Fitness Seller

17 jarige jongen mishandeld

Dit soort filmpjes kan ik echt niet tegen :fuu:

Waarom roepen ze steeds n*gger? Er is geen een n*ger in de video :scratch:

idd kan echt niet.. maar zoiets kom ik zelf nooit tegen?
Niet in deze mate, kom het weleens tegen en meng me er dan ook in... resultaat 3 steekwondjes maarja fhk it...

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 16:38 ----------

Waarom roepen ze steeds n*gger? Er is geen een n*ger in de video :scratch:
Was ook het eerste wat me opviel ik dacht echt domme domme domme gasten het is een chinees...

Vuile ** lijers, executeren die handel!

Van mij mogen ze allemaal doodgetrapt worden.

Hey gasten, ik weet het niet hoor, maar dit zijn allemaal kindjes?
Het slachtoffertje helaas ook en kan zich niet meer verdedigen, ik zou er wel is tussen willen staan met mijn maten om hem te helpen...

Echt ik hoop dat die kerels hun verdiende loon krijgen. Precies hetzelfde, 1 voor 1. Kijken hoe stoer ze dan nog zijn.

wat bezielt zulke mensen, niet genoeg geknuffeld vroeger?

wat een ongelooflijk incaseringsvermogen heeft die chinees zeg! en dan nog in staat zijn om harder weg te rennen dan een groep van 7. ik was al lang nokkie nokkie gegaan.

ps: naar de e-hero's: niemand boeit het of jij wel of niet terug zou slaan. leef je eens in de situatie, drol.

Dit is toch niet normaal man. Laffe klootzakken

Als ze op die leeftijd al zo dingen uitsteken, laat ze dan de zwaarste straf mogelijk krijgen... electricity :)

Poging tot moord zou de juiste aanklacht zijn

Hij kan wel incasseren! Echt te triest dit!

Dit soort filmpjes maken me altijd boos. Laffe beesten!! :mad:

Laatst bewerkt:
na 1 minuut heb ik de vid afgezet van die snol... boring shit is boring

Ze zegt:
"Not me i'm just posting as an informational video before she takes it down.

Look, these people aren't all as bad as it seems in the video. You won't believe it, but its true. The kid that got ganged up on is in a group called the fobs. Anyways these two groups has always had their differences and always had beef.. a year ago they had messed with a guy in the video and almost went at it but then the cops came. This year they were planning to fight and it didn't happen again it was canceled. Near Halloween, 20 of the fobs had came and tried to attack 2 people, Wesley and Easley. They've been wanting to get back at them for a while now. And the kid that got ganged up on was the one in the video 6 against 1. Its not right for them to record it. Its not right to fight at all. But im just saying, to all the ignorant mother ****ers out there who only know one side of the story, shouldn't be posting peoples information out like that. -___________-. That just shows how pathetic you are, and how low you can be, just along with the people in the video for recording it.
why the 20 on 2 happened?
Alecks Huang What's the reasoning for the 20 vs 2? Apparaently, Wesley or Easly jumped Leos cousin. Sorry, they get what they deserve. Karma is a b*ch slap in the face. Besides what are 15 - 17 year olds going around slapping each other around anyways? While they're out there risking their life for their 'friends' and their 'pride'

I've known these guys more years now, and the moment i saw the video I was in shock.."

Ok dus ze vind dat ze een goede reden hebben omdat ze ze terug willen pakken, maar tog verlinkt ze ze (zie video en beschrijving).. psycho b*ch?

wat een onsamenhangend k*tverhaal

wat een domme h**r zeg

Volgens mij is ze wannabe famous

Hier kan ik me echt kapot aan ergeren t*ring lijers als ik erbij was jonge ik had bakstenen gepakt en een paar van die kneusjes de kop ingeslagen.

Dat choken snap ik al helemaal niet, Die gast heeft geluk gehad dat het sukkeltjes waren die niet konden chocken want een probeerde het maar hij had hem gewoon totaal niet goed vast.

Choken = poging tot doodslag opsluiten dat tuig dus.

Laatst bewerkt:
wat een dom wijf :roflol:

Toch heeft ze een punt.

Als ik nu de mensen tegenkom die mij 3 jaar geleden een pak rammel hebben gegeven en ik zit in de grootste groep, ga ik de kans niet laten liggen om ze ook even wat terug te geven.

Kijk maar naar alle e-heroes hier: "Als iemand mijn vriendin(*) wat aandoet, slaag ik ze allemaal bij elkaar."

* vriend, vriendin, broer, zus, familie...

(Begrijp me niet verkeerd, 6 vs 1 is lame as shit, maar kan jij jezelf in bedwang houden als je de dader tegenkomt die je kleine zusje in elkaar heeft geramd?)

Terug
Naar boven