inferno87
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar ik wel dus en ik train al een jaar egt intensief met een strict voedingsschema dus ben er helemaal aan toe want natural valt er niet veel meer te halen geloof me of niet
foto's komen binnenkort ik lig nu al driedubbeldwars te lachen van de reacties die er dan gaan komen met een open mond maar goed nog ff w8en daarop
foto is inderdaad zo gemaakt,
l
maar ze bewerken met photoshop kan altijd nog even duren![]()

ja 16 jaar ja maar ik kan je al mn stats wel ff doormailen kben groter breder en gespierder dan menig volwassen kerel hiermaar nogmaals ik vroeg om ideeen en niet om o pmerkingen over mn leeftijd
![]()
zit 2 jaar verschil in heapost nou gwn je foto's
jij hebt ook indrukwekkende stats zeg wrom post je geen foto :S? die staan ook nergens en je bent ook nog maar 18
praktisch onmogelijk? ik heb voor het bodybuilden 9 jaar op judo gezeten op hoog wedstrijdniveau heb 2 jaar aan rugby gedaan intensief kweet niej of je weet hoe die eruit zien maar die hebben ook al een grote brede vorm dt had ik ook al een beetje en nu met heel strict voedingsschema en 5x per week trainen en er gewoon een beetje aanleg voor hebben is het niet praktisch onmogelijk denk ik hoor