- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
een keeper pakt hooguit 3 tot 6 punten voor je team..voor de rest is het echt de verdienste van je verdediging.
Ik kan me herinneren dat er zo'n 3 jaar geleden een Braziliaanse keeper bij PSV op goal stond, met daar voor een matige verdediging.
---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------
Wielaert, Sno en Barinogwat worden uit de selectie gelaten voor de wedstrijd tegen Benfica... voor hen is het dus waarschijnlijk duidelijk dat ze niet of weinig meer aan spelen toekomen
.
Lugano zou denk ik bruikbaar zijn voor Ajax, bikkelhard, goed inzicht, redelijk snel en transfervrij !...probleem echter is dat die jongen centraal speelt en daar heb je dus Oleguer, Aldeweireld en Wielaert voor, een van deze gasten zou dus eerst een andere werkgever moeten vinden...
Voor Oleguer is er trouwens nog steeds interesse van Galatasaray, verdient rond de € 2 miljoen en kan eventueel nog € 2,5 miljoen opbrengen dus zou hij van mij best weleens in Turkije mogen gaan kijken.
Ik zie liever Oleguer spelen dan Wielaert.
FC Porto heeft trouwens aangegeven niet in Keirrison geinteresseerd te zijn, en AS Roma heeft ook afgehaakt, die willen liever Voronin van Liverpool. De weg naar Ajax lijkt dus open voor Keirrison.
Laatst bewerkt:

... voor hen is het dus waarschijnlijk duidelijk dat ze niet of weinig meer aan spelen toekomen
.
.
- Ongelofelijk.
, waarvan er zeker 30 niet eens het niveau van de eerste divisie haalden.
...Jol speelt nog steeds niet met een vaste basis en heeft er totaal geen lijn in gekregen...heeft te
.
....zie in hem wel een bruikbare wissel.
.