AndroidHealthClinic

16 jaar 90 kg vp 9%

squat deadlifts, en bp zijn de 3 beste, ik zou ze zeker aan raden, alleen hoef je nog niet tot het uiterste tegaan.
persoonlijk denk ik dat het beter is als je begint met hoge rep range,(8-12) en laag gewicht zodat je alle fouten uit je techniek kan halen.

• Topic Starter Topic Starter
Leeftijd is daarbij geen kwestie. Er is ook niemand die zegt dat je je 1RM moet gaan pushen, ik heb het over de oefening. Er is degelijk een correlatie tussen een spier maximaal aanspreken en de hoeveelheid kg die je ''van de grond duwt''.

Als het over krachtstats gaat gaat het om hoeveel kg je van de grond kunt nemen.

Ze zeggen lage krachtstats. Maar vergeet niet dat ik daarvoor legpress 230kg duwde!

haha ja zijn ouders staan 40000 duizend in de min omdat hun zoontje elke dag 600 gram kip eet...

ik ben al ****ing broke als wat en ik kan dat makelijk betalen elke dag, het is maar wat je er voor over hebt.

Hoho ... wat voor faggotry ik hier lees. In mijn huishouden gaat 2-3kg vlees per dag door.

ziet er zeker hardcore uit voor iemand van 16
alleen doe die anon mask af

Dat is toch 25 euro per dag lol

Kip kost mij rond de 5 euro per kilo (koop altijd in bulk), gehakt 3,6/kg, biefstuk rond de 8-9. Ik koop rond de 15kg vlees per week maar ik leef daarbuiten vrij primal... elke maaltijd bestaat uit een stuk vlees en wat groenten, carbs zijn aardappelen/rijst en eventueel wat zoet zoals sorbet, chocolade, etc.

Is zo duur nog niet hoor, spendeer rond de 100 euro per week.

Voor je gezin of voor je eigen 100 euro de week?

HAHA wat een reacties hier lach me kapot, goeie reactie virtuoso haha

Kheb helaas wel eens mensen veel zien drukken met dunne armpjes, over het algemeen kleine gozers met een rom 50% van de mijne,
demotiverend:rolleyes:

bij mij in de sportschool loopt een gewichtheffer van 19 jaar en 1,80lang met een gewicht van 77kg. hij squat 1x230kg!!!

altijd diezelfde nutteloze discussie's......

15-20kg vlees per week voor mij alleen.

Vriendin traint en eet mee met mij, maar heeft meer variatie (zuivel, soja, proteine gebakjes etc.).

Lol, 20kg vlees per week o_O
Das 3600g eiwitten per week als je (200 x 100g vlees) x gemiddeld 18g eiwitten per 100g

Wat doe je met 3600g eiwitten? XD

Lol, 20kg vlees per week o_O
Das 3600g eiwitten per week als je (200 x 100g vlees) x gemiddeld 18g eiwitten per 100g

Wat doe je met 3600g eiwitten? XD

Ik eet 2x/dag (max 3). Elke maaltijd bestaat uit 500-1kg vlees. Komt gewoon op 1.5-2kg vlees/dag.

En wat een stomme vraag, wat ik er mee doe ?! Dafuq ?

Ik eet 2x/dag (max 3). Elke maaltijd bestaat uit 500-1kg vlees. Komt gewoon op 1.5-2kg vlees/dag.

En wat een stomme vraag, wat ik er mee doe ?! Dafuq ?

Troll? o_o

Pak dan dat je 2500g eiwitten per week hebt, dat is dus meer dan 300 per dag, is toch echt voor niks nodig, weggegooid geld jonguh!:cool:

Terug
Naar boven