Fitness Seller

16 jaar 90 kg vp 9%

Troll? o_o

Pak dan dat je 2500g eiwitten per week hebt, dat is dus meer dan 300 per dag, is toch echt voor niks nodig, weggegooid geld jonguh!:cool:

Ik eet geen calorieën of eiwit, ik eet voedsel dat ik lekker vind. Weggegooid geld ? Jouw doelen tegen volgend jaar warm ik mee op in een cut.

Ik eet geen calorieën of eiwit, ik eet voedsel dat ik lekker vind. Weggegooid geld ? Jouw doelen tegen volgend jaar warm ik mee op in een cut.

XD

Wat hebben mijn doelen met jou te maken of met voeding, ik train nog maar 4 maand, dus doelen zijn wel een Challenge

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 23:37 ----------

Gaat om progressie niet om gewichten, kan je niet vergelijken

Hij is een vies beest jonguh!

90 kilo an 9% met 16 jaar .. netjes man
wat is je lengte eigenlijk... ik hoop toch 190 of zo?
als je ook nog 180 ben of 175 dan is het echt freak man

Ik heb dit nog nooit gezien bij een kereltje van 16 jaar shit man mij benieuwen hoe je we over 5 jaar voor staat. Toen ik 16 was deed ik alleen maar nken en zuipen gast!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb dit nog nooit gezien bij een kereltje van 16 jaar shit man mij benieuwen hoe je we over 5 jaar voor staat. Toen ik 16 was deed ik alleen maar nken en zuipen gast!

Kben blij genoeg dat ik dit heb. Kan ik mij focussen op iets anders met al die zeik in het leven :)

Laatst bewerkt:
wauw dat had ik je niet gegeven had je niet zo zwaar in geschat
je bent dan ook aardig droog zal daar wel aan liggen en poten?
kan je goed voorstellen dat het beetje moeilijk te geloven is voor mensen.

Maakt niet uit mense di mij in het echt kenne en di en ook op dbb zitten weten dat het waar is.

grtz ;)

Ziek lichaam! Niks aan trekken van shit talkers en trolls hier, gewoon doorgaan mate

Laatst bewerkt:
tegen striemen zou je zinkzalf kunnen gebruiken + zink supplement gebruiken + veel water drinken..tenzij je graag een tijger wil zijn natuurlijk

tegen striemen zou je zinkzalf kunnen gebruiken + zink supplement gebruiken + veel water drinken..tenzij je graag een tijger wil zijn natuurlijk

Hahaha! Ik smeer nu tibetaanse olie of zo iet. T schijnt da dat goed helpt ma striemen zijn striemen littekens gaan niet meer weg

nice fysiek hoor...wel k*t van die striemen heb ze zelf in mijn lies en mijn maat heeft ze ook waar jij ze hebt...

shit happens gewoon blijven smeren..weg gaan ze niet maar het word wel beter hoor

Hahaha! Ik smeer nu tibetaanse olie of zo iet. T schijnt da dat goed helpt ma striemen zijn striemen littekens gaan niet meer weg

Nog rode striemen kan je insmeren met emu olie of bio olie (weet niet of tibetaanse goed werkt), deze twee zijn het meest bewezen te werken. Littekenvorming vermijd je nooit compleet, maar het helpt deels als ze nog rood zijn.

Lol?
Dit haat ik.
Er bestaan uitgewerkte en onderbouwde schema's voor iets...
Mensen die trainen op hun gevoel en alles beter weten.

Volg gwn een bestaand schema and don't be a little bish :D
It will work!

Dat zeg ik niet :)
Maar ik waarom uw lichaam forceren als het niet moet?
Ik heb sommige dagen dat ik heel sterk ben en sommige dagen minder
en als ik volgens een schema 12 reps moet en ik kan er maar 8 omdat ik een mindere dag heb moet ik weer minder gaan.
Ik probeer altijd te luisteren naar mijn lichaam
Jay Cutler, Phil Heath, Kai Greene ga ze maar na ze gaan allemaal op hun gevoel af

:)

Dat zeg ik niet :)
Maar ik waarom uw lichaam forceren als het niet moet?
Ik heb sommige dagen dat ik heel sterk ben en sommige dagen minder
en als ik volgens een schema 12 reps moet en ik kan er maar 8 omdat ik een mindere dag heb moet ik weer minder gaan.
Ik probeer altijd te luisteren naar mijn lichaam
Jay Cutler, Phil Heath, Kai Greene ga ze maar na ze gaan allemaal op hun gevoel af

:)

't Is normaal dat je naar je lichaam moet luisteren das één van de eerste dingen die je moet geleerd hebben.
Als je je echt als sht voelt, maar je wou voor een PR gaan vandaag (dit had je besloten vorige week) stel dat gewoon even uit dan bijvoorbeeld, want je gaat toch niet je best kunnen doen.

Wat je zegt van Jay etc klopt niet met wat jij doet, zij hebben inderdaad een schema maar luisteren naar hun lichaam, net zoals iedereen dat moet doen.

Dus ik raad je aan op een schema te springen om nog meer gains te maken en zelfs met een ietsjes hoger tempo.

't Is normaal dat je naar je lichaam moet luisteren das één van de eerste dingen die je moet geleerd hebben.
Als je je echt als sht voelt, maar je wou voor een PR gaan vandaag (dit had je besloten vorige week) stel dat gewoon even uit dan bijvoorbeeld, want je gaat toch niet je best kunnen doen.

Wat je zegt van Jay etc klopt niet met wat jij doet, zij hebben inderdaad een schema maar luisteren naar hun lichaam, net zoals iedereen dat moet doen.

Dus ik raad je aan op een schema te springen om nog meer gains te maken en zelfs met een ietsjes hoger tempo.

Ik tot wat ik nu heb zonder schema's.
Maar ge moet eerst gevoel krijgen in uw spieren voordat je op gevoel gaat trainen dat heb ik wel gedaan met schema's

Terug
Naar boven