Fitness Seller

16 jaar, creatinekuur

maar ik wel dus en ik train al een jaar egt intensief met een strict voedingsschema dus ben er helemaal aan toe want natural valt er niet veel meer te halen geloof me of niet

zeik niet man, je bent net bezig. Je stats zijn goed voor je leeftijd, maar je zit nog lang niet op je top. 1 jaar is niks in bodybuilding.

• Topic Starter Topic Starter
ok is goed dan je hebt gelijk maar ik wilde gewoon wat weten over de creatine maar heb nog geen enkel zinnig antwoord gehad

Waarom zet je niet meteen 1gr test, waarom losse flodders gebruiken als je ook echte kogels hebt?

Dat je een goede aanleg hebt en erg gespierd bent dat is heel fijn voor je, maar rof gedrag zitten we niet op te wachten.

Jij bent echt heel erg

[ ] geschikt
[X] ongeschikt

ik vindt jou het bodybuilding niet waardig
leer mensen respecteren die meer zijn dan jou je kan er nog wat van leren

Laatst bewerkt:
naturel, met creatine, gast ik zou het niet doen drek krijg je een dopingsschandaal!

nu al een rood karmabalkje? :o

goede reputatie :P

ik geloof je zeker niet maar jah die negatieve karma isniet voor niks dus ik ben niet de enige

hallo, ik heb een vraag. Ik ben 16 jaar en train nu al bijna anderhalf jaar waarvan 1 jaar echt diehard intensief en dat kun je wel merken. nu wil ik met een creatine kuurtje beginnen, is dit een verstandig schema met oplaadfase en de fase daarna enzo:
oplaadfase: ontbijt 2 gram, uur voor trainen 2 a 3 gram, direct na het trainen 2 a 3 gram, en savonds weer 2 gram. en dan weet ik alleen nog niet precies wat ik moet nemen na die oplaadfase. Ideeen?

Ps: ik hoef geen reacties dat ik er niet mee hoef te beginnen omdat ik te jong zou zijn enzo :P

Na het trainen 3 gram nemen met malto of alleen dextrose, je hoeft het niet te kuren :o ...dus gewoon doorgaand oplaadfase is ook overbodig.

voor mijn serieuze antwoord verwacht ik bergen van karma :D, ohhh gaat niet je staat in het rood hé:(

veel succ6 :p

Post ook eens foto's!

Nou ik wil nu wel foto's zien van deze ubergrote 16 jarige kerel, die nu al niet meer 'natural'verderkomt, en die breder is dan de meeste hierzo.

Post inderdaad ff een foto!

Zet die creatine spuit ermaar in! Je gaat groeien als een gek ik zweer het!!

na anderhalf jaar al naturel je top bereikt hebben, gekker kan et hier niet meer worden..

• Topic Starter Topic Starter
foto's komen binnenkort ik lig nu al driedubbeldwars te lachen van de reacties die er dan gaan komen met een open mond maar goed nog ff w8en daarop

Terug
Naar boven