XXL Nutrition

18 jaar. 80 kilo 1.74

Puik werk CSI - DBB :). Textbook n00b rape.

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
Ow brother, papa erbij halen omdat je gepest wordt op internet...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie kikker.

Had al van de eerste post door dat dit gwn niet klopte :D

wrm heb je al je berichten gedeleted???

Ach, ach..

Was eerste niet van plan er nog veel woorden aan te wijden, gezien de negatieve sfeer in dit forum/topic, maar wil er toch nog wel iets over kwijt; "leden" als Modric en Kubus 86 horen niet op een forum als dit en ik heb dit ook aan de Moderator doorgegeven.

Los van het feit dat ik me afvraag waar iemand met een lichaamsgewicht van 72 kilo bij een lengte van 1.78 de moed vandaan haalt om zichzelf "bodybuilder" te noemen en andere mensen zo negatief tegemoet te treden - bij zulke stats zou ik niet eens durven posten - is hun inbreng totaal niet terzake doende en blijft steken in de sfeer van een ranzige chatbox-sessie. Jammer.

Mede hierdoor heb ik mijn zoon aangeraden hier weg te blijven en zijn post te deleten.

Je hebt mijn log gelezen. Thnq:p :D

Weet je wat het gewoon is, jij en je zoon snappen gewoon niet dat je op een forum eerlijk moet zijn.
Je zoon zegt dat hij een paar maandjes bezig is en dan laat hij foto's zien waarvan wij denken dat het om zijn huidige staat gaat. Maar de foto's komen daadwerkelijk uit 2 heel verschillende periodes. Eentje kwam uit 2006 en de andere uit 2007. Op deze manier geeft hij ten eerste al niet de juiste informatie bij de foto's. En ten tweede is dat niet net een paar maandjes bezig zijn.
Als je zoon nou gewoon eerlijk was geweest vanaf het begin was het een heel ander topic geweest. Weet zeker dat hij veel lovende woorden had gehad, want het fysiek van de foto's was echt niet verkeerd.

Oja, nog succes met het trainen he!

Je hebt mijn log gelezen. Thnq:p :D

Weet je wat het gewoon is, jij en je zoon snappen gewoon niet dat je op een forum eerlijk moet zijn.
Je zoon zegt dat hij een paar maandjes bezig is en dan laat hij foto's zien waarvan wij denken dat het om zijn huidige staat gaat. Maar de foto's komen daadwerkelijk uit 2 heel verschillende periodes. Eentje kwam uit 2006 en de andere uit 2007. Op deze manier geeft hij ten eerste al niet de juiste informatie bij de foto's. En ten tweede is dat niet net een paar maandjes bezig zijn.
Als je zoon nou gewoon eerlijk was geweest vanaf het begin was het een heel ander topic geweest. Weet zeker dat hij veel lovende woorden had gehad, want het fysiek van de foto's was echt niet verkeerd.

Oja, nog succes met het trainen he!

+1

hier komen liegen dat ie een paar maanden traint en in zijn topic in 2006 traint ie al een jaartje

Terug
Naar boven