XXL Nutrition

1600MG mast-E tomorrow

Nee geen familie,
maar wel een zelfde kijk Dareal;)

hoop dat het wat voor je brengt...!

Ik ben geen voorstander van de langer ester, maar ga dit logje zeker volgen!

Succes.

• Topic Starter Topic Starter
Wordt net wakker en keek in de spiegel! gruwelijk gewoon!!!!!!!!!!!!!! hele lichaam (vooral quads) stonden vol met spinnewebben aan vains! nog nooit megemaakt!

de masteron lijkt ook bestaande gyno te reversen! vele malen beter als 2.5letroED dat in het verledenvoor me gedaan heeft! dit verbaast me!...

nog steeds op 1800kcal 2 kg groente (800gram wokgroente +1200gram spinazie/komkommer/sperzibonen)

en 100mcg t3

vanavond training: squats+frontsquat+flat bench+DL+weighted dips(60kg+)

Mooi kerel, heeeeel goed bezig dus !!!!

Succes verder !

Wordt net wakker en keek in de spiegel! gruwelijk gewoon!!!!!!!!!!!!!! hele lichaam (vooral quads) stonden vol met spinnewebben aan vains! nog nooit megemaakt!

de masteron lijkt ook bestaande gyno te reversen! vele malen beter als 2.5letroED dat in het verledenvoor me gedaan heeft! dit verbaast me!...

nog steeds op 1800kcal 2 kg groente (800gram wokgroente +1200gram spinazie/komkommer/sperzibonen)

en 100mcg t3

vanavond training: squats+frontsquat+flat bench+DL+weighted dips(60kg+)

Luieflikker, en dat om 11:09... ;)

gaat lekker dus, hoeveel % sta je nu bro?

Daaamnn gaat goed joh!!

Mast & T3 makes u r-i-p-p-e-d as hell zo te zien :D

wat was/is de mate van gyno waar je last van had/hebt ? kan je dit eens proberen te omschrijven voor me plz?

niets zichtbaars ofzo! wel voel je het, en bij kuurtjes met tren, var enz wordt het duidelijk groter! erg groot zelfs

succes Bro :thumb:

niets zichtbaars ofzo! wel voel je het, en bij kuurtjes met tren, var enz wordt het duidelijk groter! erg groot zelfs

srry dat ik hier effe over doorvraag; maar moet ik dan denken aan een klein hard bobbeltje onder je tepel.. of meer aan harde schijf rondom je tepel ?

srry dat ik hier effe over doorvraag; maar moet ik dan denken aan een klein hard bobbeltje onder je tepel.. of meer aan harde schijf rondom je tepel ?

srry dat ik mee off topic ga maar..
Ik heb heel kleine schijfjes onder men tepel maar dat stoort niet echt het is gewoon men tepel die vrij groot is dat me stoort! is dat ook gyno of wat?

geen idee kerel; ik ben er niet echt in thuis... :S

een suikerklontje onder mn tepel zegmaar, met tren var enz, wordt het een 4tal suikerklontjes naast elkaar, als je begrijpt wat ik bedoel?

mijn doelen zijn de laatste paar jaar ook wat veranderd, vroeger ging ik voor massa! tegenwoordig streef ik naar de wat kleinere maar kurkdroge look (en onder de 90 kg

even een update

week 4 alweer (moest 10dagen ook nog weg voor mijn werk helaas) niet echt goed getraind en gegeten maar wel de gear door kunnen zetten.

de t3 heb ik van 100 naar 50 mcg verlaagd, heb op 100mcg altijd verschrikkelijk zere ogen!

doe nu het volgende!

maaltijd 1 50gram whey 70 gram brinta

KT+1uur cardio

maaltijd 2 50gram whey

maaltijd 3 300gram biefstuk + 400 gram groente

maaltijd 4 300gram koolvis + 400gram groente
maaltijd 5 300gram koolvis + 400gram groente
maaltijd 6 300gram koolvis + 400gram groente
maaltijd 7 300gram koolvis + 400gram groente

1uur cardio voor slapen gaan!

val bijna om van sufheid momenteel, doe dit overigens elke dag, behalve op zondag, dan is het een rustdag voor de KT, cardio gewoon 7-7

als ik op de 3%sta, ga in weer bulken richting mijn oude gewicht (120kg bij 15%) en ergens volgendjaar 2009 een wedstrijd pakken

kuur wordt dan als volgt

8iu Hygen 5/7
1000test EW
800deca/tren
1000mast/primo

de laatste 2 ben in nog niet over uit

Terug
Naar boven