XXL Nutrition

Review 17 HD - Vyotech

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Testosteron-boosterWat is de werking van dit supplement volgens de producent? 17 HD is niet alleen zeer androgeen en anabool maar veroorzaakt ook versneld herstel van de cellen en fungeert tevens als anti-oestrogeen.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 7 wkn bij vier x trainen per weekHoe is de smaak van dit supplement? N.v.t.Welke dosis heb je gebruikt? 1 capsule voor het trainen, vier maal per week.Waar heb je het supplement gekocht? http://www.hercules-fitness.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? geenWat heb je voor dit supplement betaalt? €75,95Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja
Mijn review over dit supplement
In tegenstelling tot viraloid voel je de werking van 17 HD gelijk met trainen, meer kracht, grotere pomp en super gevoel! Ik kwam ongeveer een halve kg per week aan en niet in vet. Ik doe aan wedstrijden en m'n gewicht en vet% worden in de gaten gehouden. Uitkomst voor naturelatleten!!!

17_HD_Vyotech.jpg

Ik denk niet dat het werkt, anders zou niemand meer aan de echte anabolen zitten..
dat is wel het geval viraloid en 17-hd zijn steroids je moet er alleen 2 tot vier caps per dag nemen werkt monsterlijk kost een fortuin . werkt als dianabol zonder vocht

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Testosteron-boosterWat is de werking van dit supplement volgens de producent? 17 HD is niet alleen zeer androgeen en anabool maar veroorzaakt ook versneld herstel van de cellen en fungeert tevens als anti-oestrogeen.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 7 wkn bij vier x trainen per weekHoe is de smaak van dit supplement? N.v.t.Welke dosis heb je gebruikt? 1 capsule voor het trainen, vier maal per week.Waar heb je het supplement gekocht? http://www.hercules-fitness.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? geenWat heb je voor dit supplement betaalt? €75,95Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja
Mijn review over dit supplement
In tegenstelling tot viraloid voel je de werking van 17 HD gelijk met trainen, meer kracht, grotere pomp en super gevoel! Ik kwam ongeveer een halve kg per week aan en niet in vet. Ik doe aan wedstrijden en m'n gewicht en vet% worden in de gaten gehouden. Uitkomst voor naturelatleten!!!

ik d8 dat ik op hercules-fitness het juist vrouwen afraden om dit te gebruiken, maar ja als je er geen last van hebt. :D

dat is wel het geval viraloid en 17-hd zijn steroids je moet er alleen 2 tot vier caps per dag nemen werkt monsterlijk kost een fortuin . werkt als dianabol zonder vocht

wat steroids? kdenk dat je verkeerd geinformeerd ben vriend,die producten bevatten niets van hormonale producten...:rolleyes:

ik neem er 1 op trainingsdagen en voel het goed werken...

nat. believer.. een vrouw die een review post over een test booster :S

17hd is geen test. booster

ok verschilt PP. hele gemixte reacties. als ik centen overheb maybe...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ze is een he en 17HD is een testosterongerelateerd product vandaar categorie testosteronbooster. Het is idd geen booster maar het zet gebonden testosteron om in vrij testosteron.
Heeft absoluut niets met steroiden te maken, hou het wel realistisch!
Normaal zijn testosterongerelateerde producten taboe voor vrouwen maar 17 HD raakt eigen productie niet aan. Ook een vrouw heeft testosteron in zich en kan dus 17HD gebruiken. Als er mensen nog twijfelen aan of het werkt zou ik even bodybuilding.com bekijken.

Ze is een he en 17HD is een testosterongerelateerd product vandaar categorie testosteronbooster. Het is idd geen booster maar het zet gebonden testosteron om in vrij testosteron.
Normaal zijn testosterongerelateerde producten taboe voor vrouwen maar 17 HD raakt eigen productie niet aan. Ook een vrouw heeft testosteron in zich en kan dus 17HD gebruiken. Als er mensen nog twijfelen aan of het werkt zou ik even bodybuilding.com bekijken.

er staat tog een V bij geslacht maar ja de rest klopt.

helpt niet bij mij. ik heb er niks van gemerkt. schijnt wel goed spul te zijn anders

vind dit toch wel een heerlijk product hoor! enorme krachttoename en merk dat ik me ook wel erg lekker voel als k t gebruik. wat me wel opvalt is dat ik een paar uur na de training een stuk vermoeider ben dan zonder..

Ik lees wel dat veel oudere onder ons meer baat hebben dan jongeren.

Zeer gemengde reacties vind ik persoonlijk!
Is het aangeraden op 22 jaar en 8 maanden trainen om het eens uit te testen? Ik wil het eens uittesten in een stack met onder andere de HMBolic (dus niet de gewone HMB!)

En wat zijn de neveneffecten van de 17HD?
Moet je de 17HD op een nuchtere maag nemen of maakt dit niet echt uit?

Laatst bewerkt:

Op het door jou hierboven genoemde forum wordt dit supplement gelijk gemaakt met de grond!

Zeer gemengde reacties vind ik persoonlijk!
Is het aangeraden op 22 jaar en 8 maanden trainen om het eens uit te testen? Ik wil het eens uittesten in een stack met onder andere de HMBolic (dus niet de gewone HMB!)

En wat zijn de neveneffecten van de 17HD?
Moet je de 17HD op een nuchtere maag nemen of maakt dit niet echt uit?

ik heb nog geen neveneffecten gemerkt en ik gebruik het al een tijdje nu. je moet het 30 min voor het trainen nemen, als je er iets bij eet zou ik voor 1 uur of 45 min voor het trainen gaan omdat het dan langer duurt voordat het word opgenomen.

Ik heb het nu ook, en het lijkt wel te werken, alleen heb ik niet zo'n heftige reactie als sommige hier

Terug
Naar boven