MuscleMeat

18 jaar. 80 kilo 1.74

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
geloof er weer lekker niks van idd

no way dat je met een paar maand trainen 140 benched, verder goede fysiek en kracht.

ben iets langer dan jij en volgens mij zal ik nooit de gewichten in mijn hele leven halen die jij drukt met je 18 jaar dus of je er nou 5 jaar over gedaan hebt of 5 maand, respect maar wees wel eerlijk..

..

Laatst bewerkt:
..

Laatst bewerkt:
goed fysiek voor je 18e

..

Laatst bewerkt:
het is ook niet om af te zeiken, je moet wel goed lezen he;) Het zit hier nou eenmaal vol van de internet helden met 51+ cm armen en ik hou er gewoon van wanneer iemand 100% eerlijk is. Als jij dat bent, dan ben je een bizar powerlift talent. chapeau..

shiit wtfff stikt hier weer van de jaloezie. Als hij zegt dat hij nog mar een paar maanden hard traint dan is dat toch zo. ik weet niet waarom jullie mensen hier zo moeilijk over doen laat t gewoon. Verder indrukwekkende stats voor iemand van 18 en btw de foto's doen het niet meer.

Broertje van Ciko ?

heej carlos hoorde van de week dat je hier wat fotos had gepost dus dacht zal me ook is aan melde

maare voor iedereen die deze jonge man niet gelooft ik train nu een jaar met hem same en sinds dat hij dat v1 schema is gaan volgen is deze jonge gaan groeien als kool

en dat hij meer bankdrukt dan hij squat of deadlift vind ik ook vreemd maar ik heb er met me neus bove op gestaan

..

Laatst bewerkt:
Vraag ik me af of de texel boys het zelfde IP in gebruik hebben xD.
Btw ik zie geen foto's!

naja, mijn bench komt ook in de buurt van m'n deadlift maar heb last van een redelijk gevoelige onderrug dus ik belast hem liefst niet teveel omdat ik er anders serieus pijn aan heb :D

Jaloezieeee!

ben ik dan de enige die ziet dat de 1ste/2de foto's niet overeenkomen met de 3de.

geen tattoo meer te bespeuren op de linker schouder :o

en waar is zijn oorring gebleven? xD

en zn haar van zwart naar "rost" van kleur.

en met zo'n rug zou te standaard al wel wat meer mogen liften. Als je trouwens in competitie lift zou je toch ook denken dat een coach je ook deftig leert deadliften en squatten haha.

als je een kloontje maakt doe het dan goed :)

oja, in 2006 zag hij er zo uit (klik gewoon op die domme kikkers..) :
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/foto-s-76440/

haha, goed gevonden Boto!
In September 2006 schrijft hij het volgende:
"17 jaar
train een jaartje "

En in post 3 zegt hij dat er 5 keer per week word getraint:

"nu weer 5 dage per week"

Post 26:
"5 keer per week 3 kwartier..niet lullen gewoon dom door traine "

Dus hij traint al bijna 3 jaar, wat een warior he:p

En die tattoo is inderdaad wel heel duidelijk verdwenen:roflol:

ben ik dan de enige die ziet dat de 1ste/2de foto's niet overeenkomen met de 3de.

geen tattoo meer te bespeuren op de linker schouder :o

en waar is zijn oorring gebleven? xD

en zn haar van zwart naar "rost" van kleur.

en met zo'n rug zou te standaard al wel wat meer mogen liften. Als je trouwens in competitie lift zou je toch ook denken dat een coach je ook deftig leert deadliften en squatten haha.

als je een kloontje maakt doe het dan goed :)

oja, in 2006 zag hij er zo uit (klik gewoon op die domme kikkers..) :
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/foto-s-76440/

ik zie ook geen tattoo op de 3de foto, dit klopt zeker niet

Terug
Naar boven