Fitness Seller

16 jaar, creatinekuur

praktisch onmogelijk? ik heb voor het bodybuilden 9 jaar op judo gezeten op hoog wedstrijdniveau heb 2 jaar aan rugby gedaan intensief kweet niej of je weet hoe die eruit zien maar die hebben ook al een grote brede vorm dt had ik ook al een beetje en nu met heel strict voedingsschema en 5x per week trainen en er gewoon een beetje aanleg voor hebben is het niet praktisch onmogelijk denk ik hoor

en denk je dat je de enigste bent die aan judy of rugby heeft gedaan?
ook weet ik wel hoe de meeste eruit zien, vooral op die leeftijd(zelf judo gedaan in duister verleden) en dat was dus absolutely niet gespierd.
ook ken ik zat rugby'ers maar heb nog nooit de uber beren gezien die jij bescrijft op die leeftijd. je wilt praktisch zeggen dat je rond je 10e-14e gewoon al een kilo of 20+ vvm aangezet hebt.

op die leeftijd zijn er heel wat meer factoren die ervoor zorgen dat het niet zo gaat als jij zegt ook al heb je veel aanleg.

je onderschat het aanwezige IQ op t forum wel een beetje. maar verder is er natuurlijk niks mis met dagdromen.

voor de rest zou ik gewoon nog ff wachten met creatine want er is zeker weten nog veeeeeel meer voor je uit te halen zonder die extra's, vooral als je zulke monsteraanleg hebt.

wel eens rugbyers gezien hoe komen die aan die brute grote lichamen dan? zeg niet dat ik toen aan het bodybuilden was maar je bent tog alvast wel een stuk getrainder enzo en als je dat daarna afmaakt met bodybuilden komt daar egt een mooi resultaat uit

de pro rugby'ers zijn meestal,tenminset die ik allemaal ken,monster squaters en anabolen junkies dus die lichamen daar weet ik wel de oorsprong van ;)

lol, hoeveel profesionele rugbyérs ken jij
niet alle topsporters zitten aan de anabolen..

en blondeviking16 : hou gewoon op met poep te praten, je hebt normale vraag..als je die gewon had gesteld had je ook wel normaal antwoord gekregen

lol, hoeveel profesionele rugbyérs ken jij
niet alle topsporters zitten aan de anabolen..
ik ken er 3 :D
en dat niet alle sporters aan anabolen zitten ben ik deels mee eens
maar je op je top zit en je concurrentie in je nek hijgt ben je tog wel geneigd om een spuitje te nemen denk ik :rolleyes:

niet elke profesionele sport.. kan me voorstellen dat je profesionele rugby'er, wielrenner, bokser etc.... geneigd bent spuitje te pakken ja

maar vergeet tennis of voetbal ofso niet, en schaken natuurlijk als je dat tot sport rekend :roflol: .. (begrijpt denk ik wel wat ik bedoel :P)

niet elke profesionele sport.. kan me voorstellen dat je profesionele rugby'er, wielrenner, bokser etc.... geneigd bent spuitje te pakken ja

maar vergeet tennis of voetbal ofso niet, en schaken natuurlijk als je dat tot sport rekend :roflol: .. (begrijpt denk ik wel wat ik bedoel :P)

voetballers gebruiken zeker ook, zelfs tennisers. tja wat schaken betreft, ok die dan weer niet.

ik ben benieuwd naar de foto's. waarom segt die eerst dat hij de breedste is in zijn gym en niet zijn foto's durft te posten?

beter post je ff een foto, want dit gaat dus nergens over.

hij is te groot voor op de foto

ja 16 jaar ja maar ik kan je al mn stats wel ff doormailen kben groter breder en gespierder dan menig volwassen kerel hier :P maar nogmaals ik vroeg om ideeen en niet om o pmerkingen over mn leeftijd :P

Misschien de combinatie van goed eten, zwaar trainen, creaniten en goede genen maakt je een mega moster:D

Laatst bewerkt:
dit is ook weer een topic van niks geworden...een blonde grote mega viking supergespierd die een creatinekuur wil gaan doen:)

Terug
Naar boven