XXL Nutrition

18 jaar. 80 kilo 1.74

Beste "Kubus",

Zoals ik al heb getracht uit te leggen, heeft mijn zoon niets beweerd wat niet klopt. Hij heeft het hoogstens wat onhandig geformuleerd.

Dat de foto's uit 2 verschillende periode's kwamen, was al vermeld en het door jullie veronderstelde bedrog (wel - geen tattoo's, dus andere persoon?) is nergens op gebaseerd - het betreft een serie van 3 foto's, waarvan de laatste kort voor de andere twee is gemaakt en in welke tussentijd er een aantal tattoo's zijn gezet.

Verder maakt hij onderscheid tussen "maar wat aanklooien" en serieus trainen en alhoewel dit voor de gemiddelde krachtsporter enigszins frustrerend moet zijn, drukte hij inderdaad al tijdens zijn "aanklooi-fase" met redelijk gemak 125 kilo (ook op het NK).

Dat zijn verzoek om (opbouwende) kritiek vervolgens door wannabee-bodybuilders met bijzonder weinig kennis van zaken, vanachter het veilige toetesenbord van de computer en met gebruikmaking van een alias als leugen en bedrog wordt afgedaan, maakt alleen maar duidelijk dat er toch een aantal zaken in de bodybuildingwereld zijn veranderd.

En voor alle duidelijkheid "Deurkruk"; iemand van 18 die vrij gemakkelijk 140 kilogram en meer kan benchen, heeft echt niet de hulp van zijn papa nodig. Iemand met jou bijschriften en opmerkingen zou sowieso van dit forum geweerd moeten worden.

hakkietexel
carlostexel
Robtexel

???:scratch:

of jullie zijn allemaal erg trots op texel of het is 1 persoon

Texel alert.

En voor alle duidelijkheid "Deurkruk";

Goede grap man, heb je me ook al aangegeven bij de moderators?

Maar ik benoem je officieel tot internetheld juli 2008. Gefeliciteerd, dan mag u nu uitloggen en gaan zeiken op de site van omroep max ofzo.

- Sorry, leesfout van mijn kant
- Ja
- Dank je
- dat niet, wel mijn naam geblokt

welkom op dit forum meneer Texel :hello::wave:

only @ DBB:roflol:

Wat hebben stats eigelijk met het woord bodybuilder te maken. Als iemand zijn "lichaam" "bouwt" voor uiterlijk vertoon heet dit gewoon bodybuilding in mijn (en vele andere) ogen.

lichaam: body
bouwen: building

dit maakt lichaamsbouwer of bodybuilder

Laatst bewerkt:
Beste "Kubus",

Zoals ik al heb getracht uit te leggen, heeft mijn zoon niets beweerd wat niet klopt. Hij heeft het hoogstens wat onhandig geformuleerd.

Dat de foto's uit 2 verschillende periode's kwamen, was al vermeld en het door jullie veronderstelde bedrog (wel - geen tattoo's, dus andere persoon?) is nergens op gebaseerd - het betreft een serie van 3 foto's, waarvan de laatste kort voor de andere twee is gemaakt en in welke tussentijd er een aantal tattoo's zijn gezet.

Verder maakt hij onderscheid tussen "maar wat aanklooien" en serieus trainen en alhoewel dit voor de gemiddelde krachtsporter enigszins frustrerend moet zijn, drukte hij inderdaad al tijdens zijn "aanklooi-fase" met redelijk gemak 125 kilo (ook op het NK).

Dat zijn verzoek om (opbouwende) kritiek vervolgens door wannabee-bodybuilders met bijzonder weinig kennis van zaken, vanachter het veilige toetesenbord van de computer en met gebruikmaking van een alias als leugen en bedrog wordt afgedaan, maakt alleen maar duidelijk dat er toch een aantal zaken in de bodybuildingwereld zijn veranderd.

En voor alle duidelijkheid "Deurkruk"; iemand van 18 die vrij gemakkelijk 140 kilogram en meer kan benchen, heeft echt niet de hulp van zijn papa nodig. Iemand met jou bijschriften en opmerkingen zou sowieso van dit forum geweerd moeten worden.

Is hij zelf niet in staat om zich te verdedigen? Is hij zo overstuur van de kwetsende uitspraken op dbb.com dat hij niet meer kan typen? Wat sneu. Toch lief dat zijn papa hem even komt helpen.

texel infasion.

maar welkom allemaal.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

HAHAHAHA, wat een topic.

2zz0tht.jpg

Beste "Kubus",

Wat een hoop gelul.

Dat je "zoontje" eerst maar eens leert deadliften en squaten voordat hij hier meent het beter te weten. Dan hebben wij bijzonder weinig kennis van zaken...
Dat je trouwens meent dat er zaken zijn veranderd in de bb-wereld omdat er een paar (toegegeven) beginnende bodybuilders commentaar hebben op uw "zoon" zegt in feite al genoeg over uw perceptie.

Bovendien kan het best zijn dat hij op korte tijd die tattoo heeft laten zetten, maar heeft hij dan opeens ook een oorring genomen en zijn haar geverfd? :eek:

Niemand aan dat gewicht kan (op die leeftijd én met redelijk gemak) in de aanklooifase zo'n gewicht pressen, of is dit ook weer slecht geformuleerd? :rolleyes:

@Robtexel;

Je kan hier nu allemaal wel komen zeuren over de negatieve berichten die als reactie worden geplaatst op jouw zoon zijn post, die hij overigens zelf heeft veroorzaakt door de informatie op een onduidelijke manier weer te geven. Maar zelf ben je ook heel erg kinderachtig en onvolwassen bezig door mensen die in jouw ogen geen bodybuilder zijn doordat ze in verhouding tot hun lengte te weinig wegen af te schilderen als wannabe-bodybuilders terwijl ze er misschien nog hard voor aan het werken zijn om hun doel te bereiken.

ik citeer;
'' Los van het feit dat ik me afvraag waar iemand met een lichaamsgewicht van 72 kilo bij een lengte van 1.78 de moed vandaan haalt om zichzelf "bodybuilder" te noemen en andere mensen zo negatief tegemoet te treden - bij zulke stats zou ik niet eens durven posten ''

Dat is gewoon ronduit kinderachig om op zo’n manier te reageren als je een man van 50 bent die claimt dat de reacties op de post van jouw zoon negatief en incorrect zijn.

En dan ook nog eens in de mond durven nemen;
Dat het zoals eerder vermeld ''wannabe-bodybuilders'' zijn met bijzonder weinig kennis van zaken, vanachter het veilige toetesenbord van de computer en met gebruikmaking van een alias.

Ten eerste heb jij helemaal geen weet van de kennis die zij van bodybuilding hebben.
En ten tweede ben je zelf ook maar veilig achter het toetsenbord van je PC met gebruikmaking van misschien je echte naam of ook een alias, daar kan ik niet over oordelen.

Je kan dit beter op een normale manier oplossen dan hun ook persoonlijk aan te vallen, tenzij je er niet op uit bent het op te lossen.

echt ik lach me kapot, ik hoorde een keer een verhaal van mn broertje dat die sprak met een gast van texel (geloof samen vakantiebaantje) met exact de zelfde stats, leeftijd en je raad t nooit: ook 140 kg banken.

later is uitgekomen dat ie niet eens in de buurt daarvan kwam(nog niet eens in de buurt van 100.)
weet niet of t dezelfde gast is maar t verhaal lijkt er heel erg op:).

anyways, moet ik zeggen dat 3 gasten plots registreren met allemaal texel in de naam vlak nadat ons patsertje hier word geowned.

en welke kinderachtige pa komt zelf hier dan nog eens rondklieren met kinderachtige opmerkingen(weet ie uberhaubt wel wat bb inhoud?)
iemand van 50 zou beter moeten weten, als het echt een pa van 50 is :roflol:

als je t mij vraagt: kloontjes alert.

Terug
Naar boven