MuscleMeat

16 jaar, creatinekuur

doe jij patalogisch liegen als joran van der sloot? :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar ik wel dus en ik train al een jaar egt intensief met een strict voedingsschema dus ben er helemaal aan toe want natural valt er niet veel meer te halen geloof me of niet

als je echt na 1,5 jaar die stats hebt behaalt wat ik extreem betwijfel dan nog is er veel meer uit te halen, vooral juist in jouw geval dan.

heb je de foto's uit amerika besteld ofzo 7 dagen levertijd:P
een foto is zoo gemaakt hoor

foto is inderdaad zo gemaakt,

maar ze bewerken met photoshop kan altijd nog even duren :rolleyes:

oef.. wordt jij hier even de grond in getrapt
als je creatine wilt gebruiken kan dat toch gewoon ik zie het probleem niet
dat je nu al op je top zit lijkt me wel sterk
ben benieuwd welke man er achter deze brute stats staat

• Topic Starter Topic Starter
alleen mensen die ook egt serieus zijn en me niet te zeik willen zetten voeg me maar ff toe pascal_ikke@live.nl voor de mensen die et egt niet geloven kunnen et ff sien anderen die tog alleen maar dom doen kunnen drect weer gaan maar mensen die serieus me vorderingen willen bekijken en geinterresseerd zijn mogen me toevoegen cya

waarom post je je fotos niet ipv hopen dat mensen je op msn toevoegen...

post nou gwn je foto's ???

post nou gwn je foto's
jij hebt ook indrukwekkende stats zeg wrom post je geen foto :S? die staan ook nergens en je bent ook nog maar 18

ja 16 jaar ja maar ik kan je al mn stats wel ff doormailen kben groter breder en gespierder dan menig volwassen kerel hier :P maar nogmaals ik vroeg om ideeen en niet om o pmerkingen over mn leeftijd :P

ik hoef niks te bewijzen. Ik kan aardige stats hebben volgens jou ,maar vergeleken met mensen hier is het niks dat geef ik eerlijk toe
jij kwam met dat je breder en gespierder bent dan menigen hier,en dat wordt door velen betwijfeld.Dus dat is de reden dat je je foto's moet posten
en ik ben 18 en jij 16 wat is daar mis mee dan???zit 2 jaar verschil in hea

post nou gwn je foto's
jij hebt ook indrukwekkende stats zeg wrom post je geen foto :S? die staan ook nergens en je bent ook nog maar 18

hij heeft maar een kilo of 15 minder vetvrije massa dan jij hebt ja........
voor de rest goede stats die prima te behalen zijn op die leeftijd op zn trainingstijd, die van jouw however.

nogmaals
het is niet dat je stats te goed zijn ofzo
maar aleen uit ervaringen van mij en van menigen;93kg waarvan 11% vet
op je 16e in 1 jaar trainingstijd behalen is praktisch onmogelijk

praktisch onmogelijk? ik heb voor het bodybuilden 9 jaar op judo gezeten op hoog wedstrijdniveau heb 2 jaar aan rugby gedaan intensief kweet niej of je weet hoe die eruit zien maar die hebben ook al een grote brede vorm dt had ik ook al een beetje en nu met heel strict voedingsschema en 5x per week trainen en er gewoon een beetje aanleg voor hebben is het niet praktisch onmogelijk denk ik hoor

dus toen je 5 jaar oud was begon je al met brute massa bouwen bij het judo'en?

praktisch onmogelijk? ik heb voor het bodybuilden 9 jaar op judo gezeten op hoog wedstrijdniveau heb 2 jaar aan rugby gedaan intensief kweet niej of je weet hoe die eruit zien maar die hebben ook al een grote brede vorm dt had ik ook al een beetje en nu met heel strict voedingsschema en 5x per week trainen en er gewoon een beetje aanleg voor hebben is het niet praktisch onmogelijk denk ik hoor

rugby en judo zijn duursporten geen krachtsporten
dus je bouwt er vrijwel niks mee op hoor
ik doe zelf ook al jaren aan boksen dus ik spreek uit ervaring

dat zeg ik niet maar ik wil ermee zeggen vroeg ben begonnen met sporten en dat dat natuurlijk dan niet in de weg staat om al vroeg wat groter te zijn

wel eens rugbyers gezien hoe komen die aan die brute grote lichamen dan? zeg niet dat ik toen aan het bodybuilden was maar je bent tog alvast wel een stuk getrainder enzo en als je dat daarna afmaakt met bodybuilden komt daar egt een mooi resultaat uit

Terug
Naar boven