AndroidHealthClinic

1e aankoop Ajax bijna rond

Laat Lugano dan toch zitten waar hij nu zit en geef huntelaar een salaris van 4,5 miljoen euro.

Is een spits die goed is voor 30-40 doelpunten per seizoen.

Die speelt 1-2 jaar terug bij Ajax en dan is hij terug weg. Is gewoon een klasse te sterk voor de nederlandse competitie..

Hij zou de extra investering meer dan waard zijn.

Real had een bod geaccepteerd van 18, ik denk dat 15 miljoen een realistisch doel is aangezien we toch al redelijk laat zijn op het transferseizoen.

Met Huntelaar zijn ze aan het onderhandelen....wat er nu naar buiten komt is politiek;). Huntelaar en Real moeten iets water bij de wijn doen en dan is het haalbaar maar daarover zijn ze dus nu bezig.

Luque heeft Ajax niet definitief verlaten, Malaga gaat hem een jaar huren van Ajax maar hij blijft onder contract bij Ajax en daar zullen ook de transferrechten blijven liggen. Malaga dacht hem voor een appel en een ei binnen te halen (meer is hij ook niet waard:D)....

Met Huntelaar zijn ze aan het onderhandelen....wat er nu naar buiten komt is politiek;). Huntelaar en Real moeten iets water bij de wijn doen en dan is het haalbaar maar daarover zijn ze dus nu bezig.

Luque heeft Ajax niet definitief verlaten, Malaga gaat hem een jaar huren van Ajax maar hij blijft onder contract bij Ajax en daar zullen ook de transferrechten blijven liggen. Malaga dacht hem voor een appel en een ei binnen te halen (meer is hij ook niet waard:D)....

haha:D
Ja man, is mss wel de grootste miskoop van Ajax de laatste jaren.
Als je ziet wat hij verdient.. Daar konden terecht een paar spelers in het verleden niet mee lachen.
Ik denk dat Huntelaar zelf veel liever naar Ajax zou komen dan naar Tottenham te gaan. Is denk ik één van de weinige spelers die nog echt weet wat clubliefde is. Als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld een rafael van der vaart.. Hsv wilt je dan terug, nee,gaat hij ff lopen zeiken over zen salaris, triest. Wat maakt het nu uit of je 5 miljoen of 3 miljoen euro verdient? Als ik hem was zou ik vooral willen spelen.

Ik denk dat vd Vaart nu zelf ook eindelijk doorheeft dat 'ie nooit gaat spelen bij Real. Ik neem aan dat 'ie ook gewoon terugkeert bij HSV. Of liever nog: Ajax.

Ik denk dat vd Vaart nu zelf ook eindelijk doorheeft dat 'ie nooit gaat spelen bij Real. Ik neem aan dat 'ie ook gewoon terugkeert bij HSV. Of liever nog: Ajax.

Zou nice zijn, Van Der Vaart en Huntelaar terug :D

Vrees alleen dat jullie daar een beetje financieel voor tekort gaan komen. één van de twee terug zou al fantastisch zijn.
Ajax had gewoon nooit Sulemanji voor dat bedrag mogen kopen.
Al moet ik zeggen dat ze een geschifte prijs voor vermaelen hebben gekregen:D

Ik ben eens benieuwd wat Ajax dit seizoen in de EL gaat forceren, ze zouden best wel eens ver kunnen raken.

Ajax neemt wellicht op korte termijn afscheid van Dario Cvitanich. De spits staat in de nadrukkelijke belangstelling van River Plate en Boca Juniors.

Met name Boca Juniors is naarstig op zoek naar een spits. Trainer Alfio Basile zoekt een opvolger voor Rodrigo Palacio. Volgens Télam moet Boca eerst een speler verkopen voor het er één kan halen.

Daarom is in Argentinië het gerucht de kop opgestoken dat Cvitanich gehuurd gaat worden door Boca Juniors. Hij zou dan in een deal betrokken worden met Juan Forlín die door de Amsterdammers wordt begeerd.

Als Ajax Huntelaar kan krijgen, zou dit goed nieuws zijn.

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Malaga haalt hem alsnog voor een appel en een ei. Ze huren hem nu een jaar, en ik mag voor Ajax hopen tegen 100% salaris. Maar na dit seizoen loopt zijn contract af, en is hij dus transfervrij op te halen, waardoor Ajax alsnog niks krijgt. Als Malaga hem huurt tegen bijvoorbeeld 50% van zijn salaris, is Ajax nog harder genaaid.

Als Vd Vaart én Huntelaar terugkomen wordt Ajax zeker kampioen. Het enige wat ze dan nog missen is een goede verdediger.

River Plate bereid een een bod van zo'n € 6,5 miljoen voor m.b.t. Cvitanich en zullen zich waarschijnlijk komende dagen gaan melden bij Ajax:cool:...ik denk dat als ze er 6 a 7 ton bij doen, dat de deal van de grond komt.

Verder hebben Malaga, Osasuna en een club uit de Verenigde Arabische Emiraten zich gemeld om te gaan onderhandelen over Luque...Galatasaray
kijkt op de achtergrond nog mee.

Zou mooi zij als het e.a. van de grond kan komen, mooie start om nog een aantal spelers kwijt te raken. Het aantrekken Berg van FC Groningen voor de spitspositie zou dan een logische stap zijn, FC Groningen is nog steeds niet rond met HSV en ik denk dat als Ajax € 8,5 miljoen contant neer telt + b.v. groningen laat mee profiteren (5%) bij door verkoop, is het rond.

Al mogen ze van mij ook eerst gaan testen met die spits van Ajax Cape Town en Parker (die nog niet rond schijnt te zijn met FC Twente).

Dit is mijn post van 14-7 j.l;)....wist dat ze al een tijdje op de achtergrond zaten maar zo waren er verschillende redenen bij Ajax en River Plate, bij Ajax zijn ze niet zo weg van hem dus als er zich mogelijkhden aandienen (waar ze al een tijdje druk mee waren) mag hij dus weg...:cool:.

Als Vd Vaart én Huntelaar terugkomen wordt Ajax zeker kampioen. Het enige wat ze dan nog missen is een goede verdediger.

Denk dat Ajax sowieso kampioen gaat worden.
Is de enige ploeg die echt de intentie heeft om zijn ploeg te versterken.
De middelen er voor heeft en het ook gewoon echt gaat doen.

Martin Jol neemt Oleguer en Rasmus Lindgren niet mee naar Groningen voor de seizoensouverture tegen FC Groningen. De twee zijn fit, maar behoren desondanks niet tot de negentienkoppige selectie die volgens de officiële website van de Amsterdammers naar het noorden afreist voor het eerste duel van het nieuwe seizoen.

Behalve Oleguer en Lindgren is ook Gabri niet van de partij tegen de ploeg van Ron Jans. De Spanjaard mist het eerste competitietreffen vanwege een pijnlijke achillespees. Vrijdag werd al bekend dat Demy de Zeeuw en Thimothée Atouba wél de reis naar Groningen maken en dat in ieder geval De Zeeuw verzekerd is van een basisplaats.

Oleguer moet in de pikorde van Jol drie man voor zich laten op de plek van centrale verdediger; Rob Wielaert, Toby Alderweireld en Jan Vertonghen. Op de eerder genoemde Gabri na beschikt Jol over een fitte selectie voor het treffen met FC Groningen. Vorig seizoen eindigde de uitwedstrijd in een 1-0 zege voor Jans en de zijnen.

Pijnlijk voor Oleguer. Ik had toch verwacht dat Oleguer de voorkeur zou krijgen boven Rob Wielaert. Alderweireld lijkt een basisplaats te hebben dit seizoen.

Hé Dave, is dit serieuze informatie of een speculatie? als Huntelaar 1 of 2 jaar terug komt naar Ajax zou dat fantastisch zijn.

Stanley Menzo is benaderd voor een terugkeer onder de lat.

Ferdi Vierklau is benaderd voor de rechtsback. En ook Frank Verlaat heeft laten weten beschikbaar te zijn.

Hé Dave, is dit serieuze informatie of een speculatie? als Huntelaar 1 of 2 jaar terug komt naar Ajax zou dat fantastisch zijn.

Is serieus...maar Ajax is altijd met veel spelers aan het werk hoor;), het gaat
nu tussen vraag en aanbod...Ajax heeft in het verleden al aangegeven ver te willen gaan voor Huntelaar en is het natuurlijk aftasten of het allemaal haalbaar is. Kun je Cvitanich voor een bedrag van iets meer dan € 7 miljoen slijten + dat zijn salaris weg valt (rond de € 1,5 miljoen) kom je natuurlijk al weer een stap dichterbij. Erg belangrijk in het hele geheel is en blijft wat Ajax nog meer kan verkopen en verhuren.

Oleguer schijnt de volgende te worden, een tijdje terug was er al belangstelling van Galatasaray en vage interesse van een spaanse middenmoter en ik dacht Monaco...raak je hem kwijt, pak je rond de € 3 miljoen en ben je zijn salaris van € 1,8 miljoen van de loonlijst kwijt.

Is serieus...maar Ajax is altijd met veel spelers aan het werk hoor;), het gaat
nu tussen vraag en aanbod...Ajax heeft in het verleden al aangegeven ver te willen gaan voor Huntelaar en is het natuurlijk aftasten of het allemaal haalbaar is. Kun je Cvitanich voor een bedrag van iets meer dan € 7 miljoen slijten + dat zijn salaris weg valt (rond de € 1,5 miljoen) kom je natuurlijk al weer een stap dichterbij. Erg belangrijk in het hele geheel is en blijft wat Ajax nog meer kan verkopen en verhuren.

Oleguer schijnt de volgende te worden, een tijdje terug was er al belangstelling van Galatasaray en vage interesse van een spaanse middenmoter en ik dacht Monaco...raak je hem kwijt, pak je rond de € 3 miljoen en ben je zijn salaris van € 1,8 miljoen van de loonlijst kwijt.

Toch onvoorstelbaar wat een lonen Ajax allemaal uitbetaalt. 1,8 miljoen per jaar voor een verdediger als oleguer..:( En dan zijn ze nog bezig met Huntelaar+ lugano. Die twee tezamen is nog eens 6 miljoen erbij.
Weet iemand wat de totale loonlast van Ajax is?

Toch onvoorstelbaar wat een lonen Ajax allemaal uitbetaalt. 1,8 miljoen per jaar voor een verdediger als oleguer..:( En dan zijn ze nog bezig met Huntelaar+ lugano. Die twee tezamen is nog eens 6 miljoen erbij.
Weet iemand wat de totale loonlast van Ajax is?

Lugano zit ff in de ijskast:D...Huntelaar is op dit moment wat meer in de picture...Ajax zou die salarissen aardig kunnen ophoesten maar dan moet er
dus wel wat gebeuren, Luque is al weg...nu dan nog Cvitanich, Oleguer, Lindgren, Sno, van der Heijden, Rommedahl, Silva, De Jong, Bodul, Barinogwat...en niet te vergeten Verhoeven:D...kun je een 6-tal van deze spelers ergens stallen dan kun je op gemak Huntelaar en Lugano binnenhalen.

Dacht dat bij Ajax de loonlasten boven de € 45 miljoen lagen;), dit kan naar mijn mening veel lager omdat er een 10-tal overbodige spelers in de selectie rond lopen.

toch denk ik niet dat het gaat gebeuren. ik lees net dit weer op VI.nl

"AC Milan heeft zijn vizier weer gericht op Klaas-Jan Huntelaar. Adriano Galliani, vice-voorzitter van de Italiaanse club, liet zaterdag weten dat zijn club de spits wil overnemen van Real Madrid.

Voor de camera's van Sky Television zei Galliani dat Huntelaar weer in beeld is na het afketsen van de transfer van Luis Fabiano. AC Milan kon geen akkoord bereiken met zijn club Sevilla".

als Real kan kiezen tussen verkoop of verhuur is de keuze makkelijk lijkt me.

'Ajax en Osasuna hikken tegen salaris Drenthe aan'

Alhoewel Royston Drenthe in de laatste oefenwedstrijden het vertrouwen van Manuel Pellegrini kreeg, staat de verdediger annex middenvelder nog altijd op de nominatie om het vlaggenschip van Real Madrid te verlaten. Volgens Navarra Sport, een krant uit Pamplona, hebben Ajax en Osasuna naar de Rotterdammer geïnformeerd.

Drenthe staat hoog op de verlanglijst van Osasuna-coach José Antonio Camacho, maar het struikelblok vormt het honorarium. Drenthe verdient jaarlijks drie miljoen euro bruto en dat is voor laagvlieger uit de Primera División een te hoog bedrag. Ook Ajax zou bijzonder geschrokken zijn van de looneisen van de ex-Feyenoorder.

Osasuna hoopt dat Real Madrid een financiële inspanning wil doen en een gedeelte van het jaarsalaris voor haar rekening wil nemen. Een maand geleden leek Drenthe op weg naar Fiorentina maar de interesse vanuit Italië lijkt definitief voorbij. Op de linksbackpositie heeft Drenthe concurrentie van Marcelo, Miguel Torres en Álvaro Arbeloa. Door de komst van de laatste lijkt Torres binnenkort verhuurd te zullen worden.

Drenthe maakte in de zomer van 2007 voor 13,5 miljoen euro de overstap naar Real Madrid. Tot dusver speelde de 22-jarige Zuid-Hollander 38 competitieduels voor de Koninklijke, al kwam hij voornamelijk als invaller het veld in. In het seizoen 2008/09 speelde hij gemiddeld 33 minuten per wedstrijd. In zijn eerste contractjaar lag zijn moyenne als Merengue ietwat hoger: 41 minuten per optreden.

Drenthe :roflol:

Drenthe zou echt de grap van de eeuw zijn. Jol heeft wel humor, dat moet je hem nageven. Hij gaat vanmiddag zelfs met Rommedahl in de basis spelen. Dat wordt weer lachen geblazen.

Rommedahl in de basis. Hahahaha. Wat een toppert ook weer he. Verhoeven, Rommedahl en Drenthe.

Hij begint een beetje van Basten trekjes te krijgen, die Jol. Bobson etc. selecteren voor Oranje :roflol:

Ja, vreemd genoeg lijkt hij het te zien zitten in Rommedahl. Ik kan het echt niet begrijpen. Gelukkig heeft hij wel onze held Sno buiten de selectie gelaten.

Terug
Naar boven