XXL Nutrition

1600MG mast-E tomorrow

waar je je allemaal al niet mee bezig houd om 5 uur in de ochtend ;)

misschien ligt je sufheid wel aan je gebrek aan slaap? :p

:jk:

Sterk van je wel. (zeker na die junk week :p)

• Topic Starter Topic Starter
denk dat ik op een 1800kcal zit! 360 eiwit en verder wat carbs en vetten!

heb vroeger zeer heftig gekuurd, en liever wil ik niet een tweede keer in deze vicieuze cirkel komen!

wel wil ik toch wedstrijden gaan draaien, maar dan op 'normale' doseringen!

na het lezen van el monstro zijn log, wat heen en weer ge pmED met jeppe en AronW ben ik stukken wijzer geworden wat betreft voeding!

de cardio is pittig, vannacht 1uur op een hartslag van 150 constant!

maargoed, als je wat wil bereiken zal je er wat voor over moeten hebben!

de cardio is door middel van fietsen (mountainbike)

verder slaap ik hooguit 5 uur per nacht (erg druk met werk en eigen onderneming)

op welk gewicht denk je te gaan staan als je die 3% haalt?

zeer monotoon dieet maar denk wel zeer doeltreffend

we zijn nu een week verder, heb deze week 2 x per dag 1 uur cardio gedaan, zat onder de 2000kcal en onder de 100gram KH

vrijwel de hele week zat ik in een soort tranze/halve slaapmodus, alsof ik op standby stond. heb vandaag wat gecheat (veel carbs@totaal 3300kcal) voel me weer mens!
Sta 4 kg lichter dan een week geleden! kracht is niet minder geworden, train 6 dagen per week, ene dag push, de andere dag pull workout(+squat)

ben nog steeds op zoek naar de ultieme 28dagen fat burning blitz (100mcg t3 +100mgvar en 1700kcalED leek dat te zijn)

meer dan 50 mcg t3 is voor mij gewoon onhandelbaar, krijg dan verschrikkelijke wallen onder mijn ogen en een soorthooikoorts!
vreselijk

ik zou zot worden van zo'n dieet, chapeau als je dat kan volhouden (met hier en daar een cheat-day:p)

vertel es wat meer over die fatburning blitz, misschien dat ik het 28 dagen wel moet kn volhouden, als het resultaat veelbelovend is .
is het alleen die var, t3 en 1700kcaldieet? geef eens wat meer details, vind het wel interessant

tijdje terug heb ik het zonder cardio gedaan met die var t3 op 100mcg en 1700 kcal, maar aangezien ik van t3 op 100mcg gek wordt, neem ik nu 50mcg en 2 keer per dag 1uur cardio

we zijn nu een week verder, heb deze week 2 x per dag 1 uur cardio gedaan, zat onder de 2000kcal en onder de 100gram KH

vrijwel de hele week zat ik in een soort tranze/halve slaapmodus, alsof ik op standby stond. heb vandaag wat gecheat (veel carbs@totaal 3300kcal) voel me weer mens!
Sta 4 kg lichter dan een week geleden! kracht is niet minder geworden, train 6 dagen per week, ene dag push, de andere dag pull workout(+squat)

ben nog steeds op zoek naar de ultieme 28dagen fat burning blitz (100mcg t3 +100mgvar en 1700kcalED leek dat te zijn)

meer dan 50 mcg t3 is voor mij gewoon onhandelbaar, krijg dan verschrikkelijke wallen onder mijn ogen en een soorthooikoorts!
vreselijk

Hey kerel dan heb je wel degelijk graves

"Veel patiënten klagen in dit stadium ook over overmatig tranende ogen (epiphora). Dit komt doordat het hoornvlies (cornea) uitdroogt of doordat de traanklier minder vocht aanmaakt. Het oogwit wordt snel geïrriteerd en rood. Door deze irritatie, die sneller optreedt in de wind of in een vertrek met airconditioning, kunnen er juist weer traanklachten ontstaan (reflectoire traanaanmaak). Dat kan bijvoorbeeld erg op hooikoorts lijken. Ook kunnen er ‘wallen’ onder en/of boven de ogen zijn ontstaan. "

heb er alleen last van boven de 50mcg, nu heb ik geen last, ben ik nu alsnog ****ed?

afgelopen week weer voor het eerst sinds tijden 190flat bench, heb het idee dat het nu pas aanslaat!

hoe zit het nu
met eventuele acne bij je toch wel zware masterondoseringen?

Laatst bewerkt:
echt helemaal geen last van acne! en shit........... het gaat lekker! denk dat het nu pas inslaat (eerste kuur zonder orals)

drukte maandag 1x195plat en dit nog steeds oner de 90kg!

zie er kompleet anders uit dan vroeger!

nu is het bijna geen verschil, voor de training, of erna!

vroeger leek ik aan het einde (met mn pomp) 2 x zo groot!

doe ook voornamelijk sets van 4-6 herhalingen, met alles!

Laatst bewerkt:
morgen is decission day, pak ik 200 plat... dan ga ik deze kuur zeker verlengen met een maand of 8!

met oa:

winny op 100mg ED
150oxy+100provi ED
100trenA ED
2000primo EW
2000testE+letro

en 300prop ED

wel afwisselend, hooguit 3.5gram per week en 3 middelen toaal

Ik dacht dat je zei dat je jezelf vroeger niet zo'n bijzonder intelligente kerel vond omdat je die hoeveelheden gebruikte, maar je gaat er weer voor?

Is 90 kilo ripped niet briljant als fysiek?

blijf wel de droge look nastreven, en puur op kracht!

geen wedstrijden ofzo:cool:

nooit zulke beslissingen nemen als je on bent :D

Terug
Naar boven