MuscleMeat

17 jarige jongen mishandeld

Misselijkmakende video op de internets. Zeven thugs in Chicago meppen & schoppen een weerloze Aziatische jongen aan gort. Geen idee waarom. Aangezien youtube niet wenst te modereren is er een ouderwetse commentwar (+50K comments in een dag) aan de gang op zoek naar de daders. Hun namen zijn: Wesley Woe (grijze hoodie), Easley Woe (bontkraagje, blauw-gestreepte adidasbroek), Raymond Palomino (blank) Todd Ramos (zwart/grijze hoodie) Johnny Li (blauwe hoodie), Danny Hoe (helemaal in het zwart).

:roflol:

Zoiezo dat dat een troll/hoax is aangezien dat ook aziatische achternamen zijn.

Had wel zo'n kortzichtige reactie verwacht. Zo'n straf gaat meer uithalen dan opsluiten, waar ze alleen maar leren om zware criminelen te worden. Bovendien is het juist vernederend voor hen om dat soort werkjes te doen, als ze zouden mogen kiezen zouden ze waarschijnlijk voor de celstraf gaan.

Dit zijn geen echte gangsters maar gewoon rotjochies met teveel vrije tijd die eens moeten leren wat werken is, en zo doen ze nog eens iets nuttigs voor de samenleving.

Maar ja het is stoerder om op internet te roepen dat ze dood moeten natuurlijk.

Ja man, wat gaat 2000 dollar hun nou uitmaken? Pappie en mammie betalen vrolijk en wat houd ze tegen om hem nog een keer te doen? Dat ze een dag niet op hun xbox mogen?

Zoiezo dat dat een troll/hoax is aangezien dat ook aziatische achternamen zijn.

Ja, want in Chicago wonen bijna geen Aziaten :rolleyes:
Daarnaast dachten ze: "om de troll minder opvallend te maken, plaatsen we er 1 Italiaanse achternaam bij" :rolleyes:

Ramos is btw ook niet Aziatisch.

Tuurlijk waren het allemaal ****ing p*ssy's, anders zou die jongen er erger aan toe zijn geweest.
Wees blij dat het allemaal wannabe's zijn, aangezien ze constant naar het hoofd enzo trappen.

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 16:04 ----------

Heb je het filmpje bekeken? Hij wordt vastgehouden op de grond en ze stampen zowat constant man ???

Hmm zag het ja, verbaas me erover dat hij nog kan opstaan en weg kan rennen. Toch, zieke actie.

Ja man, wat gaat 2000 dollar hun nou uitmaken? Pappie en mammie betalen vrolijk en wat houd ze tegen om hem nog een keer te doen? Dat ze een dag niet op hun xbox mogen?

Jij denkt dat ieder gezin in Amerika zomaar even 2000 op hoest? Niet alles is zoals op tv he.

als ik zoiets doe hoef ik echt niet bij me pappie en mammie aan te komen, dan krijg ik helemaal de volle lading

• Topic Starter Topic Starter
Ah tis america he nog 1x zo iets doen en dan hoeven ze maar een pakje koekjes te stelen om levenslang de cel in te gaan.

Ah tis america he nog 1x zo iets doen en dan hoeven ze maar een pakje koekjes te stelen om levenslang de cel in te gaan.

oow ja want 2 keer iemand lam slaan moet gewoon kunnen, als ik jouw posts lees denk ik dat jij een vertekend wereldbeeld hebt

Momenteel bekijken: 37 gebruiker(s) (27 leden en 10 gasten) dit topic

Stelletje sadisten :roflol:

Had wel zo'n kortzichtige reactie verwacht. Zo'n straf gaat meer uithalen dan opsluiten, waar ze alleen maar leren om zware criminelen te worden. Bovendien is het juist vernederend voor hen om dat soort werkjes te doen, als ze zouden mogen kiezen zouden ze waarschijnlijk voor de celstraf gaan.

Dit zijn geen echte gangsters maar gewoon rotjochies met teveel vrije tijd die eens moeten leren wat werken is, en zo doen ze nog eens iets nuttigs voor de samenleving.

Maar ja het is stoerder om op internet te roepen dat ze dood moeten natuurlijk.

Eerste keer dat ik niet met je akkoord ga Big_T.

2000 dollar euro (of dollar) is helemaal niet zoveel en die 2 maanden graffiti afwassen is ook echt niet zo'n zware straf.

Ik ga wel akkoord dat ze zo nog een beetje nuttig zijn voor de maatschappij, dus misschien is een taakstraf inderdaad beter dan een celstraf, maar dan moet je het in mijn ogen wat zwaarder maken.

Volgens mij dringt het pas door, wanneer we niet meer over maanden spreken, maar over jaren. Uiteindelijk is het slachtoffer er nog goed van af gekomen, maar voor hetzelfde geld beland een schoen in zijn oog en ziet hij voor de rest van zijn leven niets meer. Ik zie liever de intentie bestraft worden, dan de schade.

Daarom lijkt het mij effectiever indien ze twee jaar (!) gaan werken, waarbij ze 70% - 90% van hun loon afgeven. Dat schrikt echt af, pas vanaf dan gaan ze nadenken wat ze gedaan hebben en pas vanaf dan zullen dit soort situaties minder voorkomen.

Terug
Naar boven