XXL Nutrition

Review 17 HD - Vyotech

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Testosteron-boosterWat is de werking van dit supplement volgens de producent? 17 HD is niet alleen zeer androgeen en anabool maar veroorzaakt ook versneld herstel van de cellen en fungeert tevens als anti-oestrogeen.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 7 wkn bij vier x trainen per weekHoe is de smaak van dit supplement? N.v.t.Welke dosis heb je gebruikt? 1 capsule voor het trainen, vier maal per week.Waar heb je het supplement gekocht? http://www.hercules-fitness.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? geenWat heb je voor dit supplement betaalt? €75,95Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja
Mijn review over dit supplement
In tegenstelling tot viraloid voel je de werking van 17 HD gelijk met trainen, meer kracht, grotere pomp en super gevoel! Ik kwam ongeveer een halve kg per week aan en niet in vet. Ik doe aan wedstrijden en m'n gewicht en vet% worden in de gaten gehouden. Uitkomst voor naturelatleten!!!

17_HD_Vyotech.jpg

bij mij werkte het ook goed gewicht is wel hetzelfde gebleven maar vet percentage is gezakt.

bij mij werkt het ook super goed!
Knallen in die sportschool zeker zeker!

Wonderbar!

Geweldig product!!!
Aangekomen in gewicht en toch meer definitie

hm ik zat er aan te denken om het eens te proberen maar wtf het is toch een testosteronbooster dat heb je toch niet nodig als je nog geen 30 bent?

hm ik zat er aan te denken om het eens te proberen maar wtf het is toch een testosteronbooster dat heb je toch niet nodig als je nog geen 30 bent?

het is geen testosteronbooster zoals veel mensen denken, het zorgt er juist voor dat testosteron los komt van zijn transporthormoon. dan heb je er namelijk wat aan. en op je 30 met nog redelijk veel testosteron kan je dat heel goed gebruiken.

ja op zich wel een leuk product verwacht geen wonderen heb er 3 kilo mee gepakt en stuk droger.
ach ja je moet alles een keer geprobeert hebben van de sups .
grtzzzz dennis

en als je dit product pakt als je aan het cutten bent.
blijft je gewicht dan hetzelfde en wordjt je droger of ...
iemand hier ervaring mee ???

ik was van dit product en beetje gestegen in gewicht maar gezakt ik bf.

Ik heb ook 17hd gebruikt en ben er niks anders dan zéér tevreden over!!
Zowel ik als mijn andere vrienden op de fitness! In Maart begin ik er weer mee omdat het echt een top produkt is, voelde me veel sterker als eerst!
Ben een goed 3 kilo bijgekomen samen te nemen met viraloid.

het is geen testosteronbooster zoals veel mensen denken, het zorgt er juist voor dat testosteron los komt van zijn transporthormoon. dan heb je er namelijk wat aan. en op je 30 met nog redelijk veel testosteron kan je dat heel goed gebruiken.

een soort van Testo-Sting dus ... mss dus ook best stacken met een
booster ...

Soit, placebo of niet, deze jongen gaat het testen ... en of ik dan door
dat placebo-effect 10 kilo meer op de barbell krijg maakt mij niet uit ...
die 10 kilo meer echter wel :p

een soort van Testo-Sting dus ... mss dus ook best stacken met een
booster ...

Soit, placebo of niet, deze jongen gaat het testen ... en of ik dan door
dat placebo-effect 10 kilo meer op de barbell krijg maakt mij niet uit ...
die 10 kilo meer echter wel :p

ik weet in hoeverre dit placebo effect is onderzocht, want hoelang duurt dat. ik gebruikte het 10 weken en elke 10 weken verzwaard.

heb laatst weer een potje met 60 caps besteld dus dan ben ik weer 20 weken verder:D .
Ga het dit keer in combinatie met Doggcrap doen kijken wat me resultaten zijn.

ik ga het volgende keer proberen met viraloid, daar heb je "heb ik van horen zeggen" ook een vrij goed resultaat mee.

hehe :) Ik heb samen gedaan met viraloid en het was redelijk goed alleen heb ik niet zo met mijn voeding bezig geweest omwille van medische problemen met de maag en darmcyclus :)

Laatst bewerkt:
Heeft nou iemand dit nog wel eens serieus geprobeerd, iemand die al wat langer traind bv, ipv al die luitjes hier die zelfs nog gainen van een banaan?

Ik train nu 4jaar is dat al lang genoeg?

Heeft nou iemand dit nog wel eens serieus geprobeerd, iemand die al wat langer traind bv, ipv al die luitjes hier die zelfs nog gainen van een banaan?

ik ga er volgende week mee beginnen in een stack...zal je vlug laten weten of het werkt of niet... :

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/mikeys-super-massa-combo-p-100440/#post1754380

mijne mening is dat je zo een product niet alleen moet nemen maar moet opnemen in een goed stack met nog wa extre test boosters...het kost wat meer,maar je wint er wel meer bij!!

Heb er 1x een sample van gehad maar t droeg niks extra's bij aan de training. Ligt er misschien ook aan dat ik het maar 1x gebruikt heb en niet meerdere keren, maar bij mij werkte het dus duidelijk niet.

Terug
Naar boven