AndroidHealthClinic

16 jaar, vet massa verliezen tips

Bezoekers in dit topic

Ik zelf eet ook niet graag in de morgen geen eetlust enz. Misscien is intermittent fasting iets voor jou? 16 uur vasten(niks met cals eten) en daarna alle calorieen binnenkrijgen in 8 uur. Wat ik doe is slapen(8 uur) daarna nog 8 uur niks eten enz. Voor mij heeft het geholpen om wat vet weg te krijgen en ook spiermassa aan te komen, was een paar maanden geleden 19.3% lichaamsvet rond 56-58kg en nu 60-61kg met 15% of nu zelfs iets minder. Het maakt spiermassa aankomen wel langzamer.

Wat je ook kunt doen is carb cycling dus op rustdagen zo min mogelijk carbs met high protein en vet, en op trainingsdagen high carb maar ook nog genoeg protein en vet.

Wat ik wil zeggen is dat je niet perse hoeft te cutten en bulken. Ik doe het liever op deze manier inplaats van vetmassa + spiermassa te krijgen en dan te cutten om dat vet weer weg te krijgen en misschien spiermassa te verliezen.

*Met training volg ik fullbody 3 keer in de week
 
Ik raad je aan om eerst een goede basis op te bouwen voordat je vet wilt verliezen.
 
Ik raad je aan om eerst een goede basis op te bouwen voordat je vet wilt verliezen.

Wat bedoel je daarmee?

Gegevens zeggen niet altijd alles, als je een verschil ziet in de spiegel is er een progressie.
 
Back
Naar boven