MuscleMeat

Review 17 HD - Vyotech

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Testosteron-boosterWat is de werking van dit supplement volgens de producent? 17 HD is niet alleen zeer androgeen en anabool maar veroorzaakt ook versneld herstel van de cellen en fungeert tevens als anti-oestrogeen.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 7 wkn bij vier x trainen per weekHoe is de smaak van dit supplement? N.v.t.Welke dosis heb je gebruikt? 1 capsule voor het trainen, vier maal per week.Waar heb je het supplement gekocht? http://www.hercules-fitness.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? geenWat heb je voor dit supplement betaalt? €75,95Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja
Mijn review over dit supplement
In tegenstelling tot viraloid voel je de werking van 17 HD gelijk met trainen, meer kracht, grotere pomp en super gevoel! Ik kwam ongeveer een halve kg per week aan en niet in vet. Ik doe aan wedstrijden en m'n gewicht en vet% worden in de gaten gehouden. Uitkomst voor naturelatleten!!!

17_HD_Vyotech.jpg

Hoe krijgen jullie eigenlijk al die samples??

j0ep zei:
Leuk voor je, maar daar kunnen we niks mee. Waar haal je die ? Ik heb ook een sample gehad en het was behoorlijk knallen, vindt alleen € 80 wat van de gekke.

wel voor 30 trainingen dus voor mij 2 maanden, = 40 euro per maand. heb m aangeschaft en geen spijt van

Ik heb ze in Amerika besteld, dus er is wel een aanzienlijk grote kans dat ze er een keertje uitgepikt worden
en dat ik dan alles kwijt raak, als ik zo al die verhalen op dit forum lees. En dan heb ik nog niet eens over de
naheffingen, invoerrechten, BTW en de eventuele onderzoekskosten. Dus goed over nadenken als je ze wilt bestellen in Amerika.

Als het mogelijk is wil ik wel voor wat samples zorgen voor mede-forummers die geinteresseerd zijn in 17 HD.

17hd

JaSz zei:
ik denk nu dus ook dat het poep is...
Is ook net zo effectief als poep. Er zit smilax in en tribulis terrestris. Dit komt niet langs de lever en iedereen die vind dat het werkt ondervind een placebo effect. heeft niets te maken met een mening maar met feiten...

Allemaal crap die testosteron boosters.

@ m44 & Rebel_x:

Ik vind het niet erg dat jullie kritisch commentaar leveren, maar hebben jullie dit product dan wel eens geprobeerd?

Als er iemand is die kritisch en nuchter naar voedingssupplementen kijkt, dan ben ik het wel. Ikzelf heb al veel verschillende supplementen gebruikt wat totaal geen effect op mij had, waaronder HMB en Tribulus Terrestris. Waarom krijg ik dan geen placebo effect?? Als het bij niet werkt, dan werkt het gewoon niet!

De jongens waarvan ik weet dat ze het gebruiken zijn er anders allemaal zeer positief over. En zij kunnen niet allemaal een placebo effect van dat spul krijgen.

dano zei:
@ m44 & Rebel_x:

Ik vind het niet erg dat jullie kritisch commentaar leveren, maar hebben jullie dit product dan wel eens geprobeerd?

Als er iemand is die kritisch en nuchter naar voedingssupplementen kijkt, dan ben ik het wel. Ikzelf heb al veel verschillende supplementen gebruikt wat totaal geen effect op mij had, waaronder HMB en Tribulus Terrestris. Waarom krijg ik dan geen placebo effect?? Als het bij niet werkt, dan werkt het gewoon niet!

De jongens waarvan ik weet dat ze het gebruiken zijn er anders allemaal zeer positief over. En zij kunnen niet allemaal een placebo effect van dat spul krijgen.
Dat kan wel, weleens van massa hysterie gehoord? :D

dano zei:
@ m44 & Rebel_x:

Placebo effect werkt alleen als jij 100% overtuigd bent dat het iets gaat doen, alleen dan kun je jezelf voor de gek houden.
Door mijn interesse in kruidengeneeskunde, fytotherapie ben ik veel bezig geweest met wat kruiden met je lichaam kunnen doen. Ik train niet zo vaak 2 x in de week en heb een aantal produkten geprobeerd om te kijken wat het doet. Viraloid, humanovar (nu humanolife) 17hd, tribulis is allemaal leuk voor in bed maar je maakt geen gram meer spiermassa aan. (alleen de triceps als je begrijpt wat ik bedoel). Er zijn gewoon geen planten of extracten die je 10 kg spiermassa bezorgen en dan ook nog eens legaal zijn. KAN NIET!!!
Wil je kleine verschillen zoek dan naar "Tongkat Ali"of cordyceps sinensis.
subtiele verschillen praat ik dan over en dan ook nog niet gegarandeerd.
Het heeft mij 300 euro gekost en daar had ik al bijna een heeel andere kuur voor kunnen nemen die wel werkt.

ik denk ik zal maar eens mijn proefzakje proberen want je hoort veel mensen erover dus waarom niet.......MOOIE k*tZOOI IS HET:mad: ..ik kan zonder veel harder trainen,zweet dan niet zoveel,en voel me echt veel beter.de pomp bleef bijna weg en ik had het gevoel ofdat ik moest kotsen.dus vyotech bedankt dat jullie mijn training hebben verdoet:(

ik hou het mooi bij mijn gainer en whey:cool:

vyotech suckt naar mijn mening

haha vyotech wat een geloofwaardige naam tellsell eikels...

vyotech = poep

topic-starter = verkoper

Ik heb Vandaag ook een sample geprobeerd. Rug getrained.. Motha****! Misschien een gedeelte placebo, maar was duidelijk sterker, voelde mij lekker, was happy (liep rond met een veelste grote smile op m`n bek), zeker tevree! Daarnaast goeie pomp alhoewel meer visueel dan dat ik em echt voelde..:)

Vorige week ook ff zo,n smaple geprobeert jesus wat een crap zeg!!!
Het enige waar het effect op had was me maag en believe me dat was geen poistief effect!!!
Nee ik zou voor het geld een doos eieren halen en de playboy daar stijgt je test een stuk meer van :D

Heb zo een potje van een maat van me gekregen..
Gebruik het nu al 2 weken.. heb wel het gevoel dat het werkt alleen ik zou het zelf niet kopen voor zoveel geld..

ik ben er nu ook al enkele weken met bezig, ik ga het zeker opnieuw kopen. Scheel (bij mij) VEEL in kracht en kom er droger van te staan.

troep is het meer niet

Terug
Naar boven