- Waardering
- 1.152
- Lengte
- 1m79
<- :d
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn je fotos na het trainen gemaakt of springen je spieren er altijd zo uit?
Blijf vooral doorgaan met wat je doet, het werkt prima voor jou.
i ain't got time for bitches gotta keep my mind on my motha****ing riches .p
Ja nee ma serieuze relatie's is toch al een jaar of 2 geleden.

Als je denkt dat de grote 3 aka ''goede compounds'' en kracht er niet bij horen omdat je doel een gespierd lichaam is, zou ik toch even in de boeken duiken.Die grote 3 zal een vraag blijven. hijs bodybuilder geen powerlifter![]()
Als je denkt dat de grote 3 aka ''goede compounds'' en kracht er niet bij horen omdat je doel een gespierd lichaam is, zou ik toch even in de boeken duiken.
Leeftijd is daarbij geen kwestie. Er is ook niemand die zegt dat je je 1RM moet gaan pushen, ik heb het over de oefening. Er is degelijk een correlatie tussen een spier maximaal aanspreken en de hoeveelheid kg die je ''van de grond duwt''.Vergeet ni da ik 16 jaar ben.
Er is geen enkele reden waarom ik mij zou overbelasten om te laten zien hoe sterk ik ben met "de grote 3" voor 1 rep.
Ik train liever zuiver en intensief en spreek de spier die ik train aan ipv zoveel kg van de grond te duwen!
Maakt niets

Sick voor je leeftijd. Zo hoort het!
en ah dat zijn verse stremen, maak je er niet druk om. Het duurt jaren voordat ze vervagen. Ik zal d'r maar ook niet mee in de zon zitten. Zodra ze vervaagt zijn vallen ze juist sneller op bij een donkere huidskleur.
respect! Wou dat ik zo serieus was toen ik zo jong was. Maar die drank, drugs en vrouwen waren ook best leuk. Maar toch, if i knew then, what i know now.....