Sisevano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt net wakker en keek in de spiegel! gruwelijk gewoon!!!!!!!!!!!!!! hele lichaam (vooral quads) stonden vol met spinnewebben aan vains! nog nooit megemaakt!
de masteron lijkt ook bestaande gyno te reversen! vele malen beter als 2.5letroED dat in het verledenvoor me gedaan heeft! dit verbaast me!...
nog steeds op 1800kcal 2 kg groente (800gram wokgroente +1200gram spinazie/komkommer/sperzibonen)
en 100mcg t3
vanavond training: squats+frontsquat+flat bench+DL+weighted dips(60kg+)

de masteron lijkt ook bestaande gyno te reversen! vele malen beter als 2.5letroED dat in het verledenvoor me gedaan heeft! dit verbaast me!...

goed om te horen.. maar kijk eens naar de medische toepassing van mast![]()
maar letro zou een veel sterker gyno revers effect moeten hebben!niets zichtbaars ofzo! wel voel je het, en bij kuurtjes met tren, var enz wordt het duidelijk groter! erg groot zelfs
srry dat ik hier effe over doorvraag; maar moet ik dan denken aan een klein hard bobbeltje onder je tepel.. of meer aan harde schijf rondom je tepel ?
geen idee kerel; ik ben er niet echt in thuis... :S

srry dat ik hier effe over doorvraag; maar moet ik dan denken aan een klein hard bobbeltje onder je tepel.. of meer aan harde schijf rondom je tepel ?
een suikerklontje onder mn tepel zegmaar, met tren var enz, wordt het een 4tal suikerklontjes naast elkaar, als je begrijpt wat ik bedoel?
Wordt net wakker en keek in de spiegel! gruwelijk gewoon!!!!!!!!!!!!!! hele lichaam (vooral quads) stonden vol met spinnewebben aan vains! nog nooit megemaakt!