AndroidHealthClinic

Review 17 HD - Vyotech

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Testosteron-boosterWat is de werking van dit supplement volgens de producent? 17 HD is niet alleen zeer androgeen en anabool maar veroorzaakt ook versneld herstel van de cellen en fungeert tevens als anti-oestrogeen.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 7 wkn bij vier x trainen per weekHoe is de smaak van dit supplement? N.v.t.Welke dosis heb je gebruikt? 1 capsule voor het trainen, vier maal per week.Waar heb je het supplement gekocht? http://www.hercules-fitness.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? geenWat heb je voor dit supplement betaalt? €75,95Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja
Mijn review over dit supplement
In tegenstelling tot viraloid voel je de werking van 17 HD gelijk met trainen, meer kracht, grotere pomp en super gevoel! Ik kwam ongeveer een halve kg per week aan en niet in vet. Ik doe aan wedstrijden en m'n gewicht en vet% worden in de gaten gehouden. Uitkomst voor naturelatleten!!!

17_HD_Vyotech.jpg

ik pak wel meer gewicht ermee, ik heb wel echt het idee dat het werkt!

dit product is absoluut de krachtpatser in de gym yup yup yuppp yuuuuuuuuuppppppp

Hoi allemaal.
Voordat ik reageer wil ik graag zeggen dat ik erg sceptisch en kritisch was over dit product. Nadat ik verschillende positieve reacties zag, dacht ik: 'laat ik maar voor een weekend niet stappen en dit product kopen'. En gisteren heb ik het gebruikt. Conclusie? Nou je voelt GEEN energieboost ofzo.
Het gaat geleidelijk. Toen ik begon met trainen was er niet veel effect, maar na mijn eerst twee setjes, merkte ik dat ik meer gewicht aankon, zonder dat het 'aanvoelde' alsof het meer was. Dus met dezelfde kracht kon ik meer gewicht verzetten.

Zo ook met triceps waarbij ik bijna 20% meer gewicht kon verzetten. En achteraf zie je wel een erge pomp bij je lichaam. Maar nogmaals: je krijgt niet een grote krachteffect ofzo, maar wel dat je met hetzelfde gemak veel meer gewicht kunt verzetten. Ik ben blij het gebruikt te hebben.

ik vind het top spul
je kan het eventuweel stacken met viraloid, dan heb je echt een top stack

nu een week gebruikt en ben nog steeds erg onder de indruk. Het effect van 17hd gaat niet weg. Dit ga ik zeker blijven gebruiken. Nadeel is de prijs en het feit dat ik erg zweet tijdens het sporten sinds ik het gebruik maar dat kan ook door het weer komen.

nu een week gebruikt en ben nog steeds erg onder de indruk. Het effect van 17hd gaat niet weg. Dit ga ik zeker blijven gebruiken. Nadeel is de prijs en het feit dat ik erg zweet tijdens het sporten sinds ik het gebruik maar dat kan ook door het weer komen.

wat merk je dan?

TiP: Combineer het maar eens met Novedex van Gaspari!

En inderdaad, ik ben verkoper, dus kan ik verder beter zwijgen.

maar jij praat meestal geen poep toch harry? :D

Maar behalve dat dit een boost geeft, doet het je spieren ook groeien...?

als je hard train en je eten er op aan past wil het wel lukken

hey kerel. sorry dat ik niet eerder reageerde maar om een of andere reden krijg ik geen mailtje wanneer er een reactie is gepost. Ik dacht dat dit standaard was.

Wat je merkt is dat je spieren boller staan. Ik merk het vooral aan mijn armen en borst en benen. Het verklaren van het meer tillen van gewicht kan ik niet. Omdat ik, zoals ik al zei, sceptisch was tegenover dit product had ik geen enkele effect verwacht. Maar het tillen ging zoveel makkelijker. Ondanks dat ik even 'vast' zat met gewichten (geen vooruitgang), zit ik nu weer op flinke groei qua hoeveelheid gewicht en dus meteen ook in aankomen van spiermassa. Nu gebruik het 3 weken ongeveer en ik weet nu zeker dat ik dit product sowieso nog maanden ga gebruiken.

Mijn moeilijkste spiergroep om te trainen is mijn rug en mijn triceps. En die gebieden verlopen zoveel beter nu. Ook vanuit mijn omgeving krijg ik reacties over de grootte van mijn armen. Simpelweg omdat ik nu harder kan trainen.

Beetje duidelijk? Het is zeker de moeite waard. Maarrrr verwacht geen wonderen. Je moet gewoon nog wel trainen. Maar het gaat echt zoveel beter en dus wordt trainen nog leuker :D

is 17 HD Vyotech goed te combineren met green bulge , ik ben nu bijna twee weken bezig met green bulge.

misschien dat ik volgende week 17 HD Vyotech bij ga pakken

koop het via ebay of via amerika,daar is het echt veel goedkoper.heb 2 potjes staan.duurde wel lang voordat ik het binnenkreeg maar jah beter laat dan nooit.

voor de rest vind ik het wel werken.je moet wel goed uitgerust zijn anders voel je er niet zo veel van en dan verspil je ook de innamen van de cap(s).zo als je hier leest is het wel dat je iets meer pump krijgt en een beetje energie.

koop gewoon 1 potje uit het buitenland en dan is de risico/schade van het neergelegte geld wel te doen als je het product niet goed vind.

dus het is vrij in te voeren? ik dacht ergens dat ik las van niet namelijk..

valt dit nou een beetje onder de categorie van de alri en AX stack producten?

heej ik wil ff reageren op de 17hd ,nou ben 22jaar en weeg 95,9 kilo toen ik begon was ik ongeveer 19 dus al wel wat jaar nog niet egt super ervaren maar kwa supllementen tog wel heb al redelijk wat gehad.en 17 hd tja net klaar mee het product doet je meer zweten en inderdaad de nodige kilootjes meer tillen een lekkere pomp krijg je wel zeker maar nou moet ik wel zeggen dat ik NAG van SAn heb gebruikt en multivit tableten voor herstel en gewoon als een paard eet maja dat is al ff zo dus eigelijk vrij normaal door gegaan kortom samenvating het heeft ietsje weer gewerkt niet egt super super veel met creatine had ik het ook gekunt maja het was leuk om eenkeer uit te testen het klinkt leuk en ja tuurlijk ben ik er 2 kilootjes door aangekomen maja voor 80 euro?had ik gewoon eigelijk een goede creatine of no xplode aangeschaft en had het ook gehaald dus tja mocht je een keer veel geld over hebben ja waarom niet het is weer een keer wat anders en misschien om ff te bereiken wat je NET niet kan al is het een kilootje meer drukken of aankomen is het leuk egter veel reuze praktijken moet je niet verwachten maja dit is een sport waar je jaren mee bezig bent en gewoon verschillende dingen probeerd ik vind het wel dat het in mijn top 10 komt.

Gast.... hoofdletters en punten enzo ;)

wil je officiele dyslectie verklaring per mail?of geloof je me zo ook wel na me geschreven text;-)

Terug
Naar boven