Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BULKBOY zei:mijn eetschema is vrij simpel, als jullie er iets aan toe willen voegen doe dat aub.
8:30 bord brinta/havermout
9:10 Shake 500ml
9:45 brood
10:20 shake
12:00 brood
13:00 shake
14:00 fruit (appel/kiwi/banaan)
15:30 shake
16:00 brood met zalm/tonijn/ei
18:00 warm eten
18:30 bak kwark
20:00 trainen
22:15 shake/banaan/sapje
neem maar van mij aan dat de primo echt zal zijn
(is misschien moeilijk te geloven)
ik weet dat 95% van de aangeboden primo niet echt is
Je voedingsschemagebaseerd op broodmaaltijden en shakes.Was het maar zo simpel kwa voeding!
.Wat veel mensen doen is shake na training en shake voor slapen en voor de rest flink bulken(als je wilt aankomen of kuren natuurlijk
) met ECHT eten!BULKBOY zei:ja maar als je gaat kuren heb je wel steeds honger
of ontken je dat?
ik kwam trouwens net deze foto tegen
http://www.pbase.com/barman/inbox
hij beweert dat hij hier 95 kg weegt
als dat zo is dan moet ik maar opnieuw op de weegschaal gaan staan en een foto hier plaatsen want ik ben echt groter/voller dan hem!!
BULKBOY zei:behulpzaamheid is niet echt aan de orde hier geloof ik (op enkele na)
ik geef toe dat mijn voeding niet top is maar ik kom er wel goed mee aan !!??
wat ik ook een tijd heb gedaan is veel van die zakjes van knorr met pasta gegeten
ik denk dat al een stap voorruit is om daar weer mee te beginnen ?
maargoed bedankt voor die 80% negatieviteit
BULKBOY zei:behulpzaamheid is niet echt aan de orde hier geloof ik (op enkele na)
ik geef toe dat mijn voeding niet top is maar ik kom er wel goed mee aan !!??
wat ik ook een tijd heb gedaan is veel van die zakjes van knorr met pasta gegeten
ik denk dat al een stap voorruit is om daar weer mee te beginnen ?
maargoed bedankt voor die 80% negatieviteit
Je word juist voor een grote fout behoud! Zonder goede kennis van voeding hoor je nog niet eens aan AS te denken. En dat je meer honger hebt in de kuur, dat klopt.. maar wat denk je na de kuur?? Dan zul je ook gigantisch veel moeten eten om de gewonnen massa te behouden.BULKBOY zei:THANKS!!!
daar heb ik wat aan ! ipv van rijst maak ik pasta klaar, dat moet ook kunnen toch?