- Waardering
- 75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leeftijd is daarbij geen kwestie. Er is ook niemand die zegt dat je je 1RM moet gaan pushen, ik heb het over de oefening. Er is degelijk een correlatie tussen een spier maximaal aanspreken en de hoeveelheid kg die je ''van de grond duwt''.
legpress is nietszeggendAls het over krachtstats gaat gaat het om hoeveel kg je van de grond kunt nemen.
Ze zeggen lage krachtstats. Maar vergeet niet dat ik daarvoor legpress 230kg duwde!
En er is een correlatie tussen hoeveel kg en spiermassa, tot voor een groot deelAls het over krachtstats gaat gaat het om hoeveel kg je van de grond kunt nemen.
Ze zeggen lage krachtstats. Maar vergeet niet dat ik daarvoor legpress 230kg duwde!

En er is een correlatie tussen hoeveel kg en spiermassa, tot voor een groot deel![]()
Kheb helaas wel eens mensen veel zien drukken met dunne armpjes, over het algemeen kleine gozers met een rom 50% van de mijne,Tuurlijk, want heb je al iemand 150kg zien bankdrukken met dunne armpjes? lol

haha ja zijn ouders staan 40000 duizend in de min omdat hun zoontje elke dag 600 gram kip eet...
ik ben al ****ing broke als wat en ik kan dat makelijk betalen elke dag, het is maar wat je er voor over hebt.
Hoho ... wat voor faggotry ik hier lees. In mijn huishouden gaat 2-3kg vlees per dag door.
Hoho ... wat voor faggotry ik hier lees. In mijn huishouden gaat 2-3kg vlees per dag door.
Kheb helaas wel eens mensen veel zien drukken met dunne armpjes, over het algemeen kleine gozers met een rom 50% van de mijne,
demotiverend![]()
15-20kg vlees per week voor mij alleen.
Vriendin traint en eet mee met mij, maar heeft meer variatie (zuivel, soja, proteine gebakjes etc.).
Lol, 20kg vlees per week o_O
Das 3600g eiwitten per week als je (200 x 100g vlees) x gemiddeld 18g eiwitten per 100g
Wat doe je met 3600g eiwitten? XD
Lol, 20kg vlees per week o_O
Das 3600g eiwitten per week als je (200 x 100g vlees) x gemiddeld 18g eiwitten per 100g
Wat doe je met 3600g eiwitten? XD
Ik eet 2x/dag (max 3). Elke maaltijd bestaat uit 500-1kg vlees. Komt gewoon op 1.5-2kg vlees/dag.
En wat een stomme vraag, wat ik er mee doe ?! Dafuq ?