XXL Nutrition

17 jaar 95 kg vp 10%

Lol fake account aanmaken om jezelf te verdedigen.

Pity...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laat maar zitten.

Die t*fus plaatjes altijd! Gek wordt je er van!

Manman wa een losers hier ik ben 16 ik ben nog volwassener als jullie allemaal tesamen voor mij geld er 1 regel n da is als ik respect krijg geef ik ook respect trug ma gelijk gij hier allemaal zit te muile van die zen haar en da ter geen 95 weegt komaan eh grow up mense...
Dit was btw ook men laatste post vn mij hoort ge niks niemeer vaarwel goodbye n adios bitches...

:roflol: made my day. Die Belgen....

Manman wa een losers hier ik ben 16 ik ben nog volwassener als jullie allemaal tesamen voor mij geld er 1 regel n da is als ik respect krijg geef ik ook respect trug ma gelijk gij hier allemaal zit te muile van die zen haar en da ter geen 95 weegt komaan eh grow up mense...
Dit was btw ook men laatste post vn mij hoort ge niks niemeer vaarwel goodbye n adios bitches...
Hier rust Dodgeram15000, dit was zijn laatste post.

Hij zal gemist worden.

diz gone be good.

hehe, :roflol:

Het is al afgelopen, we zijn een stel onvolwassen klootzakken :(

• Topic Starter Topic Starter
Mensenn.. Mag ik aub vragen te stoppen met deze zeik? Hiervoor heb ik deze topic niet gemaakt.
Ik lieg niet over mijn gewicht of het over feit dat ik niet kuur.
Ik kuur niet en mijn gewicht is 95 ik kan daar ook niet aan doen dat ik zwaarder ben dat ik lijk.

Geef gewoon raad en commentaar waar ik iets aan heb :)
Voor iedereen die kijkt op dit forum met een goede wil hier is mijn voedingsschema :)

7:00 40g whey 120g havermout
10:00 Xg volkoren rijst 150g kip (+tomaat,komkommer)
12:00 300g volkoren pasta 150g kip
15:00 4 sneden brood (met suikervrije siroop) en 150g kip
18:00 Xg rijst (overschot van 10:00)
20:00 300g rijst 150g kip
22:00 120g havermout 40g whey

Belangrijk: Overal waar Xg bijstaat kan ik niet fatsoenlijk afwegen omdat ik normaal rond de 300g rijst eet dan. Maar met de pauze's op school heb ik te weinig tijd hiervoor dus meestal zal dit wel rond de 150g zitten. Om 18:00 eet ik de overschot van 10:00 op omdat dat juist genoeg is voor het trainen (anders ligt het te veel op mijn maag)

Supplementen zijn bcaa's (UP), whey (Performance), hivites (UP) en creatine (Performance)

Ik zal vanaf nu ook reageren op jullie vragen en sorry voor mijn attitude :s

Grtz kawasaki
:)

Laatst bewerkt:
Mensenn.. Mag ik aub vragen te stoppen met deze zeik? Hiervoor heb ik deze topic niet gemaakt.
Ik lieg niet over mijn gewicht of het feit dat ik niet kuur.
Ik kuur niet en mij gewicht is 95 ik kan daar ook niet aan doen dat ik zwaarder ben dat ik lijk.

Geef gewoon raad en commentaar waar ik iets aan heb :)
Voor iedereen die kijkt op dit forum met een goede wil hier is mijn voedingsschema :)

7:00 40g whey 120g havermout
10:00 Xg volkoren rijst 150g kip (+tomaat,komkommer)
12:00 300g volkoren pasta 150g kip
15:00 4 sneden brood (met suikervrije siroop) en 150g kip
18:00 Xg rijst (overschot van 10:00)
20:00 300g rijst 150g kip
22:00 120g havermout 40g whey

Belangrijk: Overal waar Xg bijstaat kan ik niet fatsoenlijk afwegen omdat ik normaal rond de 300g rijst eet dan. Maar met de pauze's op school heb ik te weinig tijd hiervoor dus meestal zal dit wel rond de 150g zitten. Om 18:00 eet ik de overschot van 10:00 op omdat dat juist genoeg is voor het trainen (anders ligt het te veel op mijn maag)

Supplementen zijn bcaa's (UP), whey (Performance), hivites (UP) en creatine (Performance)

Ik zal vanaf nu ook reageren op jullie vragen en sorry voor mijn attitude :s

Grtz kawasaki
:)

Nette verandering;)

Voor de rest of je fake bent of niet interesseert me niet zo om dit moment.. Goed fysiek en zeker voor je leeftijd. Je benen lopen alleen wel een stuk achter. Zorg dat dit bijtrekt.

Voor de rest succes ;)

te laat jongen, te laat...........

waneer neem je die insuline en test dan? dat staat er niet bij

Echt waar :roflol: Eenmaal in het gat gevallen, kan je er ook niet meer uitkomen op dbb :roflol:

All natural bro, all natural!!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoezo is hier eig een kuurdiscussie gaande, of heb ik sommige foto's gemist ? :p

Ik weet wat je voelt man op de gym zeg ik ook dat ik naturel ben maar niemand gelooft mij. Blijft lastig om mensen te overtuigen dat er ook mensen met aanleg zijn ;). Ik blijf mezelf ook zeggen dat ik naturel ben.

4de lage dag dus kan verwarrend zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet wat je voelt man op de gym zeg ik ook dat ik naturel ben maar niemand gelooft mij. Blijft lastig om mensen te overtuigen dat er ook mensen met aanleg zijn ;). Ik blijf mezelf ook zeggen dat ik naturel ben.

4de lage dag dus kan verwarrend zijn.

trololol

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven