MuscleMeat

1e aankoop Ajax bijna rond

Ben je nu gewoon zo dom? Of doe jeje alleen maar zo dom voor? Waar lees jij dat ik Ajax-supporter ben? Ik ben niet NU voor AZ, ik ben gewoon AZ-supporter. Vroeger nog vaak zat in de Hout gezeten. Omdat ik nu toevallig in Rotterdam woon moet ik volgens jou redenatie ook maar gelijk fan worden van Feyenoord of Sparta?

Als ajacied ben ik in mijn jaren in Rotterdam geregeld naar Sparta gegaan. De Kuip was weer een stapje te ver! (Rotterdam zuid..)

Dit is sowieso een geniaal topic. Transfers van Ajax bespreken. Enige wat jullie tot nu toe hebben aangetrokken is een blessuregevoelige negroide linksback uit Hamburg, die voor 1.5 miljoen per jaar op de begroting komt drukken. Men zou verwachten dat de wereldberoemde Ajax-opleiding wel zelf een fatsoendelijke linksback kan opleiden. Maar niks van dit alles. Maar toen kwam jullie grootste slag: Jeroen Verhoeven. Die man hoort thuis in Josti-band en niet in de ere-divisie. Laten weer eerlijk zijn, het is niet ondenkbaar dat jullie volgend jaar in de situatie komen dat DIT bij jullie onder de lat staat:

http://www.youtube.com/watch?v=9wAtvOsJAyw

Wat een haat toch weer, typerend. Waarom maak je je niet ff druk over de topaankopen van AZ of over Erik Heijblok?

Dit is sowieso een geniaal topic. Transfers van Ajax bespreken. Enige wat jullie tot nu toe hebben aangetrokken is een blessuregevoelige negroide linksback uit Hamburg, die voor 1.5 miljoen per jaar op de begroting komt drukken. Men zou verwachten dat de wereldberoemde Ajax-opleiding wel zelf een fatsoendelijke linksback kan opleiden. Maar niks van dit alles. Maar toen kwam jullie grootste slag: Jeroen Verhoeven. Die man hoort thuis in Josti-band en niet in de ere-divisie. Laten weer eerlijk zijn, het is niet ondenkbaar dat jullie volgend jaar in de situatie komen dat DIT bij jullie onder de lat staat:

http://www.youtube.com/watch?v=9wAtvOsJAyw

In principe ben ik het met je eens dat je een linksback zelf op moet leiden maar er kan een situatie zijn dat je er geen een hebt die capabel is..dan moet
je kopen. Atouba is een slimme slag geweest hoor, die € 1,4 salaris is een schijntje gezien hij voor niets bij Ajax binnen kwam. Spelers van dat kaliber
zitten kwa salaris rond de € 1 miljoen en kosten doorgaans iets tussen de € 4 a 5 miljoen;). Verhoeven is idd een geweldige blunder, die Jol aan te rekenen is, dat kost Ajax over 3 jaar gezien € 1 miljoen (transfer + salaris):eek:..terwijl je met Padt en Bizot twee talentvolle keepers in huis hebt die makkelijk de rol van 3e doelman kunnen vervullen.

Zorgelijk vindt ik nog steeds de aanwezigheid van Rommedahl, Barinogwat, Ogararu, Luque, Manucharyan etc....wordt je hen kwijt, dan financier je die
transfer van De Zeeuw en hou je nog minimaal een miljoen over.

Heeft uberhaupt iemand hier een seizoenkaart van Ajax? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ben je nu gewoon zo dom? Of doe jeje alleen maar zo dom voor? Waar lees jij dat ik Ajax-supporter ben? Ik ben niet NU voor AZ, ik ben gewoon AZ-supporter. Vroeger nog vaak zat in de Hout gezeten. Omdat ik nu toevallig in Rotterdam woon moet ik volgens jou redenatie ook maar gelijk fan worden van Feyenoord of Sparta?

Laten we eerlijk zijn, zowel in Italie als gister was Ajax veruit de mindere tegenover Fiorentina. Die Italianen hadden beide wedstrijden moeten winnen. Ze waren op alle fronten superieur aan Ajax. Alleen al omdat er lijn in hun spel zit, het is leuk om naar te kijken. Dit kun je bij Ajax toch neit zeggen. Ik vind het een waardeloos elftal. Dat hele Ajax. Zit geen idee achter. Ze hebben neit eens een spits momenteel. Hopen alleen op die ene bevlieging van Suarez of zoals gister weer van Leo. Waardeloze fantasieloze middenvelders: Gabri, Enoh, Lindgren, Anita...kots kots, is toch allemaal 3x niks. Emanuelson gaat mijn hart ook neit sneller van kloppen. Wat is die man nu? Linksback? Linkermiddenvelder Linkerspits? Wie het weet mag het zeggen...

En nee, ik ben geen Feyenoorder, ik kom niet eens uit rotjeknor. Ik constateer dit als neutrale voetballiefhebber. Ben er ook zeker van dat Ajax dit seizoen geen prijs zal pakken met dit elftal. Marseille stoot Ajax zeker weten uit de Uefa-cup, Kampioensschap kunnen ze ook al vergeten, en Volendam heeft ze al uit de beker gekicked.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f201/winnaar-uefa-cup-2008-2009-a-200030/index4.html

Als je liegt moet je het wel goed doen he teletekst supporter:roflol:

Keirrison zou kicke zijn.

Zeker, maar die zal wel naar Porto gaan, te lui om Nederlands of Engels te leren.

Dat vrees ik ook :) En buiten dat, Jol heeft aangegeven 4-4-2 te willen gaan spelen, met in ieder geval Suarez voorin. Ik neem aan dat de man naast Suarez dan Cvitanich is, of anders Sulejmani. Als Ajax Keirrison erbij krijgt, en die zal dan toch moeten spelen, zal die naast Suarez in de spits moeten.

Als het een supertalent is, mag hij natuurlijk altijd komen. Maar Ajax kan volgens mij beter eens informeren bij Barcelona naar Cacares of Henrique.

Dat vrees ik ook :) En buiten dat, Jol heeft aangegeven 4-4-2 te willen gaan spelen, met in ieder geval Suarez voorin. Ik neem aan dat de man naast Suarez dan Cvitanich is, of anders Sulejmani. Als Ajax Keirrison erbij krijgt, en die zal dan toch moeten spelen, zal die naast Suarez in de spits moeten.

Als het een supertalent is, mag hij natuurlijk altijd komen. Maar Ajax kan volgens mij beter eens informeren bij Barcelona naar Cacares of Henrique.

Ajax en Az onderhandelen volgende week verder m.b.t. De Zeeuw;).
Keirrison is bruikbaar, ik weet niet of er nog onderhandelingen plaats gaan vinden tussen Ajax en River Plate m.b.t. Cvitanich...dat zou de interesse van Ajax in Keirrison verklaren, anders kan hij beter naar FC Porto gaan;).

Ook vandaag nog steeds geen nieuws m.b.t. eventuele transfers van Luque,
Ogararu, Rommedahl, Barinogwat, Bodul etc.:(, vandaar dat het e.a. met De Zeeuw ook vooruit geschoven is;).

Ik hou iet genoeg van voetbal om elk weekend mn tijd te wasten in een stadion.

Demy de Zeeuw krijgt zijn gewenste transfer naar Ajax. De Amsterdammers hebben voldaan aan de vraagprijs van AZ, dat een bedrag van ongeveer 7,5 miljoen euro ontvangt voor de 26-jarige international.

De Zeeuw gaat bij Ajax een contract tekenen voor vier seizoenen. De middenvelder had zelf al aangekondigd naar de Arena te willen verhuizen. Nadat vorige zomer een transfer naar Hamburger SV al was mislukt, kon De Zeeuw niet langer de motivatie opbrengen voor AZ te blijven spelen.

De Zeeuw speelde vier seizoenen in Alkmaar. AZ betaalde in de zomer van 2005 slechts een ton om de middenvelder over te nemen van Go Ahead Eagles. In Alkmaar groeide De Zeeuw al snel uit tot basisspeler en hij haalde bovendien het Nederlands elftal.

Ik ben benieuwd, wel een goede aankoop. Hij heeft bepaalde kwaliteiten die Ajax nog niet bezat op het middenveld.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben benieuwd, wel een goede aankoop. Hij heeft bepaalde kwaliteiten die Ajax nog niet bezat op het middenveld.

De Zeeuw is een aardige voetballer. Maar als je Gabri, Lindgren, Vertonghen, Enoh, Emanuelson, Aisatti, Anita en Sno al hebt op het middenveld ben ik benieuwd wat Jol gaat doen. Lindgren zit niet bij de wedstrijdselectie vanavond. Sno wel?

Enoh en Gabri doen niet onder voor De Zeeuw. Maar ik denk dat Jol hem vooral gehaald heeft omdat hij voornamelijk 4-4-2 gaat spelen.
Op links: Urby
Op rechts: Enoh of Gabri
Controlerend: Demy met Vertonghen als stand-in
Achter de spitsen: Aisatti of Sulejmani

Ik hoop dat ajax nog een echte nummer 9 haalt. En een linksbenige centrumverdediger.

Volgens de Uruguyaanse krant [Link niet meer beschikbaar] heeft Ajax belangstelling voor de 18-jarige centrumverdediger Sebastian Coates. Ajax zou zich officieel gemeld hebben, maar zijn club National Montevideo heeft er nog niet op gereageerd.

De 1.96m lange rechtsbenige verdediger debuteerde in mei 2009 voor Nacional en staat tot medio 2011 onder contract. Hij speelde elf wedstrijden en scoorde drie keer. Nacional bezit 70 procent van de transferrechten. De overige dertig procent is in handen van investeerders.

What the hell? We hebben Wielaert en Olegeur als voor rechts in het centrum. Jol ziet het volgens mij echt niet zitten in Robbie.

Demy erbij is een super aankoop als je het mij vraagt. op het middenveld had je vorig jaar alleen maar kleine technische jongens. nu staat er een redelijk "grote" goeie voetballer tussen die een bal bij zich kan houden, goeie passes kan geven en nog inzicht heeft in het spel. als je daarnaast de snelle en behendige aissati neerzet en het liefst gabri als harde werker ernaast.

heb je wat mij betreft een goed middenveld. ik blijf alleen zeggen dat ze een goede spits nodig hebben. Cvitanich is een leuke speler maar niet goed genoeg voor ajax naar mijn idee. Hopelijk heb ik ongelijk en legt hij er 35 in dit seizoen.

Ik heb er zin in! weer lekker op zondag langs de lijn zitten, genieten van het voetbal en je kapot irriteren aan de slechte arbitrage ;)

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Heeft uberhaupt iemand hier een seizoenkaart van Ajax? :roflol:

tuurlijk!

Terug
Naar boven