- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Verhoeven
De Jong mag van mij wel bij de selectie blijven, is een van de weinige creatieve mensen op het middenveld. De rest mag van mij direct verkocht worden, en Anita en Bodul verhuren. Er moet toch ergens een club zijn die deze spelers wil, of is alleen Ajax zo dom?Misschien kunnen we er een aantal aan Fortuna schenken, die zoeken nog spelers hoorde ik.
---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------
Die zou ik ook houden als ik Jol was, enige spits in de selectie achter Cvitanich. Maar Jol ziet hem blijkbaar liever elders ervaring opdoen.
Met het aanstaande vertrek van Suarez (winterstop of komend seizoen), lijkt het me dat je nog iemand na Cvitanich moet hebben. Waarom weer een smak geld op tafel leggen voor een exotische faler, terwijl je ook een mega-talent in huis hebt? Als er een ding is wat is bewezen, is dat Ajax talenten moet kopen (of uit de eigen opleiding moet halen) en geen over-the-hill ex-vedetten.

Misschien kunnen we er een aantal aan Fortuna schenken, die zoeken nog spelers hoorde ik.
.
..maar, ja... Ajax hoopt denk ik op de generatie daar achter, heel veel jongens haalden met de onder de 17 de EK-finale, daar lopen een 3-tal spelers die Ajax 1 op zeker zullen halen, waaronder een spits.