magar zei:Hoe voel je je op niet trainingsdagen?als je het niet gebruikt,of gebruik je het non stop?
op niet trainingsdagen voel je niks want ik gebruik dan ook niks
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
magar zei:Hoe voel je je op niet trainingsdagen?als je het niet gebruikt,of gebruik je het non stop?
Oke,hoeft niet altijd zo te zijn,Danny.danny22 zei:op niet trainingsdagen voel je niks want ik gebruik dan ook niks

dano zei:Eindelijk eens "rechtvaardige" positieve berichten over dit product. In andere threads werd het meteen afgekraakt, door mensen die dit supplement niet eens kennen en nooit gebruikt hebben.
En of de werking op lange termijngebruik voor mij ook zo blijft, zal het met de tijd moeten bestellen om hier achter te komen..Dit word wel eens vaker ervaren bij prohormoon achtige suplementen.prAnkster zei:Ik heb het onlangs ook eens gebruikt en krijg er ongelooflijke hoofdpijn van als ik nog maar aan 1ste oef. begin.

Wat is nou weer alfavit Sid? Een Belgische multy in bruis tabblet vorm?Suicide Sid zei:Mijn doosje alfavit van 5 euro geeft me ook een enorme boost...

magar zei:Wat is nou weer alfavit Sid? Een Belgische multy in bruis tabblet vorm?![]()
Serieusleukert zei:Nee, een vitaminetablet met efedrine erin...mag normaal niet meer verkocht worden in België...
? Heb ik ff geluk dat ik het dan nog een beetje hebt opgeslagen dat spul 
Rond de 30€? Alfavitdoosje 5€
Ik denk als 17hd gewoon zorgt voor een boost dat het wel een ****ing dure boost is.