Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow brother, papa erbij halen omdat je gepest wordt op internet...

Grappig, is iedere bezoeker van dit forum 18 jaar, 1.74 en 80 kg, of is dit 1 grote familie?

hallo medebodybuilders.
ben vrij nieuw hier en sinds een paar maande aan het traine!
dacht ook ik post me foto's eens!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
bankdruk 140
deadlift 130
sqaut 130
Vaak kunnen mensen minstens 1,5 keer het gewicht deadliften dat ze benchen, soms wel 2 of zelfs 2,5 keer zoveel.

Je hebt mijn log gelezen. Thnq![]()
Weet je wat het gewoon is, jij en je zoon snappen gewoon niet dat je op een forum eerlijk moet zijn.
Je zoon zegt dat hij een paar maandjes bezig is en dan laat hij foto's zien waarvan wij denken dat het om zijn huidige staat gaat. Maar de foto's komen daadwerkelijk uit 2 heel verschillende periodes. Eentje kwam uit 2006 en de andere uit 2007. Op deze manier geeft hij ten eerste al niet de juiste informatie bij de foto's. En ten tweede is dat niet net een paar maandjes bezig zijn.
Als je zoon nou gewoon eerlijk was geweest vanaf het begin was het een heel ander topic geweest. Weet zeker dat hij veel lovende woorden had gehad, want het fysiek van de foto's was echt niet verkeerd.
Oja, nog succes met het trainen he!