Ik vond Sulejmani trouwens goed en fit ogen! Lekker snel en sterk in de duels. Hopelijk kan hij deze lijn doortrekken onder Jol!
Ik vond het overigens positioneel ook echt een zooitje op het middenveld bij Ajax. Jongens bewegen slecht zonder de bal en lopen elkaar vaak in de weg. Na een pass blijven staan, of na een pass naar de bal lopen

- Heb ook geen enkele goede steek of breedtepass gezien. Voorin zie je dat de jongens een stuk slimmer en beter bewegen. Combinatiespel is af en toe vloeiend en vanaf de vleugels komt ook actie. Al vind ik niet dat Ajax in een 4-3-3 moet spelen. Daar hebben ze niet het materiaal voor.
Vooralsnog zet ik al m'n geld op AZ. Als die zo blijven knallen, dan hoop ik dat ze overwinteren in de CL. Dat zou echt vet zijn. Ajax komt echt niet verder dan een 3e plek. PSV 2e. Twente zal wel 4e worden, al hoop ik stiekem dat Utrecht het ook goed gaat doen.
Mijn opstelling voor Ajax zou er zo uitzien:
Stekelenburg, vd wiel, oleguer, alderweireld, atouba, de zeeuw als verdedigende middenvelder, sulejmani rechtshalf/buiten, emanuelson linkshalf/buiten. aisatti achter suarez.
dus eigenlijk een soort schuivende ruit op het middenveld.
jullie?