AndroidHealthClinic

19 jaar .. Progressie 1 jaar en 10 maanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
waar is jouw tattoo man ???

jij hebt veel met de fiets gereden !

32kg dumbbell (shoulder) press isn't that special ... :D

Strong attentionwhoring in progress.

Of ik mirin ben? JA.. of ik wat ga zeggen.. NEE.. of ik nu 1000x harder ga trainen dan voorheen? JA.. GET SHREDDED OR DIE MIRIN''

****** ziek.

Ik denk dat sommige mensen hier beter hun mond kunnen houden.. dit is een bodybuilding forum vergelijk jouw eigen fysiek met die van hem en je weet genoeg, en dat ook nog eens in 2 jaar. Ik kom niet meer terug op dit forum totdat ik wat heb bereikt.

30ts8qu.gif

Niets anders dan te zeggen dat je voor velen een streefwaardig fysiek hebt.

looking good.

zoals ik eerder zei, mirin chest.

ziet er goed uit, maar op elke foto zie je er totaal anders uit :p ook in je filmpje vind ik

Filmpje doet het niet btw?

nice fysiek zeker!
maar bescheidenheid siert de mens...

• Topic Starter Topic Starter
is nep in zn vakantie foto's zie je een tattoo op de rechter kant van zijn borst ( 0:53)
en op de foto van and this how i look now 89kg + zie je geen tattoo meer op 1:03
henna tattoo... ; ) en dat filmpje is van januari 2012 .. heb mn tattoo sinds mei 2012.

Hahahahahahahah yesssssssssssssss nog een topic. :D:D:D:D:D
*grabs popcorn*

• Topic Starter Topic Starter
speciaal voor jou een foto van mn chest gemaakt.. waar je de tatooo ziet.
http://i46.tinypic.com/2e3pp55.jpg

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 23:19 ----------

Had in je vorig topic al gezegd dat je een nice fysiek hebt enz en dat de meeste hier gewoon jaloers zijn maar waarom maak je nu het zoveelste topic aan over je fysiek? Iedereen heeft je fysiek gezien, post anders over een half jaar of een jaartje nieuwe foto's, dan is er meer vooruitgang.
ik post gewoon een topic wie ook gewoon blijft.. zodat ik deze altijd kan uploaden met belangrijke dingen.. zoals nu.. mijn bulk. moet toch een begin foto van mn bulk hebben ; )
post elke maand 1 foto met dezelfde pose ; )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wel een goed fysiek! Ik moet misschien ook eens beginnen kuren :dunno:

zou je je trainings schema en oefeningen die je doet eens willen plaatsen. als ik dit ooit bereik ben ik tevreden echt nice! ga zo door man. greetz

Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.

Fysiek is goed... Haters gotta hate :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven