XXL Nutrition

17jaar en wil gespierd lichaam

Naar de sportschool gaan, deadliften+squatten+benchen + eventueel pullups doen, zo veel mogelijk eten + een liter chocolademelk per dag. Na een paar weken niks gegained? Meer eten en meer chocolademelk drinken.

Naar de sportschool gaan, deadliften+squatten+benchen + eventueel pullups doen, zo veel mogelijk eten + een liter chocolademelk per dag. Na een paar weken niks gegained? Meer eten en meer chocolademelk drinken.
+1
Vergeet de pindakaas niet!

Lees eerst eens alle sticky's onder het kopje voeding..... Dan kun je daarna proberen een goed schema te maken en kun je een plan stellen om je doel te realiseren... Maar ik zal je alvast van je wolkje trekken dat wordt een proces van enkele maanden dus weet waar je aan begint!

Op 8% heb je al een sixpack ;)
En als dat niet zo is, wordt het tijd om meer te gaan eten.
Zoals KelvinK zegt, lees de stickies goed door en neem er de tijd voor.. Er is hier niemand die alles kant en klaar aan je gaat geven.
Je zult er wat voor over moeten hebben!

Vergeet de oefeningen voor breede armen en beter borstkas niet

halve rom benchpress en barbel curls in de squat

hey ,
ik ben een jongen van 16 jaar bijna 17jaar , ik weeg 65 kilo en ben 1m86groot
en ik pomp en doe situps thuis ,
maar ik wil graag een goed gespierd lichaam met brede armen en beter borstkas.
ik heb nu gewichten gekocht dus 2 dumbelss en 1 grote baar,
maar ik heb geen bank voor op te liggen dus ik wil graag wat oefeningen
en ook voor buikspieren (sixpack)
kunne jullie me aub helpen

mvg

Zoek een sportschool. Spit heel DBB ondersteboven. Maak een traningschema. Pas je voeding aan en heb geduld. Train/eet/rust strikt.

17 jaar is een mooie leeftijd om te beginnen. Start goed en hou vol. Dan is er zeker goed resultaat te boeken! Maar massa komt je niet aanwaaien.. je moet er wat voor doen ;)

Inb4 ik eet zo veel als ik kan maar ik kom niet aan

Terug
Naar boven