XXL Nutrition

17-HD...enorme boost

pb1984

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal ik ben nieuw maar ik volg t forum al een tijdje. Ik had een tijd geleden wei-eiwitten besteld, bij hercule-fitness, en ik kreeg daar een proefmonstertje 17-hd bij. ik nam t voor me training en ik moet zeggen dat je dr kei en keihard van gaat.ik heb t gelijk besteld.begryp me niet verkeerd het kan best zijn dat dit product helemaal je niks doet voor je hormonen etc maar de boost die je ervan krijgt is echt gigantisch.ik train op 17-hd zeker 3x zo hard als normaal, het lijkt net of je 5 red bulls hebt gedronken ,alleen zit er geen caffeine in 17-HD.het zou zelfs als partydrug te gebruiken zijn hahaha.wat vinden jullie hiervan?ik lees dat jullie t crap vinden en ik denk ook dat jullie daar deels gelijk in kunnen hebben,maar de boost die je krijgt is zeeer sterk, toen ik het de eerste keer gebruikte vond ik t zelfs een beetje eng.

Ik voel 5 red bulls niet (in 1 red bull zit minder caffeïne dan een kop sterke koffie).

En 3 keer harder trainen?! Dwz dat dan gaat mijn bench 300kg zijn ofwel ga ik 100kg 15reps doen?

Ma om eerlijk te zijn moet ik ook wel bekennen dat 17hd wel interessant lijkt om uit te proberen (kvond het verkooppraatje wel goed :D), ma zelf denk ik dat het niets uithaalt.

'k Heb ook 2 proefmonsters gehad, de 1e keer een merkbare boost, bij de 2e werd het effect al minder. Om er echt over te kunnen oordelen zou ik het langer moeten gaan gebruiken, maar :
(a) daar heb ik het geld niet voor over, ik blijf liever 'naturel' vorderingen maken,
(b) dat ik de 2e keer al minder effect merk geeft me niet echt vertrouwen, maar 2 samples is een kleine steekproef dus onderbouwen kan ik het verder niet,
(c) in hoeverre heb je er wat aan de op de lange termijn ?? Wat gebeurt er als je er mee stopt, val je dan weer terug ?? En blijft die boost toenemen naarmate je langer 17-HD gebruikt (dus nu van bv. 100 kg naar 105 kg en over een half jaar bv. 150 i.p.v. 135 kg) ?? Of heb je eenmalig een boost (dus over een half nog steeds een boost van 5 kg extra, dus 140 kg i.p.v. 135 kg) ?? 'k Heb verder geen ervaring met dit soort boosters, maar als de laatste optie de regel is (dus feitelijk een eenmalige boost van 5 kg), laat dan maar zitten, want met of zonder 17-HD zit je dan op 35 kg extra over een half jaar. De enige die er dan beter van wordt is de supps-industrie, en door hun wervende reclames prikken de meesten gelukkig al heen.

Ik ben dus wat sceptisch, maar op grond van 2 samples is het lastig oordelen, dus dat doe ik verder ook niet. Als het echt zo'n wondermiddel was dan had dit forum er al lang vol over gestaan denk ik dan maar.

• Topic Starter Topic Starter
mwa ik train dr in ieder geval zeeeeer intensief op..met 3 keer zo hard bedoelde ik meer dat je 3x zo intensief traint.. je voelt echt energie je kan niet stilzitten je wilt maar doorgaan je bent erg geconcentreerd. ik heb soms dat ik maar niet lekker op gang kom, geen zin heb enzo, ook omdat ik vaak smorgens train.op dit soort dagen is 17-hd heerlijk. vergelijk het EEN BEETJE met XTC of coke op een feest, sommige mensen gaan er keihard op en vinden t heerlijk anderen vinden t niks en hebben t niet nodig. (ik heb nooit harddrugs gebruikt en zal t ook nooit doen)

Ik heb idd ook nog zo'n proefmonstertje liggen.
Donderdag maar even te "stampen" in de gym:D

17HD boost of bagger?

moge builders,

Hier mijn ervaring als gebruiker en verkoper van 17hd,heb soort gelijke ervaringen als ik hier lees.
Verwachte er niet al te veel van,ben er echter na een week mee gestopt omdat ik last kreeg van niet verwachte side effects.
Laat ik voorop stellen dat ik geen aandelen in 17hd heb,en dat ik ook geen bonus krijg als ik er bij de TNHC 10 potjes per dag van verkoop.
Vind het alleen zinnig om met mede sporters via DBB ervaringen uit te wisselen.
Hierbij wil ik ook opmerken dat er altijd menings verschillen zullen zijn aangezien het vaak voorkomt dat het ene middel bij sporter A niets doet,terwijl sporter B er laaiend enthousiast van is.
Toen ik er mee begon merkte ik met de eerste training een geweldige kracht toename,met slechts 1 capsule een half uur voor de training.
De tweede dag werd die toename al een stuk minder,tot ik het op dag drie een beetje zat werd er twee caps arorma zapp van Syntrax bij deed.
Deze oestrogeen onderdrukker zorgde er voor dat ik de boost van maandag weer terug had..echter hoe hoger mijn testosteron steeg,hoe minder prettig ik me ging voelen....vreemd toch?
Dit had ik eerder na een kuur verwacht,maar niet er midden in....
Ik vraag me dan ook af of dit hardnekkig chagrijnige K.. gevoel kwam door 17hd,of door de combinatie....?

??? gezien de reacties op mijn ervaring met 17hd denk ik dat er nog maar weinig mensen zijn die het gebruiken?

Komt mischien omdat de helft van de supps a waste of money zijn ?? :rolleyes:

Sta er steeds weer van te kijken dat een sup. bij de een direct werkt ls een trein en bij de ander niets doet....eigenlijk net zoals met paracetamol wat bij sommige mensen hun kop pijn weg haald en anderen nemen dan liever een asperine.

ik heb het ook gekocht, ik voelde de eerste keer ook een enorme boost en de tweede keer werdt het ook minder ik gebruik het nu twee weken en ik voel het de ene keer beter dan de andere keer

Wat zit er dan in?

danny22 zei:
ik heb het ook gekocht, ik voelde de eerste keer ook een enorme boost en de tweede keer werdt het ook minder ik gebruik het nu twee weken en ik voel het de ene keer beter dan de andere keer
Hoe voel je je op niet trainingsdagen?als je het niet gebruikt,of gebruik je het non stop?

Steve Iceman R zei:
Hallo iedereen ik ben hier nieuw mag ik jullie wat vragen?
Ik ben Steve en ik ben 1m90 en weeg 97kg, ben 16 jaar.
Ik squat 165, bank 117.5 en deadlift 200 ben ik goed bezig of helemaal niet?

Lijkt mij wel heeeel erg veel op jouw leeftijd;) Heb je wat foto's? Plaats ze eens online. succes met trainen verders

robinmike zei:
Lijkt mij wel heeeel erg veel op jouw leeftijd;) Heb je wat foto's? Plaats ze eens online. succes met trainen verders
Waarom? Heb je wel es naar Monsterstrength gekeken?

Mugje zei:
Waarom? Heb je wel es naar Monsterstrength gekeken?

Heb Monsterstrenghth nog nooit bekeken. Misschien dat het wel mogelijk is hoor. Begrijp me niet verkeerd??? Maar het lijkt me gewoon heel veel.

Monsterstrength

18 jaar :: 108.4kg :: squat 300 :: bench 215 :: deadlift 300

Terug
Naar boven