AndroidHealthClinic

17-HD...enorme boost

danny22 zei:
op niet trainingsdagen voel je niks want ik gebruik dan ook niks
Oke,hoeft niet altijd zo te zijn,Danny.
Er zijn genoeg mensen die op een niet iname dag een daling voelen van de test. spiegel(axis).Dit is een normale reactie van het lichaam,als ze de dag ervoor een hoge dosis gekregen heeft....

Ik gebruik 17-HD nu ook al een tijdje (ik ben nu met m'n 2e potje begonnen) en ik ben er echt razend enthousiast over.
En niet alleen ik, maar ook nog 4 andere jongens op de sportschool. Het is wel zo dat ik de ene keer meer effect voel dan de andere keer,
maar zelfs op de dagen dat ik er relatief het minst van merk, vind ik het nog steed super werken.
Ik gebruik 17-HD alleen als ik ga trainen en op dagen dat ik het niet gebruik (wanneer ik dus niet train)
voel ik me niet anders dan anders. Ook niet als ik 3 weken niks gebruik, terwijl de kracht en de massa dan gelukkig hetzelfde blijft.

maatje van me heeft t gister ook gebruikt, voelde zich anders dan normaal maar in positieve zin. niet echt een enorme boost wat sommige wel hebben maar eenmaal daar tilde hij gewichten waar hij normaal ndige moeite mee heeft nu met enorm gemak

thanks alvast voor alle ervaringen.:cool:

Had laatst bij m,n bestelling van whey proteine ook zo een klein pakje met een 17 HD tablet erin gekregen.
Heb dit 30 minuten voor de training ingenomen en ervaarde de eerste 20 minuten na inname een vreemd duizelig gevoel in m,n hoofd. Ben toch gaan trainen en ik moet zeggen dat ik een enorme boost kreeg van dit goedje.
Had dit niet verwacht aangezien ik niet in dit soort supplementen geloof maar ervaar dit zeker als positief. :lifter:

Eindelijk eens "rechtvaardige" positieve berichten over dit product. In andere threads werd het meteen afgekraakt, door mensen die dit supplement niet eens kennen en nooit gebruikt hebben.

dano zei:
Eindelijk eens "rechtvaardige" positieve berichten over dit product. In andere threads werd het meteen afgekraakt, door mensen die dit supplement niet eens kennen en nooit gebruikt hebben.

Tja, ik was er in ieder geval positief door verrast, vraag me alleen af welk ingredient die BOOST veroorzaakt? :scratch: En of de werking op lange termijngebruik voor mij ook zo blijft, zal het met de tijd moeten bestellen om hier achter te komen..

Ingredienten per 1 capsule:
17- Halo-Methyl-Dianadrone: 400mg
Ge Gan (pueraria lobota)
Smilax Officinalis
N.O. Oliliacae
Betaecdysterone 100mg
Wild yam extract 100mg
Glabra 100mg
Phosphatidyl choline 50mg
Citric acid 50mg

klinkt allemaal intresant, tog maar ff een keetje proberen dan maar.

Hoofdpijn

Ik heb het onlangs ook eens gebruikt en krijg er ongelooflijke hoofdpijn van als ik nog maar aan 1ste oef. begin.

prAnkster zei:
Ik heb het onlangs ook eens gebruikt en krijg er ongelooflijke hoofdpijn van als ik nog maar aan 1ste oef. begin.
Dit word wel eens vaker ervaren bij prohormoon achtige suplementen.
Aangezien ik al een tijdje mee draai heb ik ook nog eens een doosje MAG 10 gebruikt,of beter gezegd geprobeerd te gebruiken.
Na 1 tablet gebeurde precies hetzelfde...enorm zweten...agressief!en natuurlijk ernorme kracht.Op zich niet verkeerd als je aan het trainen bent,maar het voelde alsof mijn kop uit elkaar spatte.....
Ben dus maar de rest van de training wat gaan cardio gaan doen,waarna de hoofdpijn zakte.

Ik heb ook me ook eens zo een potje aangeschaft.... Jezus wat voor een brol zit daarin !? Kreeg er vreselijke koppijn van en een klote duizelig gevoel... lijkt wel voor een stuk verdovend.

Voor mij werkt het in elk geval niet.:(

Ik gebruik nu sinds anderhalve week 17hd....

En de resultaten zijn verbluffend al zeg ik het zelf...

Na een tijd eigenlijk stil te hebben gestaan met het trainingsniveau en groei is er sinds ik dit suplement gebruik een enorme sprong gemaakt train nu veel zwaarder en ben groei als nooit te voren. Train nu 7 jaar met gebruik van alle verschillende suplementen maar deze is voor mij echt de nummer 1....

Maarjah zoals al eerder in dit forum vermeld: het ene suplement werkt hij de een heel goed en bij de ander niks...

Mijn doosje alfavit van 5 euro geeft me ook een enorme boost...

Ik hoor om me heen verhalen van mensen die er erg goed op gaan die zo,n 4 kilo zijn gegaint in een maand op 1 potje dus!
Dit ook nog zonder veel vet aantezetten.
Heb nu zelf ook een potje gehaald ben benieuwt vraag me alleen af of het niet beter is om ook na te kuren.
Daarom heb ik voor de zekerheid maar ff 6 oxo en rebound xt gehaald ja ik weet het geld teveel :p

Ik geloof wel in dit spul...die kruiden waarvan het gemaakt is zijn redelijk krachtig...maar waarom ze terug chemisch gaan bewerken?

leukert zei:
Nee, een vitaminetablet met efedrine erin...mag normaal niet meer verkocht worden in België...
Serieus???? Heb ik ff geluk dat ik het dan nog een beetje hebt opgeslagen dat spul :D

BTW alfavit is gewoon pure efedrine, geen vitaminetoevoegsels en stuff! Hoeveel kost een doosje stackers zonder efedrine??? Rond de 30€? Alfavitdoosje 5€ :) Ik denk als 17hd gewoon zorgt voor een boost dat het wel een ****ing dure boost is.

Terug
Naar boven