MuscleMeat

17 jaar 95 kg vp 10%

totaal niet ?
1M80 is normale lengte hoor.
Ken veel jongens van die lengte die meer buffed zijn en allemaal rond de 80kg wegen.

En op internet kloppen de stats 80% niet.
Hij is in mijn ogen een aandacht zoekent kindje die wat met stats loopt te kloten. Verder vind ik zijn fysiek 3x niks. Kijk die chickenlegs. Waar zit die 95kg?

ik zit bij hem in de school op foto's lijkt hij belange nie zo breed als int echt.. alsge wilt kuntge altijd ens met hem gaan trainen kijken of ge hem volgt?

dam man, zwaar jaloers. ben nu 16, jou fysiek is een mooi streven voor over 2-3 jaar :)

Denk dat als je 80kg weegt dat je al een heel eind bent met hetzelfde vp% hoor :)
Tenzij het klopt dat hij echt stuk meer impressive in 't echt is als op foto's (kan ofcourse).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

stats : 1.84 95 kg bodyfat 4 procent, je komt niet eens beetje in zijn buurt met je 95 kg 9 procent

:trollface: ga ergens anders e statten

Ach, dan is zn bf hoger. Misschien zelfs zn gewicht wat lager, alhoewel ik dat best geloof. So what? Sterke jongen thats it. Waarom is dit zo'n reltopic?

Hoe moeilijk is het om 'ge' in je te veranderen als je typt???

Maakt de tekst al een beetje gemakkelijker om te lezen jesus

ik zit bij hem in de school op foto's lijkt hij belange nie zo breed als int echt.. alsge wilt kuntge altijd ens met hem gaan trainen kijken of ge hem volgt?

We weten nu wel dat je hem kent en dat hij jouw idool is.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 08:41 ----------

Monster Genetics!

We weten nu wel dat je hem kent en dat hij jouw idool is.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 08:41 ----------

u mama is mijn idool dies ook gans breed ns... drm pas ze niet op 1 stoel...

DUTCH bodybuilding, kap met dat domme belgen gelul. Het ziet er niet uit.

Eens

Manman wa een losers hier ik ben 16 ik ben nog volwassener als jullie allemaal tesamen voor mij geld er 1 regel n da is als ik respect krijg geef ik ook respect trug ma gelijk gij hier allemaal zit te muile van die zen haar en da ter geen 95 weegt komaan eh grow up mense...
Dit was btw ook men laatste post vn mij hoort ge niks niemeer vaarwel goodbye n adios bitches...

Manman wa een losers hier ik ben 16 ik ben nog volwassener als jullie allemaal tesamen voor mij geld er 1 regel n da is als ik respect krijg geef ik ook respect trug ma gelijk gij hier allemaal zit te muile van die zen haar en da ter geen 95 weegt komaan eh grow up mense...
Dit was btw ook men laatste post vn mij hoort ge niks niemeer vaarwel goodbye n adios bitches...

Jij hebt serieus het iq van een stoepkrijt...

:haha::wave:

Terug
Naar boven