Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
magar zei:Dit word wel eens vaker ervaren bij prohormoon achtige suplementen.
Aangezien ik al een tijdje mee draai heb ik ook nog eens een doosje MAG 10 gebruikt,of beter gezegd geprobeerd te gebruiken.
Na 1 tablet gebeurde precies hetzelfde...enorm zweten...agressief!en natuurlijk ernorme kracht.Op zich niet verkeerd als je aan het trainen bent,maar het voelde alsof mijn kop uit elkaar spatte.....
Ben dus maar de rest van de training wat gaan cardio gaan doen,waarna de hoofdpijn zakte.
robinmike zei:durf niet aan 17-hd te beginnen. Daar is de nachtrust te belangrijk voor. Ik lees steeds dat mensen namelijk moeite met slapen krijgen en er echt niet lekker van zijn.![]()
Een efedrine boost is wat anders als een 17hd boost,weet je wat het verschil is.....met een testosteronboost til je ineens een paar kg meer(spierkracht)ipv gewoon meer energie.Suicide Sid zei:Serieus? Heb ik ff geluk dat ik het dan nog een beetje hebt opgeslagen dat spul
BTW alfavit is gewoon pure efedrine, geen vitaminetoevoegsels en stuff! Hoeveel kost een doosje stackers zonder efedrineRond de 30€? Alfavitdoosje 5€
Ik denk als 17hd gewoon zorgt voor een boost dat het wel een ****ing dure boost is.
Beertje zei:Je kan deze voordelig kopen op www.muscle2muscle.be
?? als ik jou was zou ik ff naar de winkel in zwolle gaan daar kostie 49.95mischien is jou lichaam veel sterkere middelen gewend?en is bijna immuun voor deze `lichtere spulletje s?Mugje zei:LOL! Ik merkte helemaal niks van die rommel.
Jullie zijn gewoon allemaal een stelletje "placebotrippers"![]()

Ben na de tweede training toen met dit spul gestopt....prAnkster zei:Heb je het enkel toen gehad? Ik voel het namelijk iedere keer terug opkomen en kan niet meer verder trainen.
Je doelt op drugsmagar zei:mischien is jou lichaam veel sterkere middelen gewend?en is bijna immuun voor deze `lichtere spulletje s?
vind je weinig respect vol tegenover je mede sporters.....![]()

.Mugje zei:Je doelt op drugs
Ik gebruik verder niks "sterkers" ofzo bro.
Ik heb wel es wat stackers gehad die ik wel voelde.
Maar het was niet mijn bedoeling om niet respectvol met mijn mede
sporters om te gaan. Het was meer als grap bedoeld.
*hum* 2006 *hum*Waarom laat niemand 17-hd dan testen of er verkeerde middelen in zitten?
..het bullshit-verkoop-praatje wat ze houden klopt grotendeels wel.. je komt dramatisch aan... in SPIEREN.. DROGE spieren ook nog eens..
je kunt 6 uur lang doortrainen zonder 1 x te zeggen.. fff.. wat ben ik moe of pff... k heb pijn of last van welke spier dan ook..
het begrip ''VERMOEIDHEID'' verdwijnt uit je woordenboek...dat meen ik serieus
..lijkt net alsof je 6 XTC-pillen naar binnen hebt gewerkt... je gaat EXTREEM meer pakken dan je nu tilt.. bankdrukken ..losse gewichten.. oefeningen voor rug WAT DAN OOK.. je gaat DRAMATISCH VOORUIT en dan heb ik het over vorderingen die je normaliter pas na maanden zou verwachten..!! oefeningen waar je eerst misschien maanden echt vastzat qua gewicht.. daar RAM JE NU DOORHEEN !!
.. alsof et niks is...
ECHTER... de bijwerkingen zijn natuurlijk wel eventjes 10 x intenser dan die pre-workout.. of tribulus.. of creatine of wat voor supplement dan ook.. k zal ze even opsommen..
.. 1.; Afgelopen 2 weken heb ik ervaren wat INSOMNIA is... SLAPELOOSHEID.. en NIET ZO EEN BEETJE OOK..
2; Als je van jezelf al een aggressief persoon bent..
kun je dit ook beter laten staan.. want je word er na dag 1 al helemaaaaalll
van.. k merk dat k extreem snel op mn tenen ben getrapt dat was al een klein beetje met de Tribulus-producten die k gebruikt heb.. maar wat ik nu ervaar.. is er niet eens mee te vergelijken...
. 3; In de sportschool staan je misschien HELE goede tijden te wachten.. in bed ga je ECHTER heel ERG BERGAFWAARTS.. zin in coïtus etc... dat gaat ook DRAMATISCH omlaag .. en geloof mij.. niet erg plezierig
..zo .. hoop dat jullie er wat aan hebben..

Ik train nu 4 jaar lang onafgebroken.. 5 dagen per week... heb in die 4 jaar TEVEEL pre-workout.. tribulus... creatine producten gebruikt om hier te posten... 2 weken geleden ben ik begonnen met 17-HD... misschien had ik eerst op de Amerikaanse bodybuilding forums moeten kijken voor ik dat deed want daar is het product misschien al een tijdje uit en zijn ze er bekender mee dan hier in NL. Wat ik in de afgelopen twee weken heb ervaren klopt precies met de meeste dingen die je over dit product leest als je het intypt bij Google. Ik zal eerst beginnen met de voordelen..het bullshit-verkoop-praatje wat ze houden klopt grotendeels wel.. je komt dramatisch aan... in SPIEREN.. DROGE spieren ook nog eens..
je kunt 6 uur lang doortrainen zonder 1 x te zeggen.. fff.. wat ben ik moe of pff... k heb pijn of last van welke spier dan ook..
het begrip ''VERMOEIDHEID'' verdwijnt uit je woordenboek...dat meen ik serieus
..lijkt net alsof je 6 XTC-pillen naar binnen hebt gewerkt... je gaat EXTREEM meer pakken dan je nu tilt.. bankdrukken ..losse gewichten.. oefeningen voor rug WAT DAN OOK.. je gaat DRAMATISCH VOORUIT en dan heb ik het over vorderingen die je normaliter pas na maanden zou verwachten..!! oefeningen waar je eerst misschien maanden echt vastzat qua gewicht.. daar RAM JE NU DOORHEEN !!
.. alsof et niks is...
ECHTER... de bijwerkingen zijn natuurlijk wel eventjes 10 x intenser dan die pre-workout.. of tribulus.. of creatine of wat voor supplement dan ook.. k zal ze even opsommen..
.. 1.; Afgelopen 2 weken heb ik ervaren wat INSOMNIA is... SLAPELOOSHEID.. en NIET ZO EEN BEETJE OOK..
2; Als je van jezelf al een aggressief persoon bent..
kun je dit ook beter laten staan.. want je word er na dag 1 al helemaaaaalll
van.. k merk dat k extreem snel op mn tenen ben getrapt dat was al een klein beetje met de Tribulus-producten die k gebruikt heb.. maar wat ik nu ervaar.. is er niet eens mee te vergelijken...
. 3; In de sportschool staan je misschien HELE goede tijden te wachten.. in bed ga je ECHTER heel ERG BERGAFWAARTS.. zin in coïtus etc... dat gaat ook DRAMATISCH omlaag .. en geloof mij.. niet erg plezierig
..zo .. hoop dat jullie er wat aan hebben..
![]()
![]()