maar ik wel dus en ik train al een jaar egt intensief met een strict voedingsschema dus ben er helemaal aan toe want natural valt er niet veel meer te halen geloof me of niet
ik geloof je niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar ik wel dus en ik train al een jaar egt intensief met een strict voedingsschema dus ben er helemaal aan toe want natural valt er niet veel meer te halen geloof me of niet

ok is goed dan je hebt gelijk maar ik wilde gewoon wat weten over de creatine maar heb nog geen enkel zinnig antwoord gehad
ok is goed dan je hebt gelijk maar ik wilde gewoon wat weten over de creatine maar heb nog geen enkel zinnig antwoord gehad
hallo, ik heb een vraag. Ik ben 16 jaar en train nu al bijna anderhalf jaar waarvan 1 jaar echt diehard intensief en dat kun je wel merken. nu wil ik met een creatine kuurtje beginnen, is dit een verstandig schema met oplaadfase en de fase daarna enzo:
oplaadfase: ontbijt 2 gram, uur voor trainen 2 a 3 gram, direct na het trainen 2 a 3 gram, en savonds weer 2 gram. en dan weet ik alleen nog niet precies wat ik moet nemen na die oplaadfase. Ideeen?
Ps: ik hoef geen reacties dat ik er niet mee hoef te beginnen omdat ik te jong zou zijn enzo![]()
...dus gewoon doorgaand oplaadfase is ook overbodig.
, ohhh gaat niet je staat in het rood hé