Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet wat je voelt man op de gym zeg ik ook dat ik naturel ben maar niemand gelooft mij. Blijft lastig om mensen te overtuigen dat er ook mensen met aanleg zijn. Ik blijf mezelf ook zeggen dat ik naturel ben.
4de lage dag dus kan verwarrend zijn.
Mensenn.. Mag ik aub vragen te stoppen met deze zeik? Hiervoor heb ik deze topic niet gemaakt.
Ik lieg niet over mijn gewicht of het over feit dat ik niet kuur.
Ik kuur niet en mijn gewicht is 95 ik kan daar ook niet aan doen dat ik zwaarder ben dat ik lijk.
Geef gewoon raad en commentaar waar ik iets aan heb
Voor iedereen die kijkt op dit forum met een goede wil hier is mijn voedingsschema
7:00 40g whey 120g havermout
10:00 Xg volkoren rijst 150g kip (+tomaat,komkommer)
12:00 300g volkoren pasta 150g kip
15:00 4 sneden brood (met suikervrije siroop) en 150g kip
18:00 Xg rijst (overschot van 10:00)
20:00 300g rijst 150g kip
22:00 120g havermout 40g whey
Belangrijk: Overal waar Xg bijstaat kan ik niet fatsoenlijk afwegen omdat ik normaal rond de 300g rijst eet dan. Maar met de pauze's op school heb ik te weinig tijd hiervoor dus meestal zal dit wel rond de 150g zitten. Om 18:00 eet ik de overschot van 10:00 op omdat dat juist genoeg is voor het trainen (anders ligt het te veel op mijn maag)
Supplementen zijn bcaa's (UP), whey (Performance), hivites (UP) en creatine (Performance)
Niet vernoemd:
steroids
Ik zal vanaf nu ook reageren op jullie vragen en sorry voor mijn attitude :s
Grtz kawasaki![]()
snap ook nooit waarom de sommige hier altijd roids roepen.
ik dacht net hetzelfde

ik dacht net hetzelfde
Shit man, ik schaam me momenteel echt om Belg te zijn. Hoe een achterlijke teksten kan je typen man
Al een geluk komen ze uit Limburg en niet uit Antwerpen
OT: goed fysiek

goed fysiek hoor maar dan alsnog dit is nog niet eens 85 kg
Manman wa een losers hier ik ben 16 ik ben nog volwassener als jullie allemaal tesamen voor mij geld er 1 regel n da is als ik respect krijg geef ik ook respect trug ma gelijk gij hier allemaal zit te muile van die zen haar en da ter geen 95 weegt komaan eh grow up mense...
Dit was btw ook men laatste post vn mij hoort ge niks niemeer vaarwel goodbye n adios bitches...
u mama is mijn idool dies ook gans breed ns... drm pas ze niet op 1 stoel...
ALs ik en schijf van 20 kg in mn linker hand vasthoudt, en met rechts een foto van de weegschaal maak, ben ik ook 20 kg zwaarder...http://i.imgur.com/ViY7j.gif
Post gewoon een foto van jezelf op de weegschaal waar wij het gewicht op kunnen zien. Klein blaadje waar DBB opgeschreven staat en een lepel erbij, tussen je poten leggen en niet voor het gewicht en je bent in 1 klap van al je gezeik af.
Fakers gonna fake.. Haters gonna hate..

ALs ik en schijf van 20 kg in mn linker hand vasthoudt, en met rechts een foto van de weegschaal maak, ben ik ook 20 kg zwaarder...
dus dit zegt nog niks![]()
http://i.imgur.com/ViY7j.gif
Post gewoon een foto van jezelf op de weegschaal waar wij het gewicht op kunnen zien. Klein blaadje waar DBB opgeschreven staat en een lepel erbij, tussen je poten leggen en niet voor het gewicht en je bent in 1 klap van al je gezeik af.
Fakers gonna fake.. Haters gonna hate..
Ds sarcasme! As ge op dbb zit voor naar kapsels te kijke zit ge op te verkeerde forum
Die kenne daar niks vanDie vinde da eigenlijk redelijk normaal xd
Kga daar ni eens op reageren.
Shit man kzou gwn op da rood kruisje klikke rechtsboven
'zucht' dit krijg ik wel vaak te horen.
Ma voor wanneer ge zo van die dinge zegt vergeet ni da ik ni op stap ga, ni drink, dieet, fastfood al een jaar geleden is voor mij, en da ik durf te wedde da ge mij ni kunt volge tijdens t traine!
Klein kind
Je mag ook wel eens 10ml Nederlands injecteren, want goed typen kun je in ieder geval niet.