XXL Nutrition

15 jaar wil van van vet af

max798

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
goedendag,

ik ben 15 jaar 1.87 lang en weeg 86 kilo
ik zit nu 4 maanden bij de sportschool ik merk dat ik breder ben geworden, en spieren zijn toegenomen, maar ik heb nogal wat overtollig vet, hoe kom ik hiervan af. Ik eet nu al 2 weken geen snoep meer en geen saus bij me eten.

Als ik mijn buikspieren aanspan zie je het aan de bovenkant wel maar aan de onderkant zit best veel vet. En ik heb kleine zwembandjes rond me middel(vet aan de zijkant). En het meeste vet zit rond me dijen. IK ga nog steeds naar de sportschool maar het lijk of het niet helpt ik doe nu 1 uur kracht en 30 min cardio 3x in de week.

ook train ik 3x per week hockey, 1,5 uur
en 1 wedstrijd.

wat doe ik fout?

je junked wss teveel
maar ik zou gezien je leeftijd gewoon lekker cleanbulken en compounds trainen :)

• Topic Starter Topic Starter
wat bedoel ja met cleanbulken en compounds trainen?
want ik benchpress nu 50 kilo 3X10, is dit veel?

Goed voedingsschema opstellen gaat je helpen. Als je verkeerd eet kan je wel cardio gaan doen maar dat heeft nog weinig nut.

ik ontbijt 2 botherammen met ham, dan eet ik op school 2 appels, 4 botherammen met kaas, en rosbief. en als ik thuis kom meetsal 2 bolletjes met kaas. en savonds vlees met aardappelen en groente.

is dit juist?

ga goed eten eiwitten / kipfilet / kip / ei-eiwitten / pindakaas en gewoon cardio ga is 40 minuten hardlopen 3 x pw

kan dat ook gewoon op de loopband bij de sportschool, of moet dat echt buiten?

wat je zelf wil zelf, ik loop veel liever buiten loopt lekkerder maar dat is mijn keuze .
zelf raad ik je aan op buiten te lopen

oke, en om mijn spieren bij te houden nog wel gewoon kracht training neem ik aan toch?, en ik neem na mijn training altijd een whey shake meot ik dat blijven doen?

zel doe ik dat wel ik train 3 / 4 x pw sportschool daarnaast loop ik 30 minuten op een goed tempo hard ( begin op een rustug tempo)
over shakes doe ik geen oordeel zelf gebruik ik ze niet ben in een jaar tijd een heel stuk gegroeit zonder shakes :)

lees de cut-stickies. maar niet overdrijven, je zit nog in de groei.

Terug
Naar boven