 3 jaar alleen nog maar erger zijn
Groetjes, Umad