Timmeh129
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan beter zijn kuurschema vragen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=6fPQG7-TNZE

komop man... je bent geen funny guy... je bent 18 jaar oud... toen ik begon met fitness had ik jou fysiek al... ik wou het gewoon niet doen.. maar jou chest op je avatar.. lijkt gewoon of ik jou heb getit****t... ga niet popie jopie doen op deze topic.. stuur desnoods een private message wie jij wilt accussen of zeggen of die ''mad'' is of niet ... grow up.http://www.youtube.com/watch?v=6fPQG7-TNZE
wait wut
edit:
*ziet pic van painisgain toen ie 19 jaar was*
http://www.youtube.com/watch?v=LMvskjw_GTU
En nu terug OT!!!!!!
waardeer ik ; ) thxdoor mensen zoals jullie wordt dbb verziekt, gedraag je wat volwassener en naar je leeftijd, who cares of hij dit natty heeft gehaald of niet? gewoon dikke res[ect dat hij eht zo ver heeft geschopt imo![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]komop man... je bent geen funny guy... je bent 18 jaar oud... toen ik begon met fitness had ik jou fysiek al... ik wou het gewoon niet doen.. maar jou chest op je avatar.. lijkt gewoon of ik jou heb getit****t... ga niet popie jopie doen op deze topic.. stuur desnoods een private message wie jij wilt accussen of zeggen of die ''mad'' is of niet ... grow up.
Ik heb toch nooit ergens beweerd dat hij een slecht fysiek heeft? Integendeel zelf.door mensen zoals jullie wordt dbb verziekt, gedraag je wat volwassener en naar je leeftijd, who cares of hij dit natty heeft gehaald of niet? gewoon dikke res[ect dat hij eht zo ver heeft geschopt imo![]()
komop man... Je bent geen funny guy... Je bent 18 jaar oud... Toen ik begon met fitness had ik jou fysiek al... Ik wou het gewoon niet doen.. Maar jou chest op je avatar.. Lijkt gewoon of ik jou heb getit****t... Ga niet popie jopie doen op deze topic.. Stuur desnoods een private message wie jij wilt accussen of zeggen of die ''mad'' is of niet ... Grow up.
Ik heb nooit iemand afgekraakt? En waar heb ik in dit topic verwijst naar Arnold Schwarzenegger?Arnodsi, ik heb je pics bekeken, je mag iemand pas afkraken als je op zijn minst een soortgelijk physique hebt. Jij hebt het physique van een man van 50 jr. Hoe durf je een psuedoniem te gebruiken met ook maar de kleinste verwijzing naar Arnold Schwarzenegger. Shame on you. Oja en ik geef commentaar op je omdat mijn physique beter is, anders had ik het niet gedaan!
ik gebruik al jaren deze nickArnodsi, ik heb je pics bekeken, je mag iemand pas afkraken als je op zijn minst een soortgelijk physique hebt. Jij hebt het physique van een man van 50 jr. Hoe durf je een psuedoniem te gebruiken met ook maar de kleinste verwijzing naar Arnold Schwarzenegger. Shame on you. Oja en ik geef commentaar op je omdat mijn physique beter is, anders had ik het niet gedaan!
Ik maak voor de 4e x een topic.. omdat ik wil dat mensen mijn progressie kunnen gaan volgen.. gewoon de mensen wie dus echt meekijken hoe ik groei.. en wat ik eet etc... mensen wie hulp nodig hebben met voeding/training en het groeien uiteraard. die wil ik dan ook zo graag mogelijk helpen... en als jij en een paar andere met van die MISC gifs aankomen zetten .. wat kapot lame is .. verneuk je mijn topic...[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 22:57 ----------
Ik heb toch nooit ergens beweerd dat hij een slecht fysiek heeft? Integendeel zelf.
Ik snap gewoon niet waarom OP al stuk of 3-4 topics heeft aangemaakt terwijl die altijd op slot gaan. Die gaan op slot met een reden ...
Goed fysiek, maar imo een aandachtsh**r
Ik maak voor de 4e x een topic.. omdat ik wil dat mensen mijn progressie kunnen gaan volgen.. gewoon de mensen wie dus echt meekijken hoe ik groei.. en wat ik eet etc... mensen wie hulp nodig hebben met voeding/training en het groeien uiteraard. die wil ik dan ook zo graag mogelijk helpen... en als jij en een paar andere met van die MISC gifs aankomen zetten .. wat kapot lame is .. verneuk je mijn topic...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 22:57 ----------
Ik heb toch nooit ergens beweerd dat hij een slecht fysiek heeft? Integendeel zelf.
Ik snap gewoon niet waarom OP al stuk of 3-4 topics heeft aangemaakt terwijl die altijd op slot gaan. Die gaan op slot met een reden ...
Goed fysiek, maar imo een aandachtsh**r

oh dan heb ik dat niet gelezen, maar zijn topics worden gesloten omdat er zoveel mensen zijn die gwn trollen, haten dat op een gegeven moment moet dat stop worden gezet door een Moderator en dat kan alleen als de topics wordt gesloten. Verder denk ik niet dat de Moderators zijn topics sluiten omdat hij misschien niet natty is of wat dan ook. Dus kort samen gevat, laat deze jongen gewoon zijn topic plaatsen, reageer met je kritiek/commentaar volg en/of verlaat de thread en klaar! that's it, toch?![]()
wat een gelul, als je een beetje buff bent mag je meteen de aandachtsh**r uithangen? je wint elk argument enkel omdat je buffer bent ja?
dit is gewoon een +1 ; )oh dan heb ik dat niet gelezen, maar zijn topics worden gesloten omdat er zoveel mensen zijn die gwn trollen, haten dat op een gegeven moment moet dat stop worden gezet door een Moderator en dat kan alleen als de topics wordt gesloten. Verder denk ik niet dat de Moderators zijn topics sluiten omdat hij misschien niet natty is of wat dan ook. Dus kort samen gevat, laat deze jongen gewoon zijn topic plaatsen, reageer met je kritiek/commentaar volg en/of verlaat de thread en klaar! that's it, toch?![]()